CLS 350 -05
CLS 350 -05
Törmäsin tuollaiseen messuilla viikonloppuna.
Jostain syystä en pitänyt muotoilusta ollenkaan.
Edit: Otsikkoa muokattu. Timo L.
Jostain syystä en pitänyt muotoilusta ollenkaan.
Edit: Otsikkoa muokattu. Timo L.
varmaankin CLS
siis se musta siellä acumenin osastolla?
mun mielestä siinä oli kyllä jotain....
lupas mun 124:sesta vaihdossa "niin paljon kun vaan kehtaan pyytää"
eipä oo näkyny CLS vielä pihassa...lupasin päittäin vaihtaa....
mun mielestä siinä oli kyllä jotain....
lupas mun 124:sesta vaihdossa "niin paljon kun vaan kehtaan pyytää"
eipä oo näkyny CLS vielä pihassa...lupasin päittäin vaihtaa....

Jii
S205 / C220D Bluetec
ex Jaguar XJ8
ex S210 / E320CDI
ex Chevy Pornstart :)
ex Volvo S80 T6 200kW pappamalli:)
ex S124 / 300 TDT
ex C124 / 300CE
ex W124 / 250D
S205 / C220D Bluetec
ex Jaguar XJ8
ex S210 / E320CDI
ex Chevy Pornstart :)
ex Volvo S80 T6 200kW pappamalli:)
ex S124 / 300 TDT
ex C124 / 300CE
ex W124 / 250D
Otsikon nähtyäni ja vanhana 450SLC:n omistajana pulssi alkoi jo uhkaavasti nousta ja kädet hikoilla.... ...Onko uusi versio vihdoin tulossa 70- lukujen parhaaseen "Grand Tourer" malliin:shock:
. (Joku kansainvälinen(tai sitten brittiläinen) iso autolehti oli rankannut tämän peli vuosikymmenen parhaaksi Grand tourer autoksi) . Lehden nimeä kun en muista, mutta ei ollut mikään seiska kuitenkaan. 


Edelliset mercedekset:
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
W 123 240 D -1984
W 107 450 SLC -1973
W 124 220CE -1992
w ??? 508 -1979
W170 230 SLK -1998
--------------------------------------------
Tämänhetkiset ajoneuvot:
1983 Mercedes 300SD
2002 316 Mercedes Sprinter ála FRANKIA 7000 (mobilehome)
2001 986 Porsche Boxster S
KTM 690 Rally 2008
Tässä lähimaastossa pyörii kaksi kappaletta mustia CLS:siä, toinen on tuunattu tummilla laseilla ja komeilla vanteilla. Molemmat aiheuttavat vaaratilanteita viemällä keskittymisen johonkin ihan muualle kuin liikenteeseen.
Itse kyllä voisin tuommoisella ajella, tosin taloudellinen tilanteeni on sitä vastaan
Itse kyllä voisin tuommoisella ajella, tosin taloudellinen tilanteeni on sitä vastaan

- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tavoite
Seuraavassa kymmenvuotissuunnitelmassa on hankkia tuollainen. Siis, kun joku ensin ajelee sen parisataatuhatta ja fiksailee lastentaudit, niin sitten peli on minun makuuni
Ko. pelin muotoilussa on samoja klassikon aineksia, kuten 126:ssakin... hivelee silmää.

Ko. pelin muotoilussa on samoja klassikon aineksia, kuten 126:ssakin... hivelee silmää.
Terveisin
Tero
Tero
Juu, itsekin tuollaista juuri alkuviikolla autoliikkeen lämpimässä sisähallissa ihastelin.
En pitänyt sen ulkonäöstä yhtään, kun olen katsonut vain kuvia autosta, mutta luonnossahan se on aivan eri näköinen. Suorastaan hieno. Tyylikkään matalalinjainen luomus.
Yx juttu vaan, mikä itseäni tökki. Olen alkanut vierastaa kaikkea toissijaista pullistelua, joten jos itsellä rahat moisen hankkimiseen riittäis, niin mahtaisko lisävarustelistalta löytyä vaihtoehto, jossa pakoputken päät olois piilotettu auton takahelman alle? Rikkovat muuten sulavan kokonaisuuden nuo molemmista nurkista kurkistavat 'röörit'.
Sitten toiseen kummastelu aiheeseen. Tuota CLS:ää en tohtinut hipelöidä, kun oli myyty lappu lasissa, mutta vieressä seisonut uusi Eemeli joutui sitten kylmien tyyppien kohteeksi. Ihan 'pähee' pirssi, mutta mihin on hävinnyt mersumainen tuntuma, kun ottaa kiinni oven kahvasta ja tempaisee avatakseen. Sama juttu myös sulkiessa. Ikkunalasi auki olleessa autossa ovi sulkeutui kyllä kevyesti, mutta tunnelma ja äänimaailma oli ihan kuin jostain Corollasta. Piti samanlaisen helisevän rämäyksenkin.
Piti heti poistuessa kokeilla oikein moneen otteeseen jo rippikouluiän ohittaneen ja yli puoli miljoonaa kahnatun W124:ni oven toimintaa. Olipa majesteettisen tuntuinen jysäys, kun ovi sulkeutui.
En pitänyt sen ulkonäöstä yhtään, kun olen katsonut vain kuvia autosta, mutta luonnossahan se on aivan eri näköinen. Suorastaan hieno. Tyylikkään matalalinjainen luomus.
Yx juttu vaan, mikä itseäni tökki. Olen alkanut vierastaa kaikkea toissijaista pullistelua, joten jos itsellä rahat moisen hankkimiseen riittäis, niin mahtaisko lisävarustelistalta löytyä vaihtoehto, jossa pakoputken päät olois piilotettu auton takahelman alle? Rikkovat muuten sulavan kokonaisuuden nuo molemmista nurkista kurkistavat 'röörit'.

Sitten toiseen kummastelu aiheeseen. Tuota CLS:ää en tohtinut hipelöidä, kun oli myyty lappu lasissa, mutta vieressä seisonut uusi Eemeli joutui sitten kylmien tyyppien kohteeksi. Ihan 'pähee' pirssi, mutta mihin on hävinnyt mersumainen tuntuma, kun ottaa kiinni oven kahvasta ja tempaisee avatakseen. Sama juttu myös sulkiessa. Ikkunalasi auki olleessa autossa ovi sulkeutui kyllä kevyesti, mutta tunnelma ja äänimaailma oli ihan kuin jostain Corollasta. Piti samanlaisen helisevän rämäyksenkin.

Piti heti poistuessa kokeilla oikein moneen otteeseen jo rippikouluiän ohittaneen ja yli puoli miljoonaa kahnatun W124:ni oven toimintaa. Olipa majesteettisen tuntuinen jysäys, kun ovi sulkeutui.

- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
CLS
18.03 Puskuri ohjelmassa oli juttua autojen lisävarusteiden hinnasta
Suomi /Saksa Siinä toimittaja ajeli hopeisella CLS.llä pitkin loskaisia katuja
vähän sääliksi kävi autoa.
En ole vielä luonnossa päässyt läheltä kattomaan sitä mutta mitä vastaan tullut ja olarin vehon pihassa vähan vilkassut niin tosi hienon näköinen auto.
Suomi /Saksa Siinä toimittaja ajeli hopeisella CLS.llä pitkin loskaisia katuja
vähän sääliksi kävi autoa.
En ole vielä luonnossa päässyt läheltä kattomaan sitä mutta mitä vastaan tullut ja olarin vehon pihassa vähan vilkassut niin tosi hienon näköinen auto.
Tulossa uutta mersua ...
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
- donjohnsson
- Sisäänajossa
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ma 23.08.2004 17:37
Aika mehevä ajaa on kyllä.
Yllätyin positiivisesti 350 suorituskyvystä verrattuna 500.
Ei ollut loppujenlopuksi kova ero, kuten hevosvoimista näkee,
mutta litroissa se ero tuntuu isommalta.
Aika äkkiä tuollainen 500 ampaisi siihen 250 kunnes lopetti kelaamisen ja
joku perkeleen Volvokuski tuli siihen eteen pyörimään.
350 meno hiljenee 200km/h jälkeen enemmän kun 500.
Siinä huomasi sitten koneen eron.
AMGtä en päässyt ajelemaan mutta läpi tuli koluttua aika tarkasti.
Eiköhän sitäkin kohta viedä
Moni haukkuu E-sarjalaiseksi, kalliiksi sellaiseksi.
Valituksia on kuulunut mm. osittain samasta mittaristosta.
Mutta onko esim Astrassa ja Corsassa kokonaan eri mittaristo?!.. Ei.
Entä BMW 300 ja 500srj.. Ei..
Eli kateellisten höpötyksiä.
Jos pahaa pitäisi sanoa välittaisin takanaistuvan pääntilaa. On nimittäin liian pieni. Katto osuu päälakeen.
Yllätyin positiivisesti 350 suorituskyvystä verrattuna 500.
Ei ollut loppujenlopuksi kova ero, kuten hevosvoimista näkee,
mutta litroissa se ero tuntuu isommalta.
Aika äkkiä tuollainen 500 ampaisi siihen 250 kunnes lopetti kelaamisen ja
joku perkeleen Volvokuski tuli siihen eteen pyörimään.
350 meno hiljenee 200km/h jälkeen enemmän kun 500.
Siinä huomasi sitten koneen eron.
AMGtä en päässyt ajelemaan mutta läpi tuli koluttua aika tarkasti.
Eiköhän sitäkin kohta viedä

Moni haukkuu E-sarjalaiseksi, kalliiksi sellaiseksi.
Valituksia on kuulunut mm. osittain samasta mittaristosta.
Mutta onko esim Astrassa ja Corsassa kokonaan eri mittaristo?!.. Ei.
Entä BMW 300 ja 500srj.. Ei..
Eli kateellisten höpötyksiä.
Jos pahaa pitäisi sanoa välittaisin takanaistuvan pääntilaa. On nimittäin liian pieni. Katto osuu päälakeen.
www.hatethegame.fi