Tuosta erillissarja. En usko että kenelläkään on mitään pahaa sanottavaa noista, kun on kisojakin voitettu. Minulla on nuo Audaxin 3" keskiääniset ja DLS basic 6" halpasarja. Melko hyvin nekin soi, varsinkin hintaansa nähden (yht 150e tingittynä).
hmm, täytynee tuo Powerset-6.3 erillis sarja eteen ottaa.
samalla vois tuolta subut tilata,
spl dynamics pro12D:stä näemmä uusi malli tullut, onkos siitä jo kokemuksia jollain ? toinen vaihto ehto olis hertzin HX 300 ,tuo ainakin testeissä pärjännyt... kumpi olis parempi vaihtoehto ? spl dynamics taitaa ainakin "perusvarma" olla ?
mulla olis monacorin 2x150 w @4ohm , taitaa vähän pieneksi jäädä noille kahelle 12":lle
Samuli H kirjoitti:Powersetista saat samalla Audisonin vahvistimen erillissarjalle. Itse ottaisin ennemmin tuon Pioneerin P77MP:n, on jotenkin sivistyneemmän näköinen.
no tuossa pioneerissä on ainakin onneton näyttö, ei näytä paljoa "faktaa" yhdellä kertaa....
Samuli H kirjoitti:Powersetista saat samalla Audisonin vahvistimen erillissarjalle. Itse ottaisin ennemmin tuon Pioneerin P77MP:n, on jotenkin sivistyneemmän näköinen.
no tuossa pioneerissä on ainakin onneton näyttö, ei näytä paljoa "faktaa" yhdellä kertaa....
Tarviiko sen näyttää? Omassa on nyt Pioneerin 7400mp ja sekin on vähän "Tokio by night".
itse ainakin tykkään että näytössä näkyy muutakin kuin osittainen biisin nimi , paras on kun näkyy biisi,esittäjä ja albumi/kansio samalla kertaa ja vielä ajat
tokio by nighttiä toki en haluisi, mutta taitaa yleensä tulla väkisinkin isomman näytön mukana.
En hirveästi suosittele Audisonin vahvistimia. Voisin itse niitä harkita myös JOS joku kertoo miten on mahdollista 30A sulakeella saada vahvistimesta irti 600W jatkuvaa? Sitä ei Pasi edes Powersetissä tiennyt.
Itselle tulee Hertz HX300 subiksi ja sitä soittaan SPL Dynamics S-4002. Toinen samanlainen vahvistin tulee myös soittaan MS6:sia eteen. Mielipiteitä?
Viimeksi muokannut Ollii, Ma 07.03.2005 17:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
juu 30A:n sulakkeesta saa 12V jännitteellä läpi 360W jonka jälkeen sulake palaa.. (tai pitäisi palaa) normaali PWM-virtalähteellä toteutetun vahvistimen hyötysuhde on luokkaa 50-60% joten vahvistimesta on mahdollista saada musiikkitehoa ulos todellisuudessa noin 180W.
nuoruus vuosina itellä oli sellainen ikivanha diplomat merkkinen vahvistin jossa oli 90A sulake kokoakin vahvistimella oli noin 65x25x7-8cm ja tehoakin tuntui lähtevän.. kyllä corolla rievun laturi oli kovilla kun valot vilkkuivat basson tahtiin.. subina oli silloin Focalin M12 custom.
Viimeksi muokannut Mika.T, Ma 07.03.2005 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mika.T kirjoitti:juu 30A:n sulakkeesta saa 12V jännitteellä läpi 360W jonka jälkeen sulake palaa.. (tai pitäisi palaa) normaali PWM-virtalähteellä toteutetun vahvistimen hyötysuhde on luokkaa 50-60% joten vahvistimesta on mahdollista saada musiikkitehoa ulos todellisuudessa noin 180W.
Oikein. Mutta katsoppa tuota SPL Dynamics S-4002. Se antaa 1x600W ja siinä on 3x30A sulakkeet Jokohan täsmäis?
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
En hirveästi suosittele Audisonin vahvistimia. Voisin itse niitä harkita myös JOS joku kertoo miten on mahdollista 30A sulakeella saada vahvistimesta irti 600W jatkuvaa? Sitä ei Pasi edes Powersetissä tiennyt.
Itselle tulee Hertz HX300 subiksi ja sitä soittaan SPL Dynamics S-4002. Toinen samanlainen vahvistin tulee myös soittaan MS6:sia eteen. Mielipiteitä?
Eipä nuo wattimäärät minulle ainakaan paljoa merkitse. Tuo oma 5-kanava Audison on toiminut moitteetta jo useamman vuoden vaikka ostinkin sen käytettynä. Tarvittaessa ääntä kyllä lähtee tuollakin. Jos haluaa paljon bassoa niin sitten tarvii jo sub(e)ille kunnon erillisen vahvarin. Kyllä tuo 5-kanavaisen teho riittää omiin tarpeisiin loistavasti.
Eipä nuo wattimäärät minulle ainakaan paljoa merkitse. Tuo oma 5-kanava Audison on toiminut moitteetta jo useamman vuoden vaikka ostinkin sen käytettynä. Tarvittaessa ääntä kyllä lähtee tuollakin. Jos haluaa paljon bassoa niin sitten tarvii jo sub(e)ille kunnon erillisen vahvarin. Kyllä tuo 5-kanavaisen teho riittää omiin tarpeisiin loistavasti.
"Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa" kuten erään kodinkonefirman mainos sanoo. Tosin kyseistä firmaa ei tueta
MB W124 E 230 1992
Suzuki GSX-R 750 K8 2008
Ollii kirjoitti:Itselle tulee Hertz HX300 subiksi ja sitä soittaan SPL Dynamics S-4002. Toinen samanlainen vahvistin tulee myös soittaan MS6:sia eteen. Mielipiteitä?
No S-4002:ssa ainakin tehon pitäisi riittää MS6:lle
Aika hyvään hintaan saisi tuollaisen, pitäsköhän hommata
Ei ole oman käden tietoa mutta kuuleman mukaan uusimmassa testissä SPL Dynamicsin vahvarit jäivät viimeiseksi. DLS:n mallisto voitti. Tämä on kuultua kaverilta joka kanssa on ostamassa vahvistimia omaan projektiinsa.
Saul kirjoitti:Asiasta seitsemänteentoista! Onkos kukaan harkinnut tai toteuttanut midbassoja 124:n etupenkkien alle, vai onko aina menty oviasennuksella?
nimimerkillä "ne kotelot on niin kätevät - siis ne karttakotelot"
Kyllä noita harkittu on.
Siellä vaan ei kovin paljoa tilaa ole koteloita varten.
Ainakaan mun käyttämät midit eivät sopineet sinne suosiolla (n.80mm asennus-syvyys).
Saul kirjoitti:Asiasta seitsemänteentoista! Onkos kukaan harkinnut tai toteuttanut midbassoja 124:n etupenkkien alle, vai onko aina menty oviasennuksella?
nimimerkillä "ne kotelot on niin kätevät - siis ne karttakotelot"
Kyllä noita harkittu on.
Siellä vaan ei kovin paljoa tilaa ole koteloita varten.
Ainakaan mun käyttämät midit eivät sopineet sinne suosiolla (n.80mm asennus-syvyys).
Arvelinkin, että ahdasta tulee. En yhtään muista miten paljon ylijäämä DLS:t vaativat asennukseen syvyyttä.
Jos hyvän soittimet haluat, niin voisin tarjota omaa Pioneerin DEH-P8600MP:täni. Siinä on hyvä soitin ja kappaleiden nimet saa hyvin näytille. Takuuta jäljellä 1.5 vuotta, soitin siis Saksasta ja uudenveroinen. Tuohon 400€ sen voisin myydä.