Paljonko tuota menee, jos vaihtaa imemällä nesteet pois säiliöstä?
Lieneekö kyseinen vaihto tarpeellinen ja vaihtuuko neste riittävästi, kun vaihtaa vain säiliössä olevan nesteen. Ei kai niihin putkiin sitä vanhaa kovin paljon jää?
Kannattaako käyttää vain alkuperäistä litkua, vai onko olemassa sopivaa korviketta?
W124 300 d-turbo& perän tasonsäädön öljyn/nesteen määrä
W124 300 d-turbo& perän tasonsäädön öljyn/nesteen määrä
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
mm
Moro vaan.
Sinne säiliöön menee pari litraa, aika tarkkaan, putkiin ja tolppiin varmaan vielä litra (tai jopa kaksi). Itse ostin Vehosta ZH-M hydrauliikkaöljyä, KL:stä on kyllä sama tavara edullisempaa ostaa.
Vaikka ymmärtääkseni farkun ja sedanin tasonsäädöissä on eroja, niin varmaankin nuo tilavuudet ovat ainakin sinnepäin.
Miksi niitä muuten tarvitsee vaihtaa, ei ole itse kyllä koskaan tullut edes mieleen... ei kai se litku niin rasitukselle joudu.
Sinne säiliöön menee pari litraa, aika tarkkaan, putkiin ja tolppiin varmaan vielä litra (tai jopa kaksi). Itse ostin Vehosta ZH-M hydrauliikkaöljyä, KL:stä on kyllä sama tavara edullisempaa ostaa.
Vaikka ymmärtääkseni farkun ja sedanin tasonsäädöissä on eroja, niin varmaankin nuo tilavuudet ovat ainakin sinnepäin.
Miksi niitä muuten tarvitsee vaihtaa, ei ole itse kyllä koskaan tullut edes mieleen... ei kai se litku niin rasitukselle joudu.