W210:n alustasarjaa..
W210:n alustasarjaa..
Minkäköhän valmistajan alustasarjoja / jousia ihmisillä on Väyrysissä? Itselläni olisi tarkoitus ostaa 18" "pallot" kesäksi, ja auto saattaa näyttää tuon Elegancen alustan kanssa aika koomiselta..
Ettenkö sanoisi ML- mallilta 15" aluvanteilla...

Gyl määki Turuus..
SL320 24V
Ex-E240 V6
Ex-C230 Kompressor
Ex-MB 300CE 24V
Ex-MB 300 E
SL320 24V
Ex-E240 V6
Ex-C230 Kompressor
Ex-MB 300CE 24V
Ex-MB 300 E
morjens,
iteltä löytyy eibachia jousiosastolta ja bilsteinit iskareina. pelittää ihan jees, mulla on myös 18" kesäpyörien kokona. nyt talvella on saanu paikka paikoin ottaa korkeemmat töyräät hieman iisimmin, ei ole näet 15" talvipyörän kanssa tuo korkeus ihan parhaimmillaan, mut kun pysyttelee pois kinttupoluilta niin pärjää kuitenkin.
iteltä löytyy eibachia jousiosastolta ja bilsteinit iskareina. pelittää ihan jees, mulla on myös 18" kesäpyörien kokona. nyt talvella on saanu paikka paikoin ottaa korkeemmat töyräät hieman iisimmin, ei ole näet 15" talvipyörän kanssa tuo korkeus ihan parhaimmillaan, mut kun pysyttelee pois kinttupoluilta niin pärjää kuitenkin.
Henkka
Mini Cooper Clubman -09
ex. Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
ex. E 200 CDI -99
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99
eipä oo tarvinnu kaaria muotoilla, mahtuu pyörimään asennossa kuin asennossa. yks juttu minkä oon huomannu on, että noi koiranluut tuntuu kestävän hieman paremmin kilometrejä tän alustasarjan kanssa. yhteen väliin niitä joutui vaihtamaan kutakuinkin 15-25 tkm välein, mut nyt parit edelliset on menny jo noin 50 tkm vaihtovälillä.
Henkka
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99
Tuo koiranluu juttu on kyllä jännä homma.. toisaalta luulisi että ne menisivät ennemmin päinvastoin.
Minkä valmistajan, ja minkä malliset, vanteet sulla on? Jos ne on tuollaset kuin tuossa sun avari-kuvassa, niin oon vähän ajatellut vähän samanlaisia...
Sopii meinaan aika hyvin...
Turussa kierros renkaita ja Alession Supereita maksaa mummon rahassa 10.000,-
Pitänee laittaa ostetaan- osastolle ilmo, jos jollakulla olis jäänyt ylimääräiset 18" vanteet..

Minkä valmistajan, ja minkä malliset, vanteet sulla on? Jos ne on tuollaset kuin tuossa sun avari-kuvassa, niin oon vähän ajatellut vähän samanlaisia...
Sopii meinaan aika hyvin...

Turussa kierros renkaita ja Alession Supereita maksaa mummon rahassa 10.000,-

Pitänee laittaa ostetaan- osastolle ilmo, jos jollakulla olis jäänyt ylimääräiset 18" vanteet..

Gyl määki Turuus..
SL320 24V
Ex-E240 V6
Ex-C230 Kompressor
Ex-MB 300CE 24V
Ex-MB 300 E
SL320 24V
Ex-E240 V6
Ex-C230 Kompressor
Ex-MB 300CE 24V
Ex-MB 300 E
noi mun vanteet on Tooran T950 chrome look ja ne ainakin omasta mielestä sopii tummaan autoon kuin nenä päähän. näähän on toki maku juttuja... aiemmin mulla oli ATP:n inox SS:t, mut ne oli kooltaan 17" niin välttämätön päivitys kokoluokkaa suurempaan tuli kyseeseen viime keväänä. nyt jos "sais" vaihtaa uusiin niin kyllä edelleenkin suuntaisin katsetta tonne Tooran malliston suuntaan, siellä ainakin osassa malleja osuu toi hinta/laatu edes jotenkin kohdalleen. tämä siis edelleenkin todellista musta tuntuu -tietoa...
Henkka
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99
Mini Cooper Clubman -09
ex. E 200 CDI -99