dealer kirjoitti:Punainen väri sopii tuohon todella huonosti - ja näyttää että Sjtv pääsee sillä tavoitteeseensa eli herättää keskustelua.
Ne viperraidat - keltaiset ?
Kyllä niistä vaippereista tulee tyylille uskollisesti punaiset. Hyvähän se on että keskustelua herää, silloin ollaan todellakin tavoitteessa ja oikeilla jäljillä.
Mesedesi kirjoitti:Kysykääpäs siitä ratin ohjauksesta sellaiselta 52 kiloa painavalta 154 senttiä pitkältä neiti-ihmiseltä että mitenkähän olisi, jos W123:n ohjaustehostin paukahtaakin keskenkaiken mykäksi ja alkuperäisen ruorin tilalla on joku 4" halkaisijalla oleva sporttisompa...
Asiaan palatakseni vielä. Emännällä on nyt tehostamaton 123:nen ja haluaa siltikin vain ralliratin paikoilleen millä kääntely ei aiheuta mitään ongelmia vaikka niin väitetäänkin.
Mesedesi kirjoitti:Kysykääpäs siitä ratin ohjauksesta sellaiselta 52 kiloa painavalta 154 senttiä pitkältä neiti-ihmiseltä että mitenkähän olisi, jos W123:n ohjaustehostin paukahtaakin keskenkaiken mykäksi ja alkuperäisen ruorin tilalla on joku 4" halkaisijalla oleva sporttisompa...
Asiaan palatakseni vielä. Emännällä on nyt tehostamaton 123:nen ja haluaa siltikin vain ralliratin paikoilleen millä kääntely ei aiheuta mitään ongelmia vaikka niin väitetäänkin.
Tässä taidetaan nyt puhua kahdesta eri asiasta . Jos tehostetun ohjausvaihteen pumppu lopettaa toimintansa, ohjaus on monta kertaa jäykempi kuin tehostamattomassa mallissa.
Hyvä Sjtv, tee vain autostasi juuri sellainen kuin haluat. Rohkeutta sinulta ei ainakaan puutu. Vanha sanontahan on ettei keskeneräistä työtä sovi arvostella, mistäs me vielä tiedämme millainen lopputulos on. Minulle mersu on pyhä lehmä, mutta hyväksyn myös muiden arvostelut mersusta. Kyllä tässä maailmassa ryppyotsaisuutta riittää, hyvä jos joku joskus pistää tuulemaan.
Esimerkiksi jotain hirveää on jossakin näkemäni kolmipuolaiset vanteet jotka on mersun alle pistetty...
"Esimerkiksi jotain hirveää on jossakin näkemäni kolmipuolaiset vanteet jotka on mersun alle pistetty... "
Jäikö sitä maalia vielä sjtv? Voisin röpötä punaisiksi nuo vanteet näin iltatuimaan, josko se avittaisi tähän jo pieneksi valtakunnalliseksi ongelmaksi pöhönneeseen peniskateusprobleemiin?
Hirviövannemies kirjoitti:
Jäikö sitä maalia vielä sjtv? Voisin röpötä punaisiksi nuo vanteet näin iltatuimaan, josko se avittaisi tähän jo pieneksi valtakunnalliseksi ongelmaksi pöhönneeseen peniskateusprobleemiin?
No tottahan toki vielä löytyy punaista maalia. Ja jos loppuu niin haetaan lisää...
Hirviövannemies kirjoitti:
Jäikö sitä maalia vielä sjtv? Voisin röpötä punaisiksi nuo vanteet näin iltatuimaan, josko se avittaisi tähän jo pieneksi valtakunnalliseksi ongelmaksi pöhönneeseen peniskateusprobleemiin?
No tottahan toki vielä löytyy punaista maalia. Ja jos loppuu niin haetaan lisää...
OT: Lähteekös nuo neulat kuinka helposti irti? Koitin repiä itse ja tuntui niin tiukalta että en uskaltanut voimalla nykäistä. Entäs sitten takaisin laitto? Onko niissä jokin ohjaus tms?
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Mitään ohjausta niissä ei ole, eli on helppoa laittaa ne väärään asentoon. Kannattaakin nostaa nopeusmittarin neula rajoitintapin yli, jolloin se osoittaa siis suunnilleen suoraan alaspäin. Muissa niitä rajoittimia ei ole, paitti öp-mittarissa, mutta sen neulan nolla-asento on siinä tapin kohdalla. Siis ei tapin alapuolella eikä yläpuolella, vaan just kohdalla. Tarkista vielä nostamalla neula tapin yli.
Kun neulat on aseteltu noin, niin laita mittarit pöydälle naamapuoli ylöspäin ja ota kuva. Sen kuvan perusteella on helppo laittaa neulat takaisin oikealle kohdalle (kun mittari on samassa asennossa kuin kuvanottohetkellä).
Rude Darude kirjoitti:
Mites se pyhälehmä-ropjekti jatkunee? onko jo kuvaus asteelle päästy? siis millan lumikin suhteen...
Ulkokuoren maalaukset alkavat heti sen jälkeen kun on eka jaksanut käydä leimalla.
Nyt on ratti vaihdettu, mittaristo paikoillaan ja keskikonsolia maalailtu pikkuisen mutta sade esti enemmät tässä vaiheessa.
Kunhan kelit sallivat maalataan viimeinenkin jalopuu kohta sekä pikkuisen muutakin...