Jee.
Tuli forumilta saadun vinkin myötä imuroitua muutama kymmenen megaa manuaaleja ameriikasta.
Kotterossani (500 SE -85) on ollut ongelma, joka nostaa ensimmäisellä startilla tyhjäkäynnin koneen lämmettyä 1500 tahi yli kierroksiin. Manuaaleja lukiessa valkeni, että oire täsmää 100% tarkkuudella manuskassa kuvattuun 16 asteen äljynlämpötilan anturiin, tahi sen kenkkuiluun.
Rinta rottingilla taapersin mersulle ja uhosin, jotta nyt se *****lu loppuu, kottero. Vaan per...! Eipä ollut anturi jenkkimanuaalin osoittamalla paikalla. Tahi sitten olen vain sokea...
Missä se perhanan anturi sitten luuraa? En tohtinut alkaa purkamaan kapinetta sen kummemmin. Piruako tuota aukomaan, jos ei tiedä, mitä tekee? Ideoita?
Samalla joku voisi valaista, jotta mistä saisi takapään ABS-anturin Vehon hintoja huokeammalla. On minusta 170eur kohtuuton raha pienestä metallinpalasesta ja parista johdonpätkästä.
16° asteen kytkin viissatasessa?!?
16° asteen kytkin viissatasessa?!?
wauwau
Akka: No. Minkälaisen Volvon ostit?
Ukko: ...krhm... tuota...
Akka: Mitä? Ei kuulu! MINKÄLAISEN VOLVON?!?!!
Ukko: Tuota... Kaupasta oli Volvot lopussa. Muistatkos, kuinka kerran oli porkkanat ja piti syödä olutta? Niin että... (ja loppu onkin historiaa)
******
Mainitsemisen arvoisia kotteroita:
- SE500 -85 ex
- Camaro -81 ex
- Volvoja...
Akka: No. Minkälaisen Volvon ostit?
Ukko: ...krhm... tuota...
Akka: Mitä? Ei kuulu! MINKÄLAISEN VOLVON?!?!!
Ukko: Tuota... Kaupasta oli Volvot lopussa. Muistatkos, kuinka kerran oli porkkanat ja piti syödä olutta? Niin että... (ja loppu onkin historiaa)
******
Mainitsemisen arvoisia kotteroita:
- SE500 -85 ex
- Camaro -81 ex
- Volvoja...
Re: 16° asteen kytkin viissatasessa?!?
Öljynlämpötilan anturi? Mikä laite autossa siitä tarvitsee tietoja? Vakiona ei W126:ssa ainakaan mittaria kyseiselle suureelle ole. Olisiko sitten kyseessä jokin jenkkien saastehässäköihin liittyvä ominaisuus.wauwau kirjoitti:Kotterossani (500 SE -85) on ollut ongelma, joka nostaa ensimmäisellä startilla tyhjäkäynnin koneen lämmettyä 1500 tahi yli kierroksiin. Manuaaleja lukiessa valkeni, että oire täsmää 100% tarkkuudella manuskassa kuvattuun 16 asteen äljynlämpötilan anturiin, tahi sen kenkkuiluun.
Missä se perhanan anturi sitten luuraa? En tohtinut alkaa purkamaan kapinetta sen kummemmin. Piruako tuota aukomaan, jos ei tiedä, mitä tekee? Ideoita?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kun en Timo L tiedä. Jenkkiaapisessa ei ollut 500SE, vaan ameriikan versio SELlistä. Samassa manuskassa jutellaan katalysaattorista jne, eli on siellä toisenlaista saastetekniikkaa. Tässähän on vain EGR (ja senkin suhteen saatan olla hakoteillä).
Syö miestä, kun ei löydy aapista autoon. Tähän mennessä ainoa kottero, jolle en saa tehtyä itse oikeastaan mitään.
Syö miestä, kun ei löydy aapista autoon. Tähän mennessä ainoa kottero, jolle en saa tehtyä itse oikeastaan mitään.
wauwau
Akka: No. Minkälaisen Volvon ostit?
Ukko: ...krhm... tuota...
Akka: Mitä? Ei kuulu! MINKÄLAISEN VOLVON?!?!!
Ukko: Tuota... Kaupasta oli Volvot lopussa. Muistatkos, kuinka kerran oli porkkanat ja piti syödä olutta? Niin että... (ja loppu onkin historiaa)
******
Mainitsemisen arvoisia kotteroita:
- SE500 -85 ex
- Camaro -81 ex
- Volvoja...
Akka: No. Minkälaisen Volvon ostit?
Ukko: ...krhm... tuota...
Akka: Mitä? Ei kuulu! MINKÄLAISEN VOLVON?!?!!
Ukko: Tuota... Kaupasta oli Volvot lopussa. Muistatkos, kuinka kerran oli porkkanat ja piti syödä olutta? Niin että... (ja loppu onkin historiaa)
******
Mainitsemisen arvoisia kotteroita:
- SE500 -85 ex
- Camaro -81 ex
- Volvoja...