W115 Serie 1 / Serie 1,5 / Serie 2 erot???

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1642
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

Tuc kirjoitti:Tai sitten ei... Mulla ei ole minkäännäköistä faceliftiä tehty, koska liftattavaa 2.0:ssa tuskin paljoa olisikaan. Eli alkuperäisen näköisellä köröttelen.
Tuo on kyllä totta. Auto on erikoisen hyvässä alkuperäisessä asussaan noita penkinpäälisiä ja vanhemmasta mallista raksittua Automatic-lätkää lukuunottamatta. Oikein ilo silmälle kun kromikin kiiltää. :)

-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Tuc
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 443
Liittynyt: Ke 31.03.2004 20:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tuc »

Daaz kirjoitti:Tuo on kyllä totta. Auto on erikoisen hyvässä alkuperäisessä asussaan noita penkinpäälisiä ja vanhemmasta mallista raksittua Automatic-lätkää lukuunottamatta. Oikein ilo silmälle kun kromikin kiiltää. :)

-Daaz
Hmm, nuo penkinpäälliset ovat kyllä aikamoinen tapaus, nimittäin penkin alla on vielä alkuperäiset leimat 75-vuodelta. Olisiko mahdollista, että pelkästään kangasosa on uusittu, sillä tuommoista jälkeä noista (keino?)nahkaosista tuskin saa aikaan muualla kuin Stuttgartissa... vai missä lie penkit aikanaan tehty. Kangas on saatettu vaihtaa, mutta eipä tullut itselle aiemmin mieleen ennen kuin pari päivää sitten ruvettiin moista pohtimaan irkissä.

Niin juu, myös kyynärnoja takana on täydellisesti asennettu ja sopii millilleen, kyllä on osaavaa porukkaa ollut verhoilemassa uudestaan jos näin on tapahtunut.
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Tuc kirjoitti:Tai sitten ei... Mulla ei ole minkäännäköistä faceliftiä tehty, koska liftattavaa 2.0:ssa tuskin paljoa olisikaan.
Vai ei! Laitetaan vaikka W116:n ajovalot näin alkuun ja lähdetään sitten miettimään radikaalimpia ratkaisuja. :twisted:
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Vastaa Viestiin