W202: n stereot
W202: n stereot
Hei vaan. Ostin tuollaisen c180: elegancen vm. -94. Olin ällistynyt äänenlaadusta orggis- classic- mankalla. Autossa on 8 kaiutinta, onko se alkuperäinen setti? Ajattelin asentaa cd soittimen ja subbarin (omalla vahvistimella) konttiin. Luulen että ne riittävät tukkoisille korvilleni.
, Tuleeko kelpo saundit?

Kun itse tekee, saa sitä mitä tulee
Re: W202: n stereot
Näin musiikin vanhana ammattilaisena hämmästyin itse alkuperäiskaiuttimien hyvää laatua. Omassa C:ssä -97 oli kaiuttimet jo niin laadukkaat, että ainoastaan soitin meni vaihtoon. ja hyvin bassotkin soivat. Ei tarvitse mitään erillistä subbaria.Helmut kirjoitti:Hei vaan. Ostin tuollaisen c180: elegancen vm. -94. Olin ällistynyt äänenlaadusta orggis- classic- mankalla. Autossa on 8 kaiutinta, onko se alkuperäinen setti? Ajattelin asentaa cd soittimen ja subbarin (omalla vahvistimella) konttiin. Luulen että ne riittävät tukkoisille korvilleni., Tuleeko kelpo saundit?
Jonkinverran on naurattanut, kun tälläkin palstalla varsinkin nuoriso suunnittelee jo etukäteen moneen otteeseen poppivälineiden vaihtoa,vaikka
sitä uutta autoa ei ole edes hankittu. Ts kannattaa nyt aluksi tutustua ainakin autoonsa asennettuun kaiutinarsenaaliin, ennenkuin ne suinpäin heittää mäkeen. Jotkut kiinalaiset hienolta näyttävät 3-tie super-hyper-kaiuttimet eivät välttämättä sittenkään soi ja varsinkaan istu paremmin niihin asennusaukkoihin, kuin tehtaalla asennetut peruskaiuttimet.
Paljon on tullut susiasennuksia nähtyä, joissa sitten on palattu lähtöruutuun takaisin.
Soittimien vaihto on eri juttu, koska harvoin noissa vaihtoautoissa on kovin ihmeellistä peliä siihen keskikonsoliin jätetty.
Viimeksi muokannut Classic, Pe 04.02.2005 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja varsinkaan kun niille syöttää signaalia jollain "laadukkaalla" McHammer 10000000W hattiwattihärvelillä.Classic kirjoitti:Jotkut kiinalaiset hienolta näyttävät 3-tie super-hyper-kaiuttimet eivät välttämättä sittenkään soi.
Vaikka eihän noi pahviset originaali kaiuttimetkaan kyllä meikäläistä oikein vakuuttanut, mutta me HiFinisti-kisaajat ollaankin sitten ihan oma lukunsa

Edit: Kirjoitus häröjä pois..
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
Tarkistappas onko kantakortissa koodia 810, jos on niin autossa on bosen sound system. MB speciaaliin saa laitettua alpinen cd:n takakonttiin, muuten systeemin laajentaminen onkin sitten eri juttu.Helmut kirjoitti:Hei vaan. Ostin tuollaisen c180: elegancen vm. -94. Olin ällistynyt äänenlaadusta orggis- classic- mankalla. Autossa on 8 kaiutinta, onko se alkuperäinen setti? Ajattelin asentaa cd soittimen ja subbarin (omalla vahvistimella) konttiin. Luulen että ne riittävät tukkoisille korvilleni., Tuleeko kelpo saundit?
Jos sinulla ei ole kantakorttia niin syötä vin koodi tänne (löytyy mm pelkääjän ovenkarmista)
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng]
niin se kertoo kaiken oleellisen autostasasi
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Re: w202
Ai niin siinä taitaa olla philipsin systeemi, vahvistin takakontin sivuosassa on kuskinpuolen pehmusteiden alla. Juu se soi hyvin, kokemusta on.Helmut kirjoitti:kiitos vastauksista eikä näyttänyt olevan Bose: n järjestelmä. Muuten vaan hyvä mutta erinomainen.
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
Re: w202
Ai niin siinä taitaa olla philipsin systeemi, vahvistin takakontin sivuosassa on kuskinpuolen pehmusteiden alla. Juu se soi hyvin, kokemusta on.[/quote]
Mistähän sais selville kantakortin koodit joita itellä on iso liuta,että mitä tarkottaa?
esim se mikä oli bose 810 mulla se on 781
Mistähän sais selville kantakortin koodit joita itellä on iso liuta,että mitä tarkottaa?
esim se mikä oli bose 810 mulla se on 781
Katso muutama viesti taakseppäin niin siellä on linkki jolla saat vin koodilla kaikki tiedot autostasi. Vin koodi löytyy pelkääjän ovebkarmista tai huolto vihkon viimeiseltä sivulta. vin koodi alkaa WDB202....... 17merkkiä
koodi 781 - 7.5 x 16 et37 205/55, 1-piece (from 01.01.1978)
Haulla löytyy lisää vin koodista
koodi 781 - 7.5 x 16 et37 205/55, 1-piece (from 01.01.1978)
Haulla löytyy lisää vin koodista
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98