

SULAKE ON VAIHDETTU (B SULAKE) kuitenkaan se ei auttanut. Onko moottorissa mahdollisesti vikaa? Missä se sähkömoottori sijaitsee (takapenkin ikkunan reuna alla?)


Mulla tekee se moottori juuri tuota nytkyttelyä välillä. Pitäs itekin ruveta säätään noiden moottorien kanssa, kun kuskin puolelta on otettu pois tuo moottori kokonaan ja näköjään tuo hanttarin puoleinenkin on sitten osittain ainakin rikki. Mb-osassa Oulussa oli aikoinaan myytävänä koko moottori hässäkkä käytettynä hintaan 80e, mutta mitähän mahtaa maksaa uutena?Taxana kirjoitti:
Kun ojentaja on oikein säädetty, sen pitää työntyä ensin kokonaan ulos, vetäytyä pari senttiä takaisin päin ja jäädä siihen asentoon kunnes vyö napsautetaan kiinni tai noin puolen minuutin kuluttua kun aikaraja täyttyy. Jos ojentaja jää ulkona olleessaan nykimään edestakaisin paikoillaan, liikkeen pysäyttävä etummainen mikrokytkin on poissa pelistä. Ulostyöntyvän liikkeen pitää myös pysähtyä välittömästi jos ojennin törmää esteeseen.
Tuo vanha hinta selittänee sen, miksi on aikoinaan otettu moottori pois ja jätetty uusimatta. Ihanan kallista...Taxana kirjoitti: Vehon hinnat ojentajille ovat laskeneet viime vuosien aikana ilahduttavasti; uusin juuri viime kesänä omaani apparin puoleisen ja se kustansi jotain 200 + napsaus. Kun ko. ojennin viimeksi hajosi joskus seitsemisen vuotta sitten, tuo sama osa kustansi Vehossa noin 5000mk apparin puolelle ja kuskin puolelle puolet siitä.
Kullan arvoinen tieto. Kirjaimellisesti. Pannaanpa coupélla ajelevat korvan taakse.romu kirjoitti:aikolon oy , tekee aivan loistavia rattaita mallin mukaan.