Alkaa olla kutina, että rahanmenoa tiedossa täälläkin päin kohta...
Jorman tallilla taas tapahtuu
- Ari66
- Valvoja

- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Tämmöset topicit tarttis säännöissä kieltää
Alkaa olla kutina, että rahanmenoa tiedossa täälläkin päin kohta...

Alkaa olla kutina, että rahanmenoa tiedossa täälläkin päin kohta...
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
no voi jessus!! kyllä siinä kehtaa lyödä "ison kellon" käymään noilla lukemilla.
kyllä täsä joutuu varmaan repiämään kahtia,kun käy niin kateeksi :evil:
(eihän täällä kehtaa enää puhua mitään bensan piristämisestä)
kyllä täsä joutuu varmaan repiämään kahtia,kun käy niin kateeksi :evil:
(eihän täällä kehtaa enää puhua mitään bensan piristämisestä)
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
- konjamiini
- Turbospesialisti

- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
-
Melitos
- Asiantuntija

- Viestit: 713
- Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
- Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Huh, kylläpä on komiat käppyrät! Vääntökäyrä kun pysyy ylhäällä pitkästi yli 5000rpm:n niin kyllähän niitä hevosiakin sitten tulee uskomattoman iso lauma...
Toisaalta kun huippuväännöt pysyvät alle 600Nm niin voimansiirto ja kytkinkin pääsevät vähän helpommalla kuin 24-tappisissa, jotka rutistavat melkein 800Nm voimalla, mutta matalammilla kierroksilla.
Toisaalta kun huippuväännöt pysyvät alle 600Nm niin voimansiirto ja kytkinkin pääsevät vähän helpommalla kuin 24-tappisissa, jotka rutistavat melkein 800Nm voimalla, mutta matalammilla kierroksilla.
So long, and thanks for all the fish
Sivonen kirjoitti:414-460€/vuosiBenzo kirjoitti:Mitähän tuossa mahtaa olla dieselvero?
Jep, eikun meinasin vaan alkujaan että jos olisi ostanut tuon emännälle kauppa-autoksi, niin ei olisi kerennyt jätskit helteelläkään sulaa matkalla kotiin, ja tuli "tarjottuakin" pari donaa vähemmän kuin pyynti on (epävirallisena tiedusteluna tosin), mutta veti vesiperän
Kyllähän tuohon on aikaa "osia" ja tieto-taitoa uponnutkin, eihän tuollaista ihan halvalla rakenna, ja / mutta, sitten jos sattuu vahinko, niin on myös parasta olla rahaa pankissa
Mitähän tuo hörppäisi soppaa normaalilla ajolla, jos tuollaisella ylipäänsä niin malttaa tehdä
Respect... esimerkilliset on käyrät ja tehoakin alkaa olemaan kiitettävästi. Tässähän joutuu lähteä virittämään...
Milläs eväillä +100hv saavutettiin ? Ahdin lienee HX50 ? Onko perusmoottorille tehty jo muutoksia vai vieläkö mennään "vakio" moottorilla ? Entäs tästä eteenpäin ? Vieläkö löytyy "ässiä" hihoista ?
Milläs eväillä +100hv saavutettiin ? Ahdin lienee HX50 ? Onko perusmoottorille tehty jo muutoksia vai vieläkö mennään "vakio" moottorilla ? Entäs tästä eteenpäin ? Vieläkö löytyy "ässiä" hihoista ?
- konjamiini
- Turbospesialisti

- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
- konjamiini
- Turbospesialisti

- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa




