kojelaudan irroitus W201

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Zom
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

kojelaudan irroitus W201

Viesti Kirjoittaja Zom »

Kuinka saan kojelaudan irti? olen ottanut ruuveja jo irti mutta ei tunnu lähtevän pois.
Kompo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Kompo »

Pura myös mittaristo ja kaikki lämppärin ja puhaltimen putket pois sekä hanskalokero. Muistaakseni mittariston takana ja hanskalokeron ympärillä ja keskimmäisten puhaltimien ritlöiden takana on ruuvit. Sit kaikki katkaisimet täytyy irrottaa ja se muoviläpyskä, jossa on kattoluukun nappula ja takapään valokatkaisin ym, senki takaa pitäis olla yks ruuvi.
Zom
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Zom »

miten mittariston saa irti?? ytritin mutten saanut, en löytänyt ruuvejakaan???
MeSee
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja MeSee »

lähtee vetämällä, haulla löytyy paljon ohjeita mittaristo irroitukseen
S212 220cdi

Ex:

W212 250 cdi
S212 250 cdi -10
W210 2.9dt
w124 300dt -91
190d 2.5turbo -90
w124 300d -87
Kompo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Mittaristo lähtee vetämällä. Yleensä se on todella piukassa.. Koita avittaa työntämällä kaiuttimen tai ilmasuuttimen reiästä. Nin ainakin itse olen irrottanut.
Zom
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Zom »

Lähteekö lämpösäätö nappulat ihan vetämällä pois? miten saan puhaltimen nopeudensäätimen irti??
miten keskikonsoli irtoaa ja mihin on piilotettu ruuvit tai millä se onkaan kiinni??
HVM
Hupimestari
Hupimestari

Viesti Kirjoittaja HVM »

Zom kirjoitti:Lähteekö lämpösäätö nappulat ihan vetämällä pois? miten saan puhaltimen nopeudensäätimen irti??
miten keskikonsoli irtoaa ja mihin on piilotettu ruuvit tai millä se onkaan kiinni??

Minua pelottaa onkohan tuo kasassa enää milloinkaan :shock: :lol: ? No ei tosi, lämmönsäätönamikat lähtevät kun nykäiset pihdeillä, pistä esim. kangasta väliin ettei tule jälkiä. Alla on sitten mutterit. Varmaan alkaa peräpääkin purkautumaan kun irrotat vaihdekepin juurikumin ja maton tavaralokerosta. Puhaltimen nappi on muistaakseni myös vetäisemällä lähtevää mallia, mutta älä nyt riko sitä.
Zom
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Zom »

Hirviövannemies kirjoitti: Minua pelottaa onkohan tuo kasassa enää milloinkaan :shock: :lol: ? No ei tosi, lämmönsäätönamikat lähtevät kun nykäiset pihdeillä, pistä esim. kangasta väliin ettei tule jälkiä. Alla on sitten mutterit. Varmaan alkaa peräpääkin purkautumaan kun irrotat vaihdekepin juurikumin ja maton tavaralokerosta. Puhaltimen nappi on muistaakseni myös vetäisemällä lähtevää mallia, mutta älä nyt riko sitä.
Enhän mä sitä riko, pientä ylivarovaisuutta on kun ekaa kertaa itse puran autoni sisustaa. Napit lähti hyvin irti ilman pihtejäkin vähän liikutteli sivuille. :lol: Auto on kasassa vielä tänä iltana tai huomenna viimeistään. Pistän vähän uutta johtoa autoon ja puhaltimen säädin täytyy korjata....
Tekisi mieli kylläkin purkaa koko auto ja laittaa sisustaa, konetta ja maalipintaa uusiksi, mutta ei ole paikkaa.

Miten se puhaltimen nopeuden säätönappula lähtee irti kun ei tunnu suosiolla irtoavan, enkä uskalla hirveästi voimaa käyttää :? En näe taaksekaan mitenkään eikä käsikään mahdu sinne....
Kompo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

puhaltimen nopeuden säätävivun nuppi lähtee myös vetämällä. Ainaki itellä oli helvetin piukas. Muuta ku voimakas nykäisy ni irtoo
ATT
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja ATT »

Saattaapi olla että ratinkin irrotus on edessä jos meinaat laudan saada autosta pihalle saakka...
Vastaa Viestiin