Mutta asiaan..
Tilannehan on näiden "uusien" ekoihmeiden suhteen niin, että turbottamisen voi unohtaa ellei välttämättä halua poiketa VTT:llä pakokaasutesteissä. (auto on siis vuosimallia 1992)
Isoa, janoista ja painavaa konetta en taas haluaisi nokalle istuttaa, koska autolle kerääntyy päivittäin mittariin noin 100 km.
Mutta mitäpä jos uutta tekniikka lähtisikin metsästämään hieman uudemmasta mallisarjasta eli vaikkapa C-sarjasta.
Kysymys siis kuuluukin, että onko kellään kokemuksia tai tietoa M111:sen (vai mikä se moottorityyppi nyt onkaan) sovittamisesta M102:sen tilalle? ...ja siis compressor-versio tietenkin! (jos se nyt ei ollut kaikille itsestäänselvyys)
Suuria muutoksia moottorin tuennassa?
Mikä laatikko persiisiin?
Painoero M102:seen?
Tappaako katsastussetä?

Muutenkin kaikki tiedot kyseiseen tekniikkaan liittyen kiinnostavat!
Ja kun joku kuitenkin ehdottaa auton vaihtamista suoraan W202:seen niin mainittakoon jo etukäteen, että ei ole vaihtoehto!
Vertaa:
Kevyt W201 + tehokas tekniikka vs puolentoistatonnin W202 samalla tekniikalla
Muutenkaan vakioautot ei ole kyllä koskaan tehny muhun kovin suurta vaikutusta!
Muita ehdotuksia tekniikaksi? ..kuitenkin bensaa juovia, koska en jaksa kuunnella nokivasaran naputusta. (Välillä ollu C220 CDI lainas)