Mitkä mahtuu pyörimään w124? (17" alut siis)

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Avatar
Juhana
Valvoja
Valvoja
Viestit: 200
Liittynyt: Ma 07.07.2003 10:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Onko kellään kokemusta/tietoa saatavuudesta Suomen maassa oheisista 18-tuuman MAE-alukiekoista?

http://www.mobile.de/SIDnyAQeHCz8bdd5Bo ... 1125069599&


Näyttää muuten TYYLIKKÄILTÄ 8) Oih...

t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Avatar
Lindroos
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 358
Liittynyt: Ti 18.03.2003 21:47
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lindroos »

On kyllä kieltämättä tyylikkäät. 8) Näyttää aika isoilta 18" vanteeksi mut kai ne on sit vaan 18":set. MAE on outo merkki ainakin mulle ja luulen että saatavuus voi olla aika hankalaa Suomessa. Tietysti tilaamalla vaikka Saksasta.
[url=http://www.digitalblue.fi/~tahtiklu/tahtiklubi/tahti/galleria/tuning/lindroos/lindroos.html]EX MB 200D vm.88/89[/url][url=http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8683]
[color=red]EX Audi A4 1.8T ABT Sportline[/color][/url]
JuhaK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: Su 29.06.2003 22:28
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja JuhaK »

Tällä perällä joku heppu kelkkas vanteita saksasta, esim. käytetyt sl orkkis viis puolaset 8,5/10*17 kitkoilla 900€.

Hinnat oli kohallaa mutta vanteiden kunto pakkas olemaan heikko, vä-vä-väpättäää. Noin sakemannit ei vissiin joka pattii viitti hiljentää :)

Ite en ole Mae tyylisten vanteiden fani, mutta jos jostain sais kunnon leveällä poleeratulla kantilla varustetut viispuolat, leveyttä taakse jotain 9-10"......
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Lindroos kirjoitti:MAE on outo merkki ainakin mulle ja luulen että saatavuus voi olla aika hankalaa Suomessa. Tietysti tilaamalla vaikka Saksasta.
http://www.mae-autodesign.de/
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Juhana kirjoitti:Onko kellään kokemusta/tietoa saatavuudesta Suomen maassa oheisista 18-tuuman MAE-alukiekoista?
Jostain syystä noita ton mallisia MAE-vanteita on aika monessa Saksanmersussa. Itse en ole kovin viehättynyt tuohon malliin, eikä ole Suomessa oikein näkynytkään, mutta Postihan kulkee Saksastakin... :D
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Kaverin 300CE:n Saksan rekisteriotteessa 20 tuumaiset. Ei varmaan kyllä 9" leveemmät, kun ei kovin paljoa takalokaria ole sisältä pokattu...
JuhaK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: Su 29.06.2003 22:28
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja JuhaK »

Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

raul kirjoitti:Kaverin 300CE:n Saksan rekisteriotteessa 20 tuumaiset. Ei varmaan kyllä 9" leveemmät, kun ei kovin paljoa takalokaria ole sisältä pokattu...
Tossa omassa CE:ssäni on ainakin takapyörän kaaret pokkailtu, tiedä sitten minkä takia...ei varmaan ainakaan niiden 15" 8-reikävanteiden, jotka oli maahantuotaessa alla. :shock:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Juhana
Valvoja
Valvoja
Viestit: 200
Liittynyt: Ma 07.07.2003 10:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juhana »

Olen itse ajatellut keväällä raikastaa auton esteettistä olemusta Pantherin PCW aluilla, tod.näk tyytyen tosin 17-tuumaisiin esim. Toyon kumeilla. Onko jengillä Panthereita alla? Enemmänhän niitä näkee tosin bemuissa, mutta mikä estää meikäläisillekin...

t. J
W204 C180 Kompressor AMG Sport -10
Ex. W164 ML 420 CDI AMG Sport -08
Ex. W203 C32 AMG -01
Ex. W204 220 CDI T Avantgarde -08
Ex. W170 SLK 230 Kompressor -00
Ex. W202 C280 -94
Ex. W208 CLK 320 Sport
Ex. W208 CLK 230 Kompressor Sport
Ex. W210 E50 AMG -96/97
Ex. MB300CE 24V.
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Juhana kirjoitti:Olen itse ajatellut keväällä raikastaa auton esteettistä olemusta Pantherin PCW aluilla, tod.näk tyytyen tosin 17-tuumaisiin esim. Toyon kumeilla. Onko jengillä Panthereita alla? Enemmänhän niitä näkee tosin bemuissa, mutta mikä estää meikäläisillekin...
t. J
Onkos mallia jo tarkemmin suunniteltu:
http://www.panther-wheels.com/passenger.htm
Vai noita sivun alaosassa olevia Bimmerin M-vanteiden tyylisiäkös.... :D
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
JuhaK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: Su 29.06.2003 22:28
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja JuhaK »

Juhana kirjoitti:Olen itse ajatellut keväällä raikastaa auton esteettistä olemusta Pantherin PCW aluilla, tod.näk tyytyen tosin 17-tuumaisiin esim. Toyon kumeilla. Onko jengillä Panthereita alla? Enemmänhän niitä näkee tosin bemuissa, mutta mikä estää meikäläisillekin...

t. J

Mulla on kesäisin alla EMR 209:sit 8,5*18. Hankook rattailla 225/235/40. Aivan hinta laatu suhteessa hyvät vanteet.

Tässa on pari kuva niistä mun pirssin alla.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 23380.jpeg

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 88162.jpeg
Avatar
code
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ke 30.04.2003 13:11
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja code »

Neuvoja kaivataan:

Miten on, mahtuvatko 17" vanteet (ET35) + renkaat 235_45_17 pyörimään ihan normaalissa w124 coupessa, jossa on sportline-alusta (madallus ~ 25mm-30mm)?

-mk-
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Kyl pitäs mahtua ihan kevyesti jos vaan vanteen leveys ei ole paljoa 8 tuumaa leveämpi...Itelläni on 8x18 vanteet et 35 ja hyvin nekin siellä mahtuu pyörimään... :lol:
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
code
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ke 30.04.2003 13:11
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja code »

Oikeastaan edellisen jatkoksi:

Olen katsastellut paria vanne+rengaspakettia

1) 8x17" Artec alumiinivanteet ja 235/45R17 renkaat
--> kysyin saman merkkisiä uusia vanteita + renkaita liikkeestä,
ilmoittivat ettei välttämättä käy autooni, pitäs kuulema testata.

2) 7.5x17" Alession alumiinivanteet ja 235/45R17 renkaat
--> täytynee kysyä huomenissa jostain liikkeestä mahtunevatko pyörimään kivutta?

Vaikuttaako tuo 7.5 vastaan 8 käytännössä paljonkin?

Ongelmaksi tulee vain se että testaus ei onnistu kovin helpolla, auto on talvisäilytyspaikassa, ja ajattelin ottaa sen käyttöön vasta parin kuukauden päästä...

Eli jos jollakulla on vastaava auto ja saman kokoluokan vannekoko ja/tai kokemuksia, niin kertoile miten olet saanut soviteltua.

-mk-
Viimeksi muokannut code, Ke 21.01.2004 08:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

mkoistin kirjoitti:

2) 7.5x18" Alession alumiinivanteet ja 235/45R17 renkaat
--> täytynee kysyä huomenissa jostain liikkeestä mahtunevatko pyörimään kivutta?


-mk-
öö,ainakin tuossa tulee ongelmia jos 18" vanteelle yrittää 17" rengasta... 8)

No oikeasti ei tuolla vanteen leveydellä ole merkitystä mahtuuko pyörimään vai ei,rengashan siellä kiinni ottaa jos ottaa!9" asti mahtuu vanteet pyörimään helposti joka kulmassa,takana voisi mennä 10" sopivalla ET:llä..Profiiliksi kannattaa valita 18" korkeintaan 40 ja 17":lle 45.Edessä 235 on jo hieman liian leveä,minulla ainakin raapi melko reilusti.

Mitä leveämpi vanne sen hienompi ja niille sitten suht kapeat renkaat,tulee ainakin minun mielestä paljon siistimpi.Ainoa ongelma noissa "tarvike"vanteissa on se että niiden ET on yleensä liian iso eli 35.Jäävät liian sisään...
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

AM kirjoitti:Mitä leveämpi vanne sen hienompi ja niille sitten suht kapeat renkaat,tulee ainakin minun mielestä paljon siistimpi.Ainoa ongelma noissa "tarvike"vanteissa on se että niiden ET on yleensä liian iso eli 35.Jäävät liian sisään...

tarkoitat siis että tykkäät saksalaisten suosimasta tavasta,

leveä vanne+"kapeahkot" renkaat = "pallo"-look 8)


itse oon miettinyt jos laittais 215-40 noille mun 18" aluille ? :lol: , leveys oli se 9"
Avatar
code
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ke 30.04.2003 13:11
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja code »

Ääh kirjoitusvirhe,
piti olla

"2) 7.5x17" Alession alumiinivanteet ja 235/45R17 renkaat "
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

epk kirjoitti:tarkoitat siis että tykkäät saksalaisten suosimasta tavasta,
leveä vanne+"kapeahkot" renkaat = "pallo"-look 8)

itse oon miettinyt jos laittais 215-40 noille mun 18" aluille ? :lol: , leveys oli se 9"
Jotenkin voisi luulla ettei ainakaan hirveästi pidennä renkään käyttöikää, jos renkaan sivut on niin vinossa (=rengas pallomaisesti) :) Mut näyttääpähän vanteet järeämmiltä
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Joo sellainen pallolookki on ihan tyylikäs,kunhan vaan vanne tulee sitten hieman lokasuojankaaren yli...

Kyllähän tuo 215 voi 9" vanteelle mennäkin,mulla ainakin nuo 225 meni helposti.Sama äijä oli 10" vanteelle laittanut 235:sen renkaan että eiköhän se onnistu!Ihan normien mukainenhan tuollaisesta ei tule,katsastuksessa voi tulla ongelmia.Tuossa kuva (huono) noista 225 renkaista 9" vanteilla:
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 83705.jpeg
Avatar
Samuli H
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1607
Liittynyt: Ti 18.11.2003 20:34
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

AM kirjoitti:Ihan normien mukainenhan tuollaisesta ei tule,katsastuksessa voi tulla ongelmia.
Muistaakseni renkaan kulutuspinta ei saa tulla lokasuojasta ulos, mutta vanne saa.

Tää on kyllä "esson-baari" juttua, mutta tuollaista joskus pohdittiin.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

AM kirjoitti:Joo sellainen pallolookki on ihan tyylikäs,kunhan vaan vanne tulee sitten hieman lokasuojankaaren yli...

Kyllähän tuo 215 voi 9" vanteelle mennäkin,mulla ainakin nuo 225 meni helposti.Sama äijä oli 10" vanteelle laittanut 235:sen renkaan että eiköhän se onnistu!Ihan normien mukainenhan tuollaisesta ei tule,katsastuksessa voi tulla ongelmia.Tuossa kuva (huono) noista 225 renkaista 9" vanteilla:
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 83705.jpeg
kiitos vinkistä 8) , täytyy siihe 225 heittää alle, tulee varmaan ongelmia joka suhteen 215 kanssa :(
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Sampo kirjoitti:
AM kirjoitti:Ihan normien mukainenhan tuollaisesta ei tule,katsastuksessa voi tulla ongelmia.
Muistaakseni renkaan kulutuspinta ei saa tulla lokasuojasta ulos, mutta vanne saa.

Tää on kyllä "esson-baari" juttua, mutta tuollaista joskus pohdittiin.
Aivan,ei tuon suhteen ongelmaa tulekaan!Tarkoitinkin lähinnä STRO normistoa joka määrää kuinka leveä/kapea rengas saa tietynlevyisellä vanteella olla.

Tuossa säänöksiä:

http://www.kolumbus.fi/rengaslasi/vanteet.htm

EPK:Kyllähän tuo 215 voisi olla melko räyheä,225/40 on vaan normaalimpi koko ja siten helpompi löytää.GT radialilla oli tosin 215/35 renkaita,kappale hinta oli jotain 150€.On siis hieman halvempi kuin 225/40 :shock:
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

AM kirjoitti:
Sampo kirjoitti:
AM kirjoitti:Ihan normien mukainenhan tuollaisesta ei tule,katsastuksessa voi tulla ongelmia.
Muistaakseni renkaan kulutuspinta ei saa tulla lokasuojasta ulos, mutta vanne saa.

Tää on kyllä "esson-baari" juttua, mutta tuollaista joskus pohdittiin.
Aivan,ei tuon suhteen ongelmaa tulekaan!Tarkoitinkin lähinnä STRO normistoa joka määrää kuinka leveä/kapea rengas saa tietynlevyisellä vanteella olla.

Tuossa säänöksiä:

http://www.kolumbus.fi/rengaslasi/vanteet.htm

EPK:Kyllähän tuo 215 voisi olla melko räyheä,225/40 on vaan normaalimpi koko ja siten helpompi löytää.GT radialilla oli tosin 215/35 renkaita,kappale hinta oli jotain 150€.On siis hieman halvempi kuin 225/40 :shock:
hyvä linkki!

225/40/18 maksaa 600€ kierros ...gt radial siis
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Niinpä taisi ollakin,siis tuon 600€.Itse maksoin muistaakseni 650€ asenettuna,takarenkaat olivat tosin 235:set.No kuitenkin,215:set olivat hieman halvemmat,täytyy huomenna tarkistaa kun käyn hakee kaks kitkarengasta.Ei muuten oikein tahdo halpoja 225/45/17 kitkoja löytyä,nyt nuo Nokian hakkapeliitta NRW:t(235/45) maksaisivat 275€ pari asennuksineen... :cry:
Pakko kai se on ostaa,vanhoissa pintaa noin 2mm...
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

AM kirjoitti:Niinpä taisi ollakin,siis tuon 600€.Itse maksoin muistaakseni 650€ asenettuna,takarenkaat olivat tosin 235:set.No kuitenkin,215:set olivat hieman halvemmat,täytyy huomenna tarkistaa kun käyn hakee kaks kitkarengasta.Ei muuten oikein tahdo halpoja 225/45/17 kitkoja löytyä,nyt nuo Nokian hakkapeliitta NRW:t(235/45) maksaisivat 275€ pari asennuksineen... :cry:
Pakko kai se on ostaa,vanhoissa pintaa noin 2mm...

nyt on pakko kysyä....

mistä oon jäänyt paitsi, sun touhuista siis :lol: , jätkältä menee periä joka viikko, renkaat kuluu hätäseen, ja mitä vielä?

auto 200D ? :shock:
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Jos epäilet että ajotyylistä johtuu niin olet väärässä :lol: No joo kyllähän siistimmällä ajolla noita voimansiirron osia menisi vähemmän.Nuo kaksi rengasta on jo kolmatta talvea alla,aivan uskomattoman pitkä ikäiset noinkin mataliksi.Pitoja ei ole kyllä missään vaiheessa noissa renkaissa(Michelin 235/45 kitkat)vissiin niin kovettuneet etteivät kuluneetkaan...
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

AM kirjoitti:Jos epäilet että ajotyylistä johtuu niin olet väärässä :lol: No joo kyllähän siistimmällä ajolla noita voimansiirron osia menisi vähemmän.Nuo kaksi rengasta on jo kolmatta talvea alla,aivan uskomattoman pitkä ikäiset noinkin mataliksi.Pitoja ei ole kyllä missään vaiheessa noissa renkaissa(Michelin 235/45 kitkat)vissiin niin kovettuneet etteivät kuluneetkaan...
lähinnä aattelin ootko kiusannut konetta normaalia enemmän 8)
JuhaK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 498
Liittynyt: Su 29.06.2003 22:28
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja JuhaK »

AM kirjoitti:Niinpä taisi ollakin,siis tuon 600€.Itse maksoin muistaakseni 650€ asenettuna,takarenkaat olivat tosin 235:set.No kuitenkin,215:set olivat hieman halvemmat,täytyy huomenna tarkistaa kun käyn hakee kaks kitkarengasta.Ei muuten oikein tahdo halpoja 225/45/17 kitkoja löytyä,nyt nuo Nokian hakkapeliitta NRW:t(235/45) maksaisivat 275€ pari asennuksineen... :cry:
Pakko kai se on ostaa,vanhoissa pintaa noin 2mm...
Oletkos kysyny semmosta renkasta kun Hankook ice-bear. Kaverilla on tommoset 420E alla koossa 225/45/17 ja on tykänny. Hinta-laatu suhe kohallaan taisivat maksaa ~400 €/sarja

Itellä on samat kumit koossa 195/65/15 ja kyllähän nämä nokian q:t voittaa. Muutenki kuin hinnassa. Viduttaa vain kun ei tullu 17:sia ostettua 8)
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Kyllähän noita hankookkejakin tuli kysellessä vastaan,tosin noissa kalliissa liikkeissä joissa nuo nokiatkin oisivat maksaneet yli900€ sarja... :shock: Eli siellä olisivat hankookitkin maksaneet jotain 500€ sarja.Nokialaiset olivat sitten asennettuna 270€,tyytyväinen olen ollut,ajettavuudessakin ero kuin yöllä ja päivällä.Aikaisemminhan alla oli misukat.

Eipä tuossa 200D:ssä mitään erikoista ole,syöttöä hieman ruuvailtu.Paljon kun tulee kilometrejä niin kyllähän kaikki kuluu... :?
Vastaa Viestiin