Hei te 300CE 24valven omistajat mitä teidän menopeli kulkee?
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Hei te 300CE 24valven omistajat mitä teidän menopeli kulkee?
kattelin tossa tota italian kielistä omistajan manuaalia niin siinä lukee
että ei tää mun meno peli pitäs kulkee kun 232km/h huippunopeus
235km/h jos repii katalysaattorin huit vittuun. Manuaali kulkee 240km/h. ajattelin että onko joku tesminy/vedättäny loppuun omansa että kulkeeko tön vai kulkeeko jonkun kovempaakin. Ajattelin vaan kysyä. en uskalla oikeen ite lähtee päästeleen kun heti sie on poliisit kytiksellä. mutta onko joku tesminy omansa?
että ei tää mun meno peli pitäs kulkee kun 232km/h huippunopeus
235km/h jos repii katalysaattorin huit vittuun. Manuaali kulkee 240km/h. ajattelin että onko joku tesminy/vedättäny loppuun omansa että kulkeeko tön vai kulkeeko jonkun kovempaakin. Ajattelin vaan kysyä. en uskalla oikeen ite lähtee päästeleen kun heti sie on poliisit kytiksellä. mutta onko joku tesminy omansa?
220.128 Black Mirror
Re: Hei te 300CE 24valven omistajat mitä teidän menopeli kul
Vinkkinä- olet voinut jo kyllä kuullakin: jos jossain vaiheessa kyllästyt siihen Italian kielen opiskeluun, niin Veholtahan saa korkkaamattoman käyttöohjekirjan muullakin kielellä- esim Suomeksi tai Saksaksi. Sieltä voi löytyä ihan uusia ominaisuuksia.TimitZu kirjoitti:kattelin tossa tota italian kielistä omistajan manuaalia niin siinä lukee että

Hinta lienee kaikille käyttöohjeille luokkaa 30EUR.
Unelmilla on tapana toteutua...
Re: Hei te 300CE 24valven omistajat mitä teidän menopeli kul
aivan,omaani hain veholta uuden suomenkielisen opuksen,ainoa "vika"on,ettei se tunne ollenkaan 24v malleja,mutta kyllä siitä muita juttuja selviää,maksoi kouvolan vehossa 25 eurjuuso kirjoitti:TimitZu kirjoitti:kattelin tossa tota italian kielistä omistajan manuaalia niin siinä lukee että

-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
no miksi pitäs pitää omana tietonaan? Miksi ei vois vertailla keskenään huippunopeuksia? Kyllähän ne kuuluu olennaisena osana autoiluun, siinä missä kiihtyvyys 0-100 ja vaikkapa auton keskikulutus. Minusta on naurettavaa, että auton huippunopeuksista puhuminen pitäisi olla jonkinlainen tabu.ksutinen kirjoitti:Nää "paljonko kuljee" jutut menee vähän suoli24 puolelle jo.
Eiköhän kaikki autot kulje riittävästi ja jokainen joka tietää oman auton huippu nopeuden pitää sen vaikka omana tietonaan...
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
Ja voinpa tässä vielä jatkeeksi sanoa, että minun autolla on huippunopeus GPS-navigaattorin mukaan 210 km/h. Siis 190E 2.3 -89. Tosin täällähän kysyttiin vain 300 coupen huippuja.
Viimeksi muokannut Kinnunen, Ma 18.06.2007 15:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
No eipäs vedetä herneitä nenuunksutinen kirjoitti:Nää "paljonko kuljee" jutut menee vähän suoli24 puolelle jo.
Eiköhän kaikki autot kulje riittävästi ja jokainen joka tietää oman auton huippu nopeuden pitää sen vaikka omana tietonaan...


Toi meitin "vanhus" kelaa mittariin 240 km/h, ei piiruakaan yli. Tosin tässä on vain 12v.
Bil & Traktor.
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
-
- Mersumies
- Viestit: 923
- Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44
Re: Hei te 300CE 24valven omistajat mitä teidän menopeli kul
- miten paljon pitäis kulkea? ja missä sitä huippua tarvitsee?TimitZu kirjoitti:kattelin tossa tota italian kielistä omistajan manuaalia niin siinä lukee että ei tää mun meno peli pitäs kulkee kun 232km/h huippunopeus
235km/h jos repii katalysaattorin huit vittuun. Manuaali kulkee 240km/h.
(ihan nyt uteliaisuudesta kyselen, vaikken poliisi olekaan...)
Just näitä vertailuja varten voi käydä suljetulla stripillä "vertaamassa" mikä lähtee ja kuin nopeasti - eikö? Ei ne huiput mitään tabuja ole (ne tabut on ihan muita kuin autoiluun liittyviä juttuja....) - ne ei vaan kuulu tavalliseen siviililiikenteeseen.Kinnunen kirjoitti:Miksi ei vois vertailla keskenään huippunopeuksia? Kyllähän ne kuuluu olennaisena osana autoiluun, siinä missä kiihtyvyys 0-100 ja vaikkapa auton keskikulutus. Minusta on naurettavaa, että auton huippunopeuksista puhuminen pitäisi olla jonkinlainen tabu.
make kirjoitti:onko näissä kaikissa mersuissa rajoitin?en ole ainakaan omalla kehdannut kiekkamittaria punaiselle vedättämään.pitää sääliä vanhusta
Siis ilmeisesti puhutaan kierrostenrajoittimesta? Itselläni 1983 230 E:ssä on moottoritilassa kuskin puolella, sulaketaulun ja jarrutehostimen läheisyydessä musta mötikkä, jonka nostettavan muovikuoren alla on tekstiä ja lukema 6200 r/min (lukemasta en tosin ole varma). Eli ruiskun yhteydessä löytyy näissä vanhemmissakin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
En laittais radalle.com-tarraa autooni, mutta kai tähän topiciin vois vastata asiallisesti että ei 24-venttiilisellä tarvi kellekään mitään todistella
Ja kun sitä manuaalinopeutta ajateltiin niin Henkkahan tossa kertaalleen puristi mun kanssa Getracin Sport-laatikolla rpm:t tuonne rapiaan 7000 ilman että takapenkin seurakunnalla Maurilla tai Timolla tais edes maksa ja haima vaihtaa paikkaa..?
Pikemminkin vois kai aloittaa topicin aiheesta "pänniikö ketään muuta suomalaisten motarien epätasaisuus" jos neula on lähempänä 2 markkaa... Mun mielestä jo 170km/h:ssa pääteilläkin pomppii niin että kattoluukku pitää sen takia pitää auki et päälle ois lisää pelivaraa...
t. J

Ja kun sitä manuaalinopeutta ajateltiin niin Henkkahan tossa kertaalleen puristi mun kanssa Getracin Sport-laatikolla rpm:t tuonne rapiaan 7000 ilman että takapenkin seurakunnalla Maurilla tai Timolla tais edes maksa ja haima vaihtaa paikkaa..?
Pikemminkin vois kai aloittaa topicin aiheesta "pänniikö ketään muuta suomalaisten motarien epätasaisuus" jos neula on lähempänä 2 markkaa... Mun mielestä jo 170km/h:ssa pääteilläkin pomppii niin että kattoluukku pitää sen takia pitää auki et päälle ois lisää pelivaraa...
t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
No jos nyt totta puhutaan niin meikäläisen koeajovuorolla 24V kiersi kyllä rajoittajaan asti, ja se oli yli 7000 kierrosta, et vaan tainnut huomataJuhana kirjoitti:En laittais radalle.com-tarraa autooni, mutta kai tähän topiciin vois vastata asiallisesti että ei 24-venttiilisellä tarvi kellekään mitään todistella![]()
Ja kun sitä manuaalinopeutta ajateltiin niin Henkkahan tossa kertaalleen puristi mun kanssa Getracin Sport-laatikolla rpm:t tuonne rapiaan 7000 ilman että takapenkin seurakunnalla Maurilla tai Timolla tais edes maksa ja haima vaihtaa paikkaa..?
Pikemminkin vois kai aloittaa topicin aiheesta "pänniikö ketään muuta suomalaisten motarien epätasaisuus" jos neula on lähempänä 2 markkaa... Mun mielestä jo 170km/h:ssa pääteilläkin pomppii niin että kattoluukku pitää sen takia pitää auki et päälle ois lisää pelivaraa...
t. J

Suomen moottoritiet ovat tosiaan pääasiassa aneemisessa kunnossa. Ehkä myös tiukalla sport alustalla on osuutta asiaan.Juhana kirjoitti:Pikemminkin vois kai aloittaa topicin aiheesta "pänniikö ketään muuta suomalaisten motarien epätasaisuus" jos neula on lähempänä 2 markkaa... Mun mielestä jo 170km/h:ssa pääteilläkin pomppii niin että kattoluukku pitää sen takia pitää auki et päälle ois lisää pelivaraa...
Omalla autolla (ei mikään sport-alusta vaikka aika jämäkkä) voi kokemuksieni mukaan huoletta ajaa Porvoon moottoritien pahimmat epätasasudet 180 km/h lasissa. Mitä nyt muilla vekottimilla on saman kohdan vauhdikkaammin ajanut niin olen usein oikein yllättynyt, että mitä tää nyt oikeen heilahtelee.
Moisia nopeuksia ei tietenkään ole suotavaa ajaa. Suomen moottoritieden epäkohdat toki tulevat ilmi jo normaali nopeuksilla.
Kävi siis kuten ASD:n varovalon kanssa kun lähdettiin pihamaan nurmeltaMauri H. kirjoitti: No jos nyt totta puhutaan niin meikäläisen koeajovuorolla 24V kiersi kyllä rajoittajaan asti, ja se oli yli 7000 kierrosta, et vaan tainnut huomata

t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Sullahan on vauhdikas 300:nen jos ottaa 180 mittariin ! Onko ihan vakiokunnossa, eikös noilla luvata jotain 143 - 150 km/h automaatilla riippuen onko 80 vai 88 hevosta.Leka kirjoitti:Suomen moottoritiet ovat tosiaan pääasiassa aneemisessa kunnossa. Ehkä myös tiukalla sport alustalla on osuutta asiaan.Juhana kirjoitti:Pikemminkin vois kai aloittaa topicin aiheesta "pänniikö ketään muuta suomalaisten motarien epätasaisuus" jos neula on lähempänä 2 markkaa... Mun mielestä jo 170km/h:ssa pääteilläkin pomppii niin että kattoluukku pitää sen takia pitää auki et päälle ois lisää pelivaraa...
Omalla autolla (ei mikään sport-alusta vaikka aika jämäkkä) voi kokemuksieni mukaan huoletta ajaa Porvoon moottoritien pahimmat epätasasudet 180 km/h lasissa. Mitä nyt muilla vekottimilla on saman kohdan vauhdikkaammin ajanut niin olen usein oikein yllättynyt, että mitä tää nyt oikeen heilahtelee.
Moisia nopeuksia ei tietenkään ole suotavaa ajaa. Suomen moottoritieden epäkohdat toki tulevat ilmi jo normaali nopeuksilla.
Tuohon kiinnittyi minunkin huomioni. Kun tuntuu, että joka hepun W123 300 D kulkee ihan simona. Muistaakseni 80 hv-moottorilla myyntiesite ilmoitti huippunopeudeksi 145 km/h. Että mistä nuo luvut ovat kotoisin, mittarivirheestäkö?Mauri H. kirjoitti:
Sullahan on vauhdikas 300:nen jos ottaa 180 mittariin ! Onko ihan vakiokunnossa, eikös noilla luvata jotain 143 - 150 km/h automaatilla riippuen onko 80 vai 88 hevosta.
Tästähän saisi oivan gallupin / uuden viestiketjun aikaiseksi...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Varmaankin mittarivirheestä, eihän automaatti 124:nenkaan kulje "kuin" 185 ja on kuitenkin todella aerodynaaminen verrattuna 123:een. Tehojakin on kuitenkin 109 / 113 vastaan 80 /88.Timo L. kirjoitti:Tuohon kiinnittyi minunkin huomioni. Kun tuntuu, että joka hepun W123 300 D kulkee ihan simona. Muistaakseni 80 hv-moottorilla myyntiesite ilmoitti huippunopeudeksi 145 km/h. Että mistä nuo luvut ovat kotoisin, mittarivirheestäkö?Mauri H. kirjoitti:
Sullahan on vauhdikas 300:nen jos ottaa 180 mittariin ! Onko ihan vakiokunnossa, eikös noilla luvata jotain 143 - 150 km/h automaatilla riippuen onko 80 vai 88 hevosta.
Tästähän saisi oivan gallupin / uuden viestiketjun aikaiseksi...
Riemulla rajaa
Jaa-a, jos hemmetin moni W123 200D -kuski kertoo saaneensa mittarin pohjaan sinne 160 lukemiin, niin kai 3-satanen sitten kulkee 20 km/h lujempaa lisäheppojensa voimin 

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
-
- Mersumies
- Viestit: 923
- Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44
Niin no 88 heppaa on ja tehtaan ilmoitus muistaakseni 150 tai 155 km/h.Timo L. kirjoitti:Tuohon kiinnittyi minunkin huomioni. Kun tuntuu, että joka hepun W123 300 D kulkee ihan simona. Muistaakseni 80 hv-moottorilla myyntiesite ilmoitti huippunopeudeksi 145 km/h. Että mistä nuo luvut ovat kotoisin, mittarivirheestäkö?Mauri H. kirjoitti:
Sullahan on vauhdikas 300:nen jos ottaa 180 mittariin ! Onko ihan vakiokunnossa, eikös noilla luvata jotain 143 - 150 km/h automaatilla riippuen onko 80 vai 88 hevosta.
Tästähän saisi oivan gallupin / uuden viestiketjun aikaiseksi...
Silti tuntuu kiihkeesti yläpäässä liikahtavan. 150:n jälkeen kiihtyvyys on oikeastaan suhteettoman hyvä verrattuna pienempiin nopeuksiin. (kai se on suuri tilavuus ja vääntö

Satasessa mittari kusasee 8 km/h ja 180:ssa jonkun verran lisää. Neulan olen saanut yli 180:n jonnekin 190 tienoille (pitäisi olla enemmän lukemia tuossa

Ei mitenkään, että olisi mun nokivasara mikään raketti, mutta tehtaan ilmoitus vaikuttaa hieman pessimistiseltä.
mitä kulkee..
No oma 300d -79 ei 80:llä hevoisellaan ja 4-v manuaalillaan ota mittariin kuin 150 ja risat. Ja siitä täytyy vielä vähentää mittarivirhe n.10-15 km/h, joten tehtaan lupailutkin on tiukassa saada lasiin. Vaan eihän tuo enää uusi olekkaan
, kai ne vuodet ja kilometrit ovat tehneet tehtävänsä...

ex-300D 1979
Olen muuten useammankin suusta kuullut letkautuksen että "Mersu ilmoittaa huippunopeudet alakanttiin, BMW yläkanttiin"
Onko tässä sit kovin paljon ennakkokäsityksiä ja omia herjoja mukana, ken tietää, mutta toiseen baijerilaiseen kantaa ottamatta asia taitaa olla niin että ainakin MB:n tehdaslukemista mennään usein tasaisellakin vielä piirun pari ylös...
Heh, "how could I know", mullehan 24 V:n huoltokirja nimenomaisesti lähettää kehotuksen olla liittymättä täyskaasukuskien joukkoon vaikka kuinka tekis mieli ja joskus joidenkin M5:n kanssa jopa tarviskin...
t. J

Heh, "how could I know", mullehan 24 V:n huoltokirja nimenomaisesti lähettää kehotuksen olla liittymättä täyskaasukuskien joukkoon vaikka kuinka tekis mieli ja joskus joidenkin M5:n kanssa jopa tarviskin...

t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Ohjekirjahan vaan kieltää ajamasta pitkään kaasupohjassa, eli siis matkavauhtina ei voi huippuja pitää, kuten muissa malleissa muka voisi.Juhana kirjoitti:Olen muuten useammankin suusta kuullut letkautuksen että "Mersu ilmoittaa huippunopeudet alakanttiin, BMW yläkanttiin"Onko tässä sit kovin paljon ennakkokäsityksiä ja omia herjoja mukana, ken tietää, mutta toiseen baijerilaiseen kantaa ottamatta asia taitaa olla niin että ainakin MB:n tehdaslukemista mennään usein tasaisellakin vielä piirun pari ylös...
Heh, "how could I know", mullehan 24 V:n huoltokirja nimenomaisesti lähettää kehotuksen olla liittymättä täyskaasukuskien joukkoon vaikka kuinka tekis mieli ja joskus joidenkin M5:n kanssa jopa tarviskin...![]()
t. J
Totta kai voi! "Huippunopeus on 135 km/h, joka samalla on myös jatkuva matkanopeus..."Mauri H. kirjoitti: Ohjekirjahan vaan kieltää ajamasta pitkään kaasupohjassa, eli siis matkavauhtina ei voi huippuja pitää, kuten muissa malleissa muka voisi.
- Käyttöohjekirja 200D

No tämä menköön jo perjaintain piikkiin, mutta enpä kyllä koko päivää paahtasi jalka konehuoneessa näillä M10x.xxx-sarjan tai muillakaan bensakoneilla.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- Automatic260E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
- Paikkakunta: Itä-Vantaa
Vastaus tulee ketjun aloittajalle!!!!
itse olen kokeillut vasta n. 200 km/hmax mutta ohjekirjan mukaan pitäisi
löytyä 220 km/h ..
En ymmärrä noita kommenteja noista sensuroi ..
nopeuksista , pitäähän asioista puhua
ja jos toiset haluaa näistä nopeuksista puhua ,,niin mitä se muille kuuluu??
löytyä 220 km/h ..
En ymmärrä noita kommenteja noista sensuroi ..

ja jos toiset haluaa näistä nopeuksista puhua ,,niin mitä se muille kuuluu??
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
- Automatic260E
- Vakiokalustoa
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
- Paikkakunta: Itä-Vantaa
niin
Eli anna muiden puhua aiheesta .. Kyllä tämä on mielestänä norm. autoilu-asiaaksutinen kirjoitti:Nää "paljonko kuljee" jutut menee vähän suoli24 puolelle jo.
Eiköhän kaikki autot kulje riittävästi ja jokainen joka tietää oman auton huippu nopeuden pitää sen vaikka omana tietonaan...
Mielestäni ei sinun tarvitse määrätä mitä muut saavat keskustella ? vai?
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]
[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]
Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Samansuuntaisia kokemuksia -84 300D, lasi menee tappiin, ja 80km/h vauhdista kiihtyy katkeamatta 150km/h mittarinopeuksiin vaivatta, 150 ja siitä ylöspäin vaati diiselille tyypillisesti aikaa, mutta vaivatonta ajaminen on kyllä kieltämättä lintta tiskissäkinLeka kirjoitti:Niin no 88 heppaa on ja tehtaan ilmoitus muistaakseni 150 tai 155 km/h.
Silti tuntuu kiihkeesti yläpäässä liikahtavan. 150:n jälkeen kiihtyvyys on oikeastaan suhteettoman hyvä verrattuna pienempiin nopeuksiin. (kai se on suuri tilavuus ja vääntö).
Satasessa mittari kusasee 8 km/h ja 180:ssa jonkun verran lisää. Neulan olen saanut yli 180:n jonnekin 190 tienoille (pitäisi olla enemmän lukemia tuossa)
Ei mitenkään, että olisi mun nokivasara mikään raketti, mutta tehtaan ilmoitus vaikuttaa hieman pessimistiseltä.

MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.