Hei!
Mitä raati antaa tuomioksi C200 CDI:n automaattiaskille, kun momentinmuunnin ilmeisesti antaa luistaa hetken liikaa 2-3 vaiheiden vaihdossa. Kierrokset nousevat hetkellisesti enemmän kuin olisi tarpeen, vaihtaa kuitenkin edelleen suhteellisen jouhevasti, eli ei ole ajossa suuresti haittaava ominaisuus - vielä?
Auto on -00-mallinen, vakio (ei lastutettu, tms.) ja ajettu n. 290 tkm.
C200 CDI -00 automaattilaatikko
MB automaattilaatikko
Samanlaisessa laatikossa 200 C CDI farm -01 (284 tkm) tekee heti liikkeelle lähdön jälkeen muutaman vaihdon ajan luistatusta 2-3 (kierrokset ad 2400) ja 3-4 (kierrokset ad 2800), vaihtaa Tiptronicilla kyllä.
Veho on jo kalliisti korjannut, vaihtoivat sähköhydraulisen ohjausyksikön laatikon sisään. Vika ei korjaantunut. Taitaa olla korjauksen osaaminen Suomessa hakusalla, pitänee soittaa maahantuojan tekniseen palveluun jos ei asia tässä selvene.
Mortti
Veho on jo kalliisti korjannut, vaihtoivat sähköhydraulisen ohjausyksikön laatikon sisään. Vika ei korjaantunut. Taitaa olla korjauksen osaaminen Suomessa hakusalla, pitänee soittaa maahantuojan tekniseen palveluun jos ei asia tässä selvene.
Mortti