mittaristo 124
mittaristo 124
Elikkäs tuossa mirttaristossa on kaikki taustavalot pimeänä, mitenkähän tuo mittaristo lähtee irti?Kun ei oo ruuveja näkyvissä.
ihan vetämällä lähtee, pienet koukut väliin vain mutta voi olla tiukassa, ja nopeusmittarin vaijeri kannattaa irottaa kiinnikkeestään jalkatilasta....
omasta autosta irroitus onnistuu ihan sormillakin...
-risto
omasta autosta irroitus onnistuu ihan sormillakin...
-risto
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
toimiiko muut kojelaudan valot? lämmönsäätömötikät sun muut vipstaakelit?
Saattaa olla nimittäin se kirkkaussäädin potikka heikolla hapella ja sitä kirkkauttahan voi säätää siittä trippimittarin napista pyörittämällä.
-risto
Saattaa olla nimittäin se kirkkaussäädin potikka heikolla hapella ja sitä kirkkauttahan voi säätää siittä trippimittarin napista pyörittämällä.
-risto
mittaristo
Lämppärin valot pelaa, mittaristossakin kaikki varoitus ja merkkivalot, vain mittariston taustavalot on pimeänä.missäs sellainen "potikka" on?
Potikka tarkoittaa juuri sitä trippimittarin nuppia, jota pyöritelemällä saa säätää mittarivalojen kirkkautta. Voi olla potikka hajalla tai piirilevy lohjennut sen alta. Tai vain säädetty niin himmeälle kuin pystyy.
Potikka = potentiometri = säätövastus
Potikka = potentiometri = säätövastus
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Juu, mulla on tämmösen aika sirot ja pitkät sormet mutta jokaisen sormen päässä mulla on tommoset "tuntonystyrät" mitä en ole kenelläkään muulla huomannut. Niillä kun tarraa kuule siittä tasasesta osasta kiinni niin nystyrät levittyy ja antaa aikamoisen kitkapinnan sormen ja tarttumapinnan väliin, lähtee helpostikki mittari irti, ja saattaahan tuo olla hieman löysästi paikallaan muutenkin kun en ikinä oo painanu sitä kunnolla sinne sisälle vaan seon asettunu aika nätisti siihen..on sulla tosi nakkisormet,jos sormin saat mittaritaulun irti.TERE
No mutta samip76:lle
Saattaa hyvinkin olla että kummatkin taustavalot ovat palaneet, niitähän on vain 2.
Jos muut valot kerran toimii.
-Risto
Missähän se siellä sijaitsee...olen yrittänyt tossa 2 tuntii irrottaa sitä vaijeria mittariston takaa,mutta käsi ei vain mahdu millään niin pitkälle,että ylettäisin vaijeriin.Mittaristo ei tuu niin paljoo ulos millään,että sais sen takaa helposti irtiMalm kirjoitti:nopeusmittarin vaijeri kannattaa irottaa kiinnikkeestään jalkatilasta....
-risto

S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
ex.W124 300D-86
Do diih...mulla ei taida liikaa olla löysää vedellä sitä vaijeria on se niin pirun tiukka.Rässi66 kirjoitti:Tuotanuin, jos ohjeessa lukee: "nopeusmittarin vaijeri kannattaa irottaa kiinnikkeestään jalkatilasta", niin mitä sä niitä sormia sinne mittariston taakse survot? Eikös tarkoituksena ole antaa siihen vaan löysiä, että saa mittariston irki ja sitten sen vaijerin pois?
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
ex.W124 300D-86
Joka päivä jotain uutta, kun ei tuo saksan kielinen ohjekirja oikein avaudu minun kielitaidolla.toimiiko muut kojelaudan valot? lämmönsäätömötikät sun muut vipstaakelit?

- W124 250D -91
- Ex W201 2.0D -86
- Ex W201 2.0D -86