Ootteko pojat putsanneet noita närhenmunia, meinaan mulla alkaa apukuskin puolella olla aika haaleaa ilmaa ja kun käy potikoita koputtamassa taas mennään joku tovi kuumalla ja sit uudestaa haaleaa. Meinasin ottaa potikat irti ja putsata kunnolla CRC:llä. Onko mahdollista vai hajotanko vaan paikat Näyttäis ainakin olevan ruuveilla kiinni joten varmaan ne pelkät potikat lähtee irti
Haulla löytyy varmaan tästä aiheesta, itsekin täältä neuvot löytänyt..
Siis ei muuta kuin liitin ekana pois. Ne ruuvit irti "munien" ympäriltä irti ja varovasti vedät kuupat pois. HUOM! Välissä menee ohut käämilanka, varo, ettet katkaise sitä. Kuuppien sisällä ne venttiilit. Paras konsti lienee putsata venttiilit PataPatalla..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
Esa H. kirjoitti:Haulla löytyy varmaan tästä aiheesta, itsekin täältä neuvot löytänyt..
Siis ei muuta kuin liitin ekana pois. Ne ruuvit irti "munien" ympäriltä irti ja varovasti vedät kuupat pois. HUOM! Välissä menee ohut käämilanka, varo, ettet katkaise sitä. Kuuppien sisällä ne venttiilit. Paras konsti lienee putsata venttiilit PataPatalla..
Viime viikolla aukaisin omasta autostani ne kuuluisat närhenmunat. Venttiilien pinnalla oli kanahkaa joten puhdistin ne oikein hienolla hiomapaperilla. Venttiilien varsissa oli pientä kulumaa ja edelleen aina välillä venttiilit jumii. Niin ainakin luulen, sillä välillä tulee haaleaa ilmaa ja välillä puskee kuumaa. Syyn täytyy kai olla nimenomaan venttiileissä, sillä pistin venttiilit näköjään väärinpäin, vasemman oikeaan jne. Nyt kuskin puoli temppuilee, ennen vänkärin puoli.
irroita varovasti se sähköjohto joka tulee närhenmunille ja muutenkin varovasti sen muoviosan kanssa, itselläni katkes pariin otteeseen se toisenpuolen munalle menevä lanka, mutta kun juottelin uudestaan ja laitoin vähän vahviketta mukaan niin hyvä tuli, oli aika pirullinen kun se lanka tuppas katkeaan aina siinä vaiheessa kun oli laittanut paketin paikalleen.