tuolla alempana jo joku melkein vastas että 123 takaiskari kävis pystäriin mutta minusta 123 iskarit vaikuttavat pidemmiltä.Kysynkin kokemuksia omaavilta onkos 123 iskarien käytöstä mitään haittaa vai lisäänkö hintaan puolet lisää että saisi Sachin korkeapainekaasut 115 alkupeis mittaisena.
varaosamyyjät väittävät että 123 käyvät ja yks vanha mersumies taas sanoo että ei käy.
tää ei käy kyllä otsikon alle mutta millaisia taksamittareita käytettiin 1973 kun miun pystäri oli uus, jos vaikka sittenkin tekis siitä taksin,kaikilla varusteilla.
Rane
Ps ei mese tainnut vapuks päästä tienpäälle kun museotarkastajilla on niin kiire
Kyllä sinne taakse menee 123:n iskarit. Laitoin viime kesänä koko kierroksen, siis eteen ja taakse bilsteinin uudet iskarit, jotka oli 123:een (KL:stä). Ainoastaan etuiskareiden alapäätä piti hieman modata että kävivät pystäriin. Suosittelen noita "bilsteinejä".
123:en etuiskarit oli 56€/kpl ja takaiskarit 60€/kpl. Jos olisi pystärin etuiskarit ostanut niin olisi pitänyt tilata ja hintaa olio tullut 130€/kpl. Kaikki olivat bilsteinin valmistamia. 123:n etuiskareissa iskunpituus on joitain millejä lyhyempi kuin pystärissä, mutta ongelmia ei ole ollut. Eihän iskari normaaliajossa suoraksi kerkeä itseään oikaistakaan.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96