Kaikki alkoi siitä, kun tuli aika katsastaa tenava. No oli mielestäni kaikinpuolin sellaisessa kunnossa, ettei muuta kuin leimalle. Myönnettäkööt, että auton ympäri pyörähdin ja katsoin varmuuden vuoksi valot ja eikun leimalle. No päästöt, iskarit ja jarrut oli erinomaiset, mutta sitten kun nostettiin auto ylös, paljastui vika. Vika oli yhden ruiskuputken muoviklemmarin murtuminen, joka taas johti ruiskuputken tiivistyspinnan hankautumaan ja taasen se johti siihen, että naftaa lensi pikku tippoina ja sotki koko konehuoneen.
No ei siinä mitään, että se sotki, mutta oli päässyt sitä naftaa valumaan raidetangon päälle ja sisemmän nivelen rasvat liuenneet pois ja täten nivel rikko. No eihän tässä mitään, ajattelin ettei muutakun uusi nivel ja bueno, mutta tenavaan ei saakkaan niveltä, vaan täytyy ostaa koko raidetanko
Tossa on siitä kuvatuksia, pikkuisen huonoja, kun tolla kännykällä otettu, mutta
Eli tutkikaa niitä ruiskuputkien kiinnikkeitä, ne on todella edullisia siihen verrattuna, mitä se sitten alkaa maksaa, kun ei heti huomaa
Ennen pesua, jossa merkattu nuolilla ongelmat
Pestynä,jotenkin edes siistimpi
No samassa sitten tietysti hoidettiin EGR:n sotkemaa imusarjaa ja putkia vähän hohdokkaammaks ( oli muuten tajuttoman p...kainen)
Tässä siitä on jo otettu rätillä suurin osa
Masentaja työssään



