
Kyseisestä ongelmastahan on paljon keskusteltu täälä, ja lambdan vaihdolla on kyseinen harmi poistunut joiltain.

Omassa autossani ainakin on kaikki sytkän osat,filtterit yms. tavalliset pätkimistä aiheuttavat osat kunnossa.
Tekisi vaan mieli testata lambdan toimintaa ennenkun alkaa pennosia uhraamaan turhaan, joten jos joku on moista koettanut olisi kiva jos kertoisi miten toteutti sen. Joku puhui että x11 liittimestä (missä se on) olisi voinut testata nokkakulmamittarilla

Pystyisiköhän sitä testaamaan siten että laittaa yleismittarin anturin singnaalijohtimen ja rungon väliin. Sitten vaan seuraa jännitettä.
(tarvii vaan selvittää millaista seosta mikin jännite vastaa, löytynee netistä)
Tuossa nokkakulmamittariskenaariohässäkän yhteydessä sanottiin että moottorin ollessa täysin lämmin pitäisi lambdan sestata +- 10% edestakaisin jos toimii.
Pistäkääs ajatuksia / koetuloksia / faktaa asiasta niin katsotaan!!
