Elikkä missä paineissa (noin arvo) loppuu ALDA-yksikön lisärikastus
W201 vakioturbossa. Toisin sanoen saako moottori lisää kakkua kun nostaa
ahtopainetta vakioarvosta?
Toinen kysymys liittyy säädettyyn pumppuun. Säädätin pumpun PP-dieselissä
ja vakiopumpusta otettiin kuulemma kaikki irti mitä saatiin mutta näkyvä
savutus ei lisääntynyt yhtään. Oisko pumpussa vielä säätövaraa vai onko
se ammattimiehen kädenjälki mikä näkyy kun savua ei näy, vai eikö vakio-
tapeilla saa savuttamaan?
Kolmas kysymys: paljonko vakioturboon voi laittaa ahtoja coolerin kanssa
toimintavarmuuden paljoakaan kärsimättä? Tällä hetkellä ahdot säädetty tasan 1bariin eikä kone tunnu kärsivän lämpöongelmista. Jospa hommaisin
coolerin...?
Viimeinen kyssäri: mistä olette mitanneet pakopuolen vastapaineet?
Onko tehty reikä+kierre pakosarjaan vai miten kun en löydä mitään virallista mittauspistettä?
Vakio savutuksenestopiiristä+muusta
Vakio savutuksenestopiiristä+muusta
MB W201 2.5 TURBO
Minulla muistaakseni lisäsi 1.1bar asti pp-jäljiltä vakio täysillä eikä savunnut 0,9-1bar ahdoilla ja älä koske ahtoihin pidä vaan vakiona ei se välttämättä jaksa enempää ahtaa ylhäällä soppa loppuu...kun säädin kääntää ruokaa pienemmälle....
keilin kerran 1.2 bar painetta mut ei mitään hyötyä...
keilin kerran 1.2 bar painetta mut ei mitään hyötyä...
Itse tein ja säästin