300 td
300 td
Ajattelin kysellä viisaampien neuvoa!Autossa on nyt carrett t3?stt,7mm elementit,cooleri,putkisto vielä vakio
Mut menohalut kasvaa ja pitäs saada tietoa mikä turbo kannattas vaihtaa kun toi entinen käy pieneksi
Ja jos njollain hyvä ja sopiva turbo ylimääräisenä,ni sellanen kiinnostas
Mut menohalut kasvaa ja pitäs saada tietoa mikä turbo kannattas vaihtaa kun toi entinen käy pieneksi
Ja jos njollain hyvä ja sopiva turbo ylimääräisenä,ni sellanen kiinnostas
Miksi jättää sinne semmonen pullonkaula, jos kaikki muu ympärillä on jo lähes täydellistä ? Menee hukkaan koko virityspaketti...j.t.v kirjoitti:Eikö tota hx40:stä pystys sovittamaan entiseen pakosarjaan?Putkisto on tulossa 3",tarvikkeet on jo hankittu.Tiiä sit miten toi manuaali kestää,kerran jo vaihdettu...
Laitas turbolle jotain hintaa.
nokileka: hmmm Eikös tuolla HX:llä ole otettu 450+ hp ja otetaan vielä lisääkin kohta vai olenko ymmärtänyt väärin jotakin. Ai että arkikäyttöön hyvä, no juu

Mikäs kytkin sulla on, se taitaa lähteä luistamaan seuraavaksi

Lisää tietoa: www.skg.fi
HX40 pelaa niin hienosti että ei se voi olla paras vaihtoehto jos haetaan kunnon tehojaveskola kirjoitti: nokileka: hmmm Eikös tuolla HX:llä ole otettu 450+ hp ja otetaan vielä lisääkin kohta vai olenko ymmärtänyt väärin jotakin. Ai että arkikäyttöön hyvä, no juu![]()

1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
***Riittää useimmille,mutta mikäli 300hv:n lähelle aiot päästä,tarvit mynän pumpun. Pumput pelaa kai samalla lailla noin pariin sataan heppaan saakka,siitä ylöspäin ei ole kuin yksi tekijä.j.t.v kirjoitti:Kytkin on vakio ja luistaa jo nyt jonkin verran.Pitäs jostain saada vahvempi kytkin.
Pumppu on pp:n tekemä,eikö siinä sit tuotto,ym. riitä?
Tai riittää kai toi pumppu jonkinlaisiin tehoihin nytkin jo liikkuu suht hyvin.
Toistaiseksi näin,eiköhän tuolla kannuksessa/ylivieskassa mietitä kuumeisesti kuinka pumppu saadaan pelaamaan myös kierroksilla!
