kojelaudan irroitus W201
kojelaudan irroitus W201
Kuinka saan kojelaudan irti? olen ottanut ruuveja jo irti mutta ei tunnu lähtevän pois.
Pura myös mittaristo ja kaikki lämppärin ja puhaltimen putket pois sekä hanskalokero. Muistaakseni mittariston takana ja hanskalokeron ympärillä ja keskimmäisten puhaltimien ritlöiden takana on ruuvit. Sit kaikki katkaisimet täytyy irrottaa ja se muoviläpyskä, jossa on kattoluukun nappula ja takapään valokatkaisin ym, senki takaa pitäis olla yks ruuvi.
Zom kirjoitti:Lähteekö lämpösäätö nappulat ihan vetämällä pois? miten saan puhaltimen nopeudensäätimen irti??
miten keskikonsoli irtoaa ja mihin on piilotettu ruuvit tai millä se onkaan kiinni??
Minua pelottaa onkohan tuo kasassa enää milloinkaan

Enhän mä sitä riko, pientä ylivarovaisuutta on kun ekaa kertaa itse puran autoni sisustaa. Napit lähti hyvin irti ilman pihtejäkin vähän liikutteli sivuille.Hirviövannemies kirjoitti: Minua pelottaa onkohan tuo kasassa enää milloinkaan![]()
? No ei tosi, lämmönsäätönamikat lähtevät kun nykäiset pihdeillä, pistä esim. kangasta väliin ettei tule jälkiä. Alla on sitten mutterit. Varmaan alkaa peräpääkin purkautumaan kun irrotat vaihdekepin juurikumin ja maton tavaralokerosta. Puhaltimen nappi on muistaakseni myös vetäisemällä lähtevää mallia, mutta älä nyt riko sitä.

Tekisi mieli kylläkin purkaa koko auto ja laittaa sisustaa, konetta ja maalipintaa uusiksi, mutta ei ole paikkaa.
Miten se puhaltimen nopeuden säätönappula lähtee irti kun ei tunnu suosiolla irtoavan, enkä uskalla hirveästi voimaa käyttää