väyrysen etupää kolisee.......
väyrysen etupää kolisee.......
vaihdoin muutama päivä sitte alapallonivelet ja 1kk siite vaihdoin vakaajatangon nivelet kans.mutta vieläkin lonksuu montuissa molenmmat puolet
mitkä muut siellä vois kolista 
W210 220D
Pyörän laakerit löysällä
kokemusta on 
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
- Avantgarde
- Mersumies

- Viestit: 824
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Vastataanpa nyt jotain...
Lotisee keulasta kuoppaisella hiekkatiellä pikku nopeuksissa, vaihdettiin kallistuksenvaimentajan donitsit (=tukikumit koria vasten)ja tangot(=koiranluut) ei auttanut yhtään mitään.
Tutkin lisää, apumiehen puolen iskarin alapää väljä. Vaihdoin sinne puslan ja kumin. Mielestäni tietyn taajuinen lotina hävisi, auton alustasta tuli hiljaisempi. Mutta edelleen keulassa jokin ääntä pitää...Epäilin ylempää palloniveltä ja yritin muka löytää siitä väljyyttä tangolla rengasta kampeamalla, vaan en löytänyt.
Lotisee keulasta kuoppaisella hiekkatiellä pikku nopeuksissa, vaihdettiin kallistuksenvaimentajan donitsit (=tukikumit koria vasten)ja tangot(=koiranluut) ei auttanut yhtään mitään.
Tutkin lisää, apumiehen puolen iskarin alapää väljä. Vaihdoin sinne puslan ja kumin. Mielestäni tietyn taajuinen lotina hävisi, auton alustasta tuli hiljaisempi. Mutta edelleen keulassa jokin ääntä pitää...Epäilin ylempää palloniveltä ja yritin muka löytää siitä väljyyttä tangolla rengasta kampeamalla, vaan en löytänyt.
W212
Minun autoon on etupäähän vaihettu alapallot raidetangonpäät,sisemmät,ulommat,alatukivarret,kallistusen vakaajan koiranluut ja kumitallat ylätukivarret ja iskarit tarkastettu.Pisteenä i:n päälle ohjausvaihdekin vaihdettiin kun viisas auto.ins.opiskelija oli sitä mieltä että väljä on siinä.No kolina jatkuu niin kuin ennenkiin,ei jää enää muuta vaihto ehtoa minun tapauksessa kuin itse kallistusen vakaaja on väljä koiranluihin (varmaan ajettu joskus raudat vastakkain).Elikä kannattaa etsiä se vika kunnolla eikä alkaa suin päin vaihtelemaan osia.Nimimerkki päätä seinään oikein kunnolla hakannut! 
Samoja tuskailin ja osat vaihdoin!Vika oli iskarin alapultti aavistuksen löysäfc8720 kirjoitti:Minun autoon on etupäähän vaihettu alapallot raidetangonpäät,sisemmät,ulommat,alatukivarret,kallistusen vakaajan koiranluut ja kumitallat ylätukivarret ja iskarit tarkastettu.Pisteenä i:n päälle ohjausvaihdekin vaihdettiin kun viisas auto.ins.opiskelija oli sitä mieltä että väljä on siinä.No kolina jatkuu niin kuin ennenkiin,ei jää enää muuta vaihto ehtoa minun tapauksessa kuin itse kallistusen vakaaja on väljä koiranluihin (varmaan ajettu joskus raudat vastakkain).Elikä kannattaa etsiä se vika kunnolla eikä alkaa suin päin vaihtelemaan osia.Nimimerkki päätä seinään oikein kunnolla hakannut!




