MB C220d peräkontin ja bensaluukun lukot jumissa??
-
- Sisäänajossa
MB C220d peräkontin ja bensaluukun lukot jumissa??
Keskuslukitus ei toimi, peräkonttiin ei pääse avaimella,avain ei mene pohjaan.Bensaluukkuun pääsee vain keskuslukituksella,mutta se ei nyt toimi.Mitä teen? Hyviä vihjeitä halutaan ennen kuin polttoaine loppuu.
Pera, "moottorin" alipainepumppu hoitelee näissä uudemmissa mersuissa jarrutehostimen, sammuttimen ja valojen korkeussäädön tarvitseman alipaineen - keskuslukolle on tosiaan oma pumppu.
Esimerkiksi W124 - mallissa keskuslukon pumppu on takapenkin alla.
Museoikäisissä mersuissa keskuslukko taitaa toimia sillä tarkoittamallasi alipainepumpulla.
Esimerkiksi W124 - mallissa keskuslukon pumppu on takapenkin alla.
Museoikäisissä mersuissa keskuslukko taitaa toimia sillä tarkoittamallasi alipainepumpulla.

wiimax.fi
Itelläni ei saanut avainta takaluukun lukon pohjaan, meni vaan puoleenväliin. Aikansa kun CRC:llä ruiskutti ja avainta muutamana päivänä yritti tökkiä reikään, alkoi lukko pelittää. Kannattaa korjata se lukko, siltä varalta jos vaikka akku tyhjenee.
Omassa autossa polttoaineluukun lukitus pitää aika kovan äänen kun aukaisee ovet tai laittaa kiinni. Olen sitä lukon "kielen" reiästä koittanut voidella crc:llä, mutta ei auta. Olisiko kellään lisää ehdotuksia?
Omassa autossa polttoaineluukun lukitus pitää aika kovan äänen kun aukaisee ovet tai laittaa kiinni. Olen sitä lukon "kielen" reiästä koittanut voidella crc:llä, mutta ei auta. Olisiko kellään lisää ehdotuksia?
C 220D -95
onko munkin autossa siis toinenkin alipainepumppu jossain peräkompulassa tai jemmattuna penkkejen väliin??
mun autossa siis on keskuslukitus. mites tota, ku mun pumppu on ny irti ja kohta pp diiselissä, nii mitä haittoja voi olla jos alipainesletkut menee vääriin paikkoihin siihen pumppuun?? siis väärät letkut tulee pumpulle. toimiiko esim. sammutinkin alipaineksella?

W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
-
- Sisäänajossa
Otin alipainepumpun irti peräkontista.Pumppu pöydälle purin alkutekijöihin,suihkuttelin rost ofia liikkuviin osiin.Sähkö osiin semmoista elektroniikka öljyä,pumppu kasaan ja paikoilleen. Ei pelaa, mutta seuraavana aamuna pumppu heräs henkiin. Nyt toimii kuin junanvessa?????????????
MB C220 DIESEL 94
SUZUKI INTRUDER 1400 98
SUZUKI INTRUDER 1400 98