"Pikaongelma" W123 rattipultti!

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

"Pikaongelma" W123 rattipultti!

Viesti Kirjoittaja raul »

Elikkä minkä kokoinen kuusiokolo siihen pulttiin taas tarvittiinkaan? Pitäis juuri kohta valikoida ja omasta en sitä "saa" oikein näkyville... :roll:

Heh, ilm. 123. viesti... :D

EDIT 2: Ja käykö w115:n keskiö 123:een? Itse sanoin 99% että jeees
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

no..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Se on 10mm:n kuusioavain mikä käy siihen. On sitten pirun lujassa se pultti, mutta pulttipyssyllä avautuu leikiten.

Sitä en tiedä, että käykö Pystärin keskiö w123:een, mutta rattiputken verhoilut niissä ovat erilaiset...
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Tiukasssa se on ainakin silloin kun yrität ilman kuusiokolohylsyä, elikkäs kuusiokoloavaimen ja jonkun putkanpalan kanssa väännellä... :lol:

Vieläkun tietäisi käykö tosiaan se keskiö, sellanen tarvikekeskiö pitäs nimittäin frendille puurattiin saada...
Avatar
Henry V.
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1643
Liittynyt: To 13.03.2003 14:57
Paikkakunta: Espoo

lisää aiheesta

Viesti Kirjoittaja Henry V. »

Muistelen että w115 / 114 oli kahdenkokoisia rattiakselin keskiöoitä.
Tämä tuli aikoinaan esille, kun niihin innolla vaihdettiin uudempia kokonaan
topattuja - aina ei homma onnistunut. Mutta ainakin kerran vaihdoin sellaisen
'70- malliseen 250-versioon, ja sopi.

PS: nykyään saksassa harrastajat vaihtavat W115/ 114 malleihin
vaaleita MB- bakeliitti ratteja - myös uudempiin. :wink:
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Vastaa Viestiin