Madelletun meesun maavara gallup !
Madelletun meesun maavara gallup !
tarttis nyt saada faktoja, omaan kun tulee tuo korisarja ja talveksi sitä ei pois oteta !
Elikkä etupuskurin korkeutta maasta haetaan, mikä on matalin korkeus joka toimii vielä kesät talvet (miksei helmojenkin ja takapuskurin). Edellisestä
pirssistä mittailin nuo korkeudet, ja sillä ainakin pärjäili loistavasti , muistaakseni oli jotain ~11cm paikkeilla etupuskurista.
Elikkä etupuskurin korkeutta maasta haetaan, mikä on matalin korkeus joka toimii vielä kesät talvet (miksei helmojenkin ja takapuskurin). Edellisestä
pirssistä mittailin nuo korkeudet, ja sillä ainakin pärjäili loistavasti , muistaakseni oli jotain ~11cm paikkeilla etupuskurista.
No etupuskurista en tiedä mutta kuten itse olet nähnyt niin etupyörät uppoaa lokereihin jo hiukan, ja ahtoputket on puskurin alaosaa pari senttiä alempana ja silti pärjää maallakin hyvin. Voin piruuttaan mitata alimman kohdan korkeuden kun kerkeän.
Enemmän ongelmia tulee pitkän akselivälin ja suuren putken takia kynnysten yli ajaessa, suurilla kylkipullistuksella voi tulla sama vaiva eteen.
Enemmän ongelmia tulee pitkän akselivälin ja suuren putken takia kynnysten yli ajaessa, suurilla kylkipullistuksella voi tulla sama vaiva eteen.
Auts....Petehri kirjoitti:Jouset on Sublex merkkiset ja matalimmilla kumeilla. Iskareina on Konit.
No toivottavasti suplexit kestää sun käytössä.
Kaveriporukoissa niin totaalisen surkeita kokemuksia etten ikinä
itse erehtynyt (?) sellaisia ostamaan.
Mutta ehkä laatu ja ominaisuudet olisi sitten parantuneet.
Oliko muuten kyseessä Koni Special?
W126:n iskarit vai ihan 123:een tarkoitetut?
Juu no sitten varmaankin Specialit. Kysyin, koska Sportia ei W123:een löydy, mutta tiedän W126:n iskareita modatun sopiviksi, enkä tiedä kuinka iso homma on kyseessä. Sulle luultavasti pala kakea kun noi korihommatkin näytti sujuneenPetehri kirjoitti:Vai olet huonoa noista kuullut. No hinta niissä oli kohdallaan ja siksi ne ostin.
En tiedä minkä mallin konit on. Väriltään ne on punaiset. Tarkoitettu w123 eikä luettelossa ollut kuin yhtä tyyppiä.
Paljos muuten supaplexit köyhdytti?
Omaan ässään kun ostin Sachs:t myyjä katsoi katalookista että 123 ja 126 on samat iskarit.raul kirjoitti:Juu no sitten varmaankin Specialit. Kysyin, koska Sportia ei W123:een löydy, mutta tiedän W126:n iskareita modatun sopiviksi, enkä tiedä kuinka iso homma on kyseessä. Sulle luultavasti pala kakea kun noi korihommatkin näytti sujuneenPetehri kirjoitti:Vai olet huonoa noista kuullut. No hinta niissä oli kohdallaan ja siksi ne ostin.
En tiedä minkä mallin konit on. Väriltään ne on punaiset. Tarkoitettu w123 eikä luettelossa ollut kuin yhtä tyyppiä.![]()
Paljos muuten supaplexit köyhdytti?
epk kirjoitti:vai että halvat ..... halvemmalla saa jo h&r , mikäs vika niissä on ? :
29535-1 Mercedes Benz W 123, W 123 D, W 123 C, 4-Zyl.
color black, lowering [mm] 50
29536-1 Mercedes Benz W 123, W 123 D, W 123 C, 5-Zyl. + 6-Zyl.
No mistäs noita sitten saa halvemmalla???? Itse kun kyselin niin noitten hinnat oli +300€
Taisin kysellä vääristä paikoista ja väärään aikaan???
Petehri kirjoitti:epk kirjoitti:vai että halvat ..... halvemmalla saa jo h&r , mikäs vika niissä on ? :
29535-1 Mercedes Benz W 123, W 123 D, W 123 C, 4-Zyl.
29536-1 Mercedes Benz W 123, W 123 D, W 123 C, 5-Zyl. + 6-Zyl.
No mistäs noita sitten saa halvemmalla???? Itse kun kyselin niin noitten hinnat oli +300€
Taisin kysellä vääristä paikoista ja väärään aikaan???
Niin ja eikai se nyt enää näin jälkikäteen auta niitä hintoja vertailla...
Taisi kuitenkin epk:n pointti olla lähinnä hinta/laatu-suhteessa, ei niinkään absoluuttisesta euromäärästä?
Muistaakseni kun näistä aiheista aiemmin oli kyse, mainitsin noita hintoja ohimennen. Kuljetuskulut Saksasta ei päätä huimaa, ja löysinkin kuitin omista jousistani, yhteensä 354 euroa.
Katsoitko muuten sen saksalaisen linkin minkä silloin laitoin?
älkää ny hyvät pojat pilakko niitä mersujanne madalluksella,onhan se makeen näkönen ja kaikkee mutta ajan mittaan kyllästyy siihen ainaiseen kyttäämiseen mistä ajaa ettei raavi ja puslien ja nivelien vaihto tulee eteen puhumattakaan takarenkaiden vinoon kulumisesta.itse pelleilin 5 vuotta kunnes kyllästyin ja vaihdoin vakio jouset takas. 
Tällä hetkellä Mersun maavara alimmasta kohdasta (pakoputki) mitattuna 7 cm! Hyvännäköinen mutta hankala ainakin tässä kylässä (hidastetöyssyjen ja huonokuntoisten katujen luvattu maa - Riihimäki)...
Etupuskuri n. 10 cm korkeudella. Harkinnassa on nyt tuollainen DC-ICE:n etulärpäke...
Etupuskuri n. 10 cm korkeudella. Harkinnassa on nyt tuollainen DC-ICE:n etulärpäke...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
riippuu tyypistäsooppa kirjoitti:älkää ny hyvät pojat pilakko niitä mersujanne madalluksella,onhan se makeen näkönen ja kaikkee mutta ajan mittaan kyllästyy siihen ainaiseen kyttäämiseen mistä ajaa ettei raavi ja puslien ja nivelien vaihto tulee eteen puhumattakaan takarenkaiden vinoon kulumisesta.itse pelleilin 5 vuotta kunnes kyllästyin ja vaihdoin vakio jouset takas.
Petehri , soita piruuttasi www.drwheelgoods.fi , ja kysy mitä kierros h&r maksaisi autoosi, mua kiinnostaa ihan mielenkiinnon vuoksikin jo!
matala mese
En tiedä mikkä nuo mun mersun jouset on mutta auto on kyllä liiankin matala,.195/65/15 vakiopyörillä raapii lokasuojiin tämän tästä jos ei varo.maavaraa on edestä 11-12 cm. Viime viikolla leimasin ja katsastusmies syynäs jouset tarkkaan mutta ei merkinnyt madallusta otteeseen.