
Pihassani oli vanha 190D mersu! Stonehead oli tullut esittelemään uutta leluaan,
Mersua, johon oli nostettu 310D pakusta 2,9 kone höystettynä turbolla ja sen aikaisella Mynäpumpulla. Ja kyyti oli kylmää, kun ei ollut edes kuullu, että jollain voi käydä mielessä virittää dieselmersua!!!
Samana syksynä Stonella nälkä kasvoi syödessä ja hän päätti tunkea kutoskoneen omaan autoonsa, ja minä ostin oitis väistyneen vitosmyllyn..

Kamalalla kiireellä hankkimaan Sprintterin kiertokanget ja kansi koneistamolle, ja sopivaa koria etsimään..
Kone odotteli pajan nurkassa palasina uutta kotia, kunnes yhtäkkiä olikin joulukuu 2004, Ja (yllättäen)Stone oli myynyt vanhasta Ferrarin tappajasta ja filmitähdestä koneen ouluun (kommenteista päätellen) onnelliselle uudelle omistajalle..
Siinähän oli sopiva uhri hyvällä valmiilla tekniikalla, ja ei muuta kun kone nippuun ja kiinni.. Toki hukka oli verottanut nippeleitä levällään olevasta koneesta, ja muutamia osia jouduin ostamaan toiseen kertaan, pumppu lähetettiin mynään päivitykseen, ja pieni holsetti vaihtui Garrettin GT40:seen..
Auto on nyt ollut vajaan viikon liikenteessä, hienosti toimii, voimaa on riittävästi ja tietkin alkaa sulaa

Projekti on siis tähän mennessä kestänyt noin kaksi ja puoli vuotta, ja nythän valmiina on vasta ajettava aihio, että eiköhän se ole jonkinmoinen suomen ennätys

Mut ei voi muuta sanoa ku et TÄÄ ON HIANO LAJI !!!
