tuo kitti ratkisu alkoi kiinnostaan ja jospa juotuu kesemmällä lootaa vaikka varulta vahvistaan...en kylläkään tuota mikä nyt on paikalla mut kuitenki.. laittakaa kommenttia miten pelaa..saapa nähdä milloi joku joutuu alkaan teettään vahvempia vetareita...
OT. On muuten palvelimien päivittäminen miljooooona kertaa hauskempaa kun mersuforum on pystyssä Tässä menee aika ihan siivillä Toisaalta nyt pitäis kylläkin olla auton alla säätämässä
XUX63 kirjoitti:Maurilla taitaa olla tuo vetari-projekti jotenkin tulilla ???
No ei oikeastaan, asiasta on Petri K:n kanssa keskusteltu, mutta on tässä eräs asia ensin tekemättä ennen kuin alan teettämään vetareita. Pitäisi perä vaihtaa ja viedä vanha eräälle paikalliselle specialistille katsottavaksi ja sitten mietitään uudelleen.
Oliskos tarvitsijoita jos teetän kerralla enemmän?
raportti: hyvin toimii , mennee isommallakin kaasulla napakasti päälle
nyt myös kolmosvaihde , joka alko mulla venyttään niin pirusti ennen
viimesintä laatikonpäivitystä. tulipahan nyt otettua muutama paikaltaan
lähtö kellon kans. 0-100 km/h 5.9-6.4 sek riippuen lähdön onnistumisesta.
petska kirjoitti:Onkos se rehtijj mersu millä turbolla tällä hetkellä??? kun vnt tyyppinen on tilauksessa...
kyllä sielä edelleenki on sama schwitseri on mikä on ollu koko ajan.
vnt 23 on tallin pöydällä oottelemassa vuoroaan.voihan se olla että pieneksi käy , mutta kokeilla pittää
raportti: hyvin toimii , mennee isommallakin kaasulla napakasti päälle
nyt myös kolmosvaihde , joka alko mulla venyttään niin pirusti ennen
viimesintä laatikonpäivitystä. tulipahan nyt otettua muutama paikaltaan
lähtö kellon kans. 0-100 km/h 5.9-6.4 sek riippuen lähdön onnistumisesta.
Jes,Kuulostaa hienolta, taitaa vahvistusprojekti täälläkin hiukan muuttua/laajentua ? BTW. Hyvät lähdöt
rehtijii kirjoitti:
vnt 23 on tallin pöydällä oottelemassa vuoroaan.voihan se olla että pieneksi käy , mutta kokeilla pittää
Onko hyvää ideaa, miten liität pakoputken tuohon laippaan. Itselläni on samanlainen ahdinprojekti (tehotavoite tosin paljon pienempi). Pitääköhän mennä Veholta ostamaan ensimmäinen haitaripätkä? Vai käydä sorvarin juttusilla...
MB 250SL -67
MB 230SL -66 (toistaiseksi osina)
BMW i3
Audi A8 3.0 TDI -04
petska kirjoitti:Onkos se rehtijj mersu millä turbolla tällä hetkellä??? kun vnt tyyppinen on tilauksessa...
kyllä sielä edelleenki on sama schwitseri on mikä on ollu koko ajan.
vnt 23 on tallin pöydällä oottelemassa vuoroaan.voihan se olla että pieneksi käy , mutta kokeilla pittää
mahtaa olla johdinsiivet tanassa kun monitappinen Mynän pumpulla antaa muutaman pakosykäyksen.
rehtijii kirjoitti:0-100 km/h 5.9-6.4 sek riippuen lähdön onnistumisesta.
Mites, avititko paineiden nousua alussa jarrua vastaan, vai oliko se vain suora repäisy. Eli jos nostit paineita, saitko pidon pysymään kohtuullisena. Mulla ainakin tolla riesalla oli aina ongelma toi paikalta lähteminen nopeasti, siinä kun on niin pieni se ahtolaite, että se tulee heti mukaan.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
rehtijii kirjoitti:0-100 km/h 5.9-6.4 sek riippuen lähdön onnistumisesta.
Mites, avititko paineiden nousua alussa jarrua vastaan, vai oliko se vain suora repäisy. Eli jos nostit paineita, saitko pidon pysymään kohtuullisena. Mulla ainakin tolla riesalla oli aina ongelma toi paikalta lähteminen nopeasti, siinä kun on niin pieni se ahtolaite, että se tulee heti mukaan.
kyllä se paras tulos tuli siten että jarrua vastaan sopivasti kaasua ja sitten menoksi eikä sitten aivan hampaat irvessä paina sitä kaasua , niin sutiminen jäi yllättävän vähäksi.
petska kirjoitti:Onkos se rehtijj mersu millä turbolla tällä hetkellä??? kun vnt tyyppinen on tilauksessa...
kyllä sielä edelleenki on sama schwitseri on mikä on ollu koko ajan.
vnt 23 on tallin pöydällä oottelemassa vuoroaan.voihan se olla että pieneksi käy , mutta kokeilla pittää
mahtaa olla johdinsiivet tanassa kun monitappinen Mynän pumpulla antaa muutaman pakosykäyksen.
Kyllä tuo varmaan vaatii tuplana noita vnt-ahtimia. Mulla olis 2kpl gt20:siä, riittäis varmaan sopivasti tuohon.?
Kesällä mittailin vanhalla koneella ja paras lähtö tuli kun antoi jarrua vasten 0.4 kiloa ahtoja ja siitä urku auki, hiukan suti mutta kiihtyi tosi hätäseen. Paras aika 5 sekunttia tasan, kellolla otettu joten heittoa tietty on, mutta mittarivirhe oli huomioitu.
Nykyisellä saa Holsetin heräämään jarrua vasten oikeastaan heti, ja ainakaan kitkoilla ei ole minkäänlaista pitoa.
XUX63 kirjoitti:Mauri, onko tuon heräämisen parantamisen eteen tehty muuta, magneettiventtiileihin tms. vai onko tuo ihan kannen hengityksestä kiinni ?
Turbiinin stall speedia muokattu mahdollisimman ylös ja alasyöttöä hienosäädetty, ja tällä nykyisellä kannella herääminen ei ole ongelma.