Ongelma hälyttimen asennuksessa,w124
Ongelma hälyttimen asennuksessa,w124
Eli keskuslukon johtoja haeskelen,jotka hälyttimeen liittäisin.Alipainepumpulle näkyy tulevan niitä piuhoja enemmänkin,onko jollakulla tietoa mitä nämä kaikki ovat?
MB C126 420 -90
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
Kuskin ovelta tulee johto joka kuoritaan. Sen sisällä on kolme johtoa ja yksi niistä on sininen. Sininen johto poikki ja häly tulee johdon väliin. Johto tulee siis kuskin lukolta.
Keskus lukkoa ohjataan siis niin, että sininen johto maadoittuu, tai siihen tulee jännite, riippuen avataanko lukkoja, vai suljetaanko niitä.
Hälyttimessäsi on mukana varmasti kytkentäkaavion usealle erityyppiselle keskuslukkojärjestelmälle. Eli hälyttimestä tulee tietyt johdot keskuslukon käyttöön.
Keskus lukkoa ohjataan siis niin, että sininen johto maadoittuu, tai siihen tulee jännite, riippuen avataanko lukkoja, vai suljetaanko niitä.
Hälyttimessäsi on mukana varmasti kytkentäkaavion usealle erityyppiselle keskuslukkojärjestelmälle. Eli hälyttimestä tulee tietyt johdot keskuslukon käyttöön.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Onkos noita muuten joku asentanut ihan itse onnistuneesti siis toimivasti paikalleen? 

2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 49681.jpeg
Siinä olis lappunen minkä mukaan oman Sikuran laitoin kiinni. Ohje on tuoreempaan E-sarjaan mutta mitään eroavuuksia ei ollut ainakaan omassa v.88/89 200D:ssä.
Helppo laittaa ja on ongelmitta toiminu. Keskulukituksen ohjaus viive vaan 6s ja kompura kerkee avaa ja sulkea ovet hyvin. Olen ollu tyytyväinen Sikuraan ja asennus helppo. Kuinka moneen muuhun saa merkkikohtaset ohjeet mukaan?
Siinä olis lappunen minkä mukaan oman Sikuran laitoin kiinni. Ohje on tuoreempaan E-sarjaan mutta mitään eroavuuksia ei ollut ainakaan omassa v.88/89 200D:ssä.
Helppo laittaa ja on ongelmitta toiminu. Keskulukituksen ohjaus viive vaan 6s ja kompura kerkee avaa ja sulkea ovet hyvin. Olen ollu tyytyväinen Sikuraan ja asennus helppo. Kuinka moneen muuhun saa merkkikohtaset ohjeet mukaan?
[url=http://www.digitalblue.fi/~tahtiklu/tahtiklubi/tahti/galleria/tuning/lindroos/lindroos.html]EX MB 200D vm.88/89[/url][url=http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8683]
[color=red]EX Audi A4 1.8T ABT Sportline[/color][/url]
[color=red]EX Audi A4 1.8T ABT Sportline[/color][/url]
Testattua
Kokeilin kompuralle meneviin johtoihin,ei tulosta.
-Hälytin (Cobra) on ohjelmoitu kyllä alipaineiselle lukolle.
Johdot kun olen jo vetänyt sinne takapenkin alle,niin ei viittis enää tutkia
sitä ovea... Eli jos joku tietää mikä johto alipainepumpulla on mikin,vastatkoon,jos ei niin vastatkoon silti!
sitä ovea... Eli jos joku tietää mikä johto alipainepumpulla on mikin,vastatkoon,jos ei niin vastatkoon silti!
MB C126 420 -90
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
MB X218-13
Honda VFR 1200F -10
Re: Testattua
voin kaivaa jostain tiedon jos muistan, autosta en voi nyt katsoa->auto kun on tällä hetkellä lapissa-O- kirjoitti:Kokeilin kompuralle meneviin johtoihin,ei tulosta.

Moi
Defa merkkinen hälyytin itse asennettuna ( sama ohje 3000 ja 800 sarjaan)
toimii moitteettomasti ja tuossa yllä sanottiinkin sininen kuskin ovi johto poikki hälyyttimessä 2 johtoa joihin kiinni ( ohjaa keskuslukkoa viive täytyy muistaa säätää ) kierrättää siis hälyyttimen kautta ohjauksen. toimii myös vihreästä johdosta....
Aikaisemmin taisi olla juttua samasta kykennästä jossakin kesuslukkoa käsittelevässä viestissä...
T. Marko
Defa merkkinen hälyytin itse asennettuna ( sama ohje 3000 ja 800 sarjaan)
toimii moitteettomasti ja tuossa yllä sanottiinkin sininen kuskin ovi johto poikki hälyyttimessä 2 johtoa joihin kiinni ( ohjaa keskuslukkoa viive täytyy muistaa säätää ) kierrättää siis hälyyttimen kautta ohjauksen. toimii myös vihreästä johdosta....
Aikaisemmin taisi olla juttua samasta kykennästä jossakin kesuslukkoa käsittelevässä viestissä...
T. Marko