Onko kokemusta?
Onko kokemusta?
Tunteeko kukaan kyseistä systeemiä?
Linkki: http://www.gigapower.fi
Linkki: http://www.gigapower.fi
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
"Ehkä Suomen paras kokemus ja tietämys taajuusresonanssiin
pohjautuvaan polttoaineen kulutuksen ja päästöjen vähentämiseen moottoreissa ja polttimissa".
Öh, harvoin tuntee itsens näin tyhmäksi. Epsonin tulostimissa on vissiin taajuusresonanssiin perustuva MicroPiezo -systeemi. Pätkii kai jotenkin suuttimista tulevan tavaran optimaaliseen annostukseen.
Mutta tämmösiä on aina hauska seurailla: "Kesällä 2004, asennettiin Ranualla laitteet vm 2003 olevaan Nissan King Capiin, 2.5 TDi, vm 1997 MB 220 dieselautoon sekä 80-luvun lopun Toytota Hiluxiin. Sekalaisessa ajossa on kulutus pudonnut Nissanissa n 10 %, MB 220:ssä yli 15 %. Sillä on nyt paljon turvallisempi tehdä myös ohitukset.."
pohjautuvaan polttoaineen kulutuksen ja päästöjen vähentämiseen moottoreissa ja polttimissa".
Öh, harvoin tuntee itsens näin tyhmäksi. Epsonin tulostimissa on vissiin taajuusresonanssiin perustuva MicroPiezo -systeemi. Pätkii kai jotenkin suuttimista tulevan tavaran optimaaliseen annostukseen.
Mutta tämmösiä on aina hauska seurailla: "Kesällä 2004, asennettiin Ranualla laitteet vm 2003 olevaan Nissan King Capiin, 2.5 TDi, vm 1997 MB 220 dieselautoon sekä 80-luvun lopun Toytota Hiluxiin. Sekalaisessa ajossa on kulutus pudonnut Nissanissa n 10 %, MB 220:ssä yli 15 %. Sillä on nyt paljon turvallisempi tehdä myös ohitukset.."
-
- Asiantuntija
- Viestit: 713
- Liittynyt: Ke 18.08.2004 14:30
- Paikkakunta: Se rennompi voorumi...
Mitä muuta tehtiin samaan aikaan? Säädettiinkö pumppua, huollettiinko moottoria tjsp? Entä oliko kyseisen auton kuljettaja(t) tietoinen ko. laitteen asennuksesta. Jospa vaikka alitajuisesti ajotapa muuttui...Allu D. kirjoitti:Onkohan tässä nyt kyse niistä polttoaine linjaan kiinitettävistä mangneeteista?
Jos on niin täytyy myöntää että on kokemusta Mersun 609 pakun kulutus putosi 4L/100km... Utopista mutta totta
So long, and thanks for all the fish
Tämä kuulostaa tosiaan utopialta. Tuollaisella autolla ja moottorilla se tarkoittaa noin 30% polttoaineen säästöä!Allu D. kirjoitti:Onkohan tässä nyt kyse niistä polttoaine linjaan kiinitettävistä mangneeteista?
Jos on niin täytyy myöntää että on kokemusta Mersun 609 pakun kulutus putosi 4L/100km... Utopista mutta totta
Minkälaisella ajanjaksolla ja kilometrimäärillä tuota polttoaineen kulutusta seurattiin?
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Asiasta innostuneena lähettelin sähköpostilla muutamia kysymyksiä ko. firmalle ja vastauskin sieltä tuli.
Meidän mersuun systeemi maksaisi 200e + 8e toimituskuluja.
3 kk palautusoikeus.
Mitähän sitä tekisi....yleensä (lue: koskaan aiemmin) en tällaisiin haksahda, mutta....
ankaraa mietiskelyä
Meidän mersuun systeemi maksaisi 200e + 8e toimituskuluja.
3 kk palautusoikeus.
Mitähän sitä tekisi....yleensä (lue: koskaan aiemmin) en tällaisiin haksahda, mutta....
ankaraa mietiskelyä
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Skeptinen minäni vaan kuiskuttelee korvaani epäilyksen sanoja.
Perusteluja:
Onko tällainen asia voinut pysyä salassa autonvalmistajilta, polttoaineen kulutustahan on pyritty autoissa pienentämään niin ekologisista syistä kuin tuotteen markkinoitavuudenkin takia. Siihen tutkimustyöhön uskaltaisin väittää uhratun melkoisia määriä rahaa ja aikaa.
Tällaisen tason keksinnön luulisi olevan patentoitu (voi ollakin) mutta siinä tapauksessa todelliset markkinat (jotka olisivat siis mega-luokkaa) löytynevät jostakin muualta kuin joltakin suomalaiselta WWW-sivulta.
Perusteluja:
Onko tällainen asia voinut pysyä salassa autonvalmistajilta, polttoaineen kulutustahan on pyritty autoissa pienentämään niin ekologisista syistä kuin tuotteen markkinoitavuudenkin takia. Siihen tutkimustyöhön uskaltaisin väittää uhratun melkoisia määriä rahaa ja aikaa.
Tällaisen tason keksinnön luulisi olevan patentoitu (voi ollakin) mutta siinä tapauksessa todelliset markkinat (jotka olisivat siis mega-luokkaa) löytynevät jostakin muualta kuin joltakin suomalaiselta WWW-sivulta.
No meikäläinenhän on jo kirjoittanut asiasta topikissa"magnofuel" ja saanutkin siihen kiitettävästi skeptisiä vastauksia
Taitaa pitää ostaa pari 5W ämyreitä ja liimata niistä magneetit rokkatorven ympärille. Katotaan paljonko maito kurkussa "De-ionisoituu"
Kumma kun ei lisenssiä ole vielä kaupattu ostosvähä-älyteeveehen.
Mitä liikkuu päässä jos ostaaTV-shopista esim. 2 metriä kuminauhaa hintaan 50e?
Taitaa pitää ostaa pari 5W ämyreitä ja liimata niistä magneetit rokkatorven ympärille. Katotaan paljonko maito kurkussa "De-ionisoituu"
Kumma kun ei lisenssiä ole vielä kaupattu ostosvähä-älyteeveehen.
Mitä liikkuu päässä jos ostaaTV-shopista esim. 2 metriä kuminauhaa hintaan 50e?
Voisiko tämän sanoa vahvistavan käsitystäni.Ponton kirjoitti:http://www.csicop.org/si/9801/powell.html
"Magnetic Water and Fuel Treatment: Myth, Magic, or Mainstream Science?
Magnetic treatment has been claimed to soften water and improve the combustibility of fuels. A literature review reveals that these claims are not well supported by data.
In summary, I found no test data that support the claims for improved engine performance made by vendors of magnetic fuel treatment devices. Until such data become available, considerable skepticism is justified. At present, it seems quite unlikely that any of the claimed benefits of magnetic fuel treatment are real."
Mike R. Powell
Hähä, kerätäänkö kolehti ja pannaan Arska66 koekaniiniksi! Tähdellisiin vois kirjottaa jutun oli lopputulos mikä tahansa..Ari66 kirjoitti:Asiasta innostuneena lähettelin sähköpostilla muutamia kysymyksiä ko. firmalle ja vastauskin sieltä tuli.
Meidän mersuun systeemi maksaisi 200e + 8e toimituskuluja.
3 kk palautusoikeus.
Mitähän sitä tekisi....yleensä (lue: koskaan aiemmin) en tällaisiin haksahda, mutta....
Ei muuten olis ensimmäinen huuhaa-ankka josta uutisoidaan ihmeellisenä nerokkaana värkkinä.
Hauska esimerkki on rapiat kymmenen vuotta sitten markkinoille tuotu tämä hirvipilli, joka mukamas ujeltaa auton keulalla siihen malliin yliääniä, että hirvet ne reippaan parin sadan metrin päähän metsän kuulee ja tietää varoa! Naurattais muuten niin helvatasti ellei pari viikkoa sitten olisi ollut Keskisuomalaisessa (Saman konsernin Savon Sanomista tullut ) ylistävä juttuu ko. "uutuudesta".
Oikein on Joensuun yliopistossa tutkittu! Pitäis varmaan vihjata mersun insinööreille että yliäänipillit autoon kiitos..vois olla ettei mulle enää myytäis.
Onhan tuosta näköjään peistä väännetty jo muuallakin:
http://www.karavaanarit.fi/etuteltan_pu ... num=136496
ja se kilpailija: http://www.magnofuel.fi/ Sattuu olemaan Jyväskylässä edustaja, pitäiskö käydä kokeilemassa
Onhan tietysti aina vakuuttavaa, jos insinöörismies uskaltaa omalla naamallaan edustaa tuotetta.. Jospa se TM:n testaama oli tämä "Markkinoilla liikkuu jäljitelmiä, joiden ominaisuudet ovat laboratoriotestien mukaan vain murto-osia eli teholtaan paljon heikompia.", kun ei tuntunut tehoavan. Ainakin siinä tapauksessa polttimelle tehtiin laitteen asennuksen yhteydessä perushuolto. Pieni parannus kulutukseen tuli, joka johtopäätösten mukaan johtui perushuollosta.. Sama kuin kaikki laihdutuspillerit, -pohjalliset ym. joiden mukana tulee kehotus tarkkailla ruokavaliota ja lisätä liikuntaa... ja sitten oli pillereiden ansiota se kilon painonpudotus
Tuli vain mieleen, että minullahan olisi tuollainen koekappale. Joskus vanhan tietokoneen mukana on tullut sellainen neliskanttinen piuhan ympärille napsautettava magneetti. Käyttötarkoitusta en tiedä, itse sen joskus napsautin hiiren johdon ympärille, jotta ei mene hukkaan, jos vaikka joskus tarvitsisi. Ei ole ainakaan hiiren suorituskykyyn ja taloudellisuuteen mainittavasti vaikuttanut Ei toki hiiri niin helposti tipahda pöydältä, kun on vastapainoa...
Taidanpa napsauttaa tuon magneetin löpöletkun ympärille viikoksi ja seurata tuloksia. Ja kun polttoaineen kulutus pienenee 30% ja teho lisääntyy25 %, ostan läjäpäin niitä magneetteja ja perustan kilpailevan yrityksen "Super Fuel Enhancement Ltd" ja menen kaiken maailman markkinoille höynäyttämään ihmisiä...
http://www.karavaanarit.fi/etuteltan_pu ... num=136496
ja se kilpailija: http://www.magnofuel.fi/ Sattuu olemaan Jyväskylässä edustaja, pitäiskö käydä kokeilemassa
Onhan tietysti aina vakuuttavaa, jos insinöörismies uskaltaa omalla naamallaan edustaa tuotetta.. Jospa se TM:n testaama oli tämä "Markkinoilla liikkuu jäljitelmiä, joiden ominaisuudet ovat laboratoriotestien mukaan vain murto-osia eli teholtaan paljon heikompia.", kun ei tuntunut tehoavan. Ainakin siinä tapauksessa polttimelle tehtiin laitteen asennuksen yhteydessä perushuolto. Pieni parannus kulutukseen tuli, joka johtopäätösten mukaan johtui perushuollosta.. Sama kuin kaikki laihdutuspillerit, -pohjalliset ym. joiden mukana tulee kehotus tarkkailla ruokavaliota ja lisätä liikuntaa... ja sitten oli pillereiden ansiota se kilon painonpudotus
Tuli vain mieleen, että minullahan olisi tuollainen koekappale. Joskus vanhan tietokoneen mukana on tullut sellainen neliskanttinen piuhan ympärille napsautettava magneetti. Käyttötarkoitusta en tiedä, itse sen joskus napsautin hiiren johdon ympärille, jotta ei mene hukkaan, jos vaikka joskus tarvitsisi. Ei ole ainakaan hiiren suorituskykyyn ja taloudellisuuteen mainittavasti vaikuttanut Ei toki hiiri niin helposti tipahda pöydältä, kun on vastapainoa...
Taidanpa napsauttaa tuon magneetin löpöletkun ympärille viikoksi ja seurata tuloksia. Ja kun polttoaineen kulutus pienenee 30% ja teho lisääntyy25 %, ostan läjäpäin niitä magneetteja ja perustan kilpailevan yrityksen "Super Fuel Enhancement Ltd" ja menen kaiken maailman markkinoille höynäyttämään ihmisiä...
ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Allu D. kirjoitti:Muuta ei tehty, pelkästään kyseisen mollukan asennus.
Ajo tapaa ei tullu muutettua, jalka lattiassa periaatteella sillä ajetaan aina kun ei kulje ku 100km/h, Ja kihdytykset kans aina kierrokset tappiin.
Kysymyksiä:
Oletko harkinnut omiin autoihisi asentaa sellaista?
Miksi et ole vielä asentanut?
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Juu ei oo mikään halpa mangneetti, 609:ään maksoi jotain päälle 4000mk joskus 10v sitte. En uskoisi moiseen väittämään vehkeen toimivuudestaellei olisi omakohtaisia kokemuksia. Kulutus oli ennen asennusta luokkaa 15l/100km (kuorma päällä), ja asennuksen jälkeen 11l/100km
Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Piti oikein alkaa tarkemmin lukea juttua tuolta magnofuelin sivulta..
Lainaus:
"SKEPTISMI
On ihmisluonnon mukaista epäillä kaikkea mitä ei voi ymmärtää. Vaikka magnetismi on yksi vanhimmista tieteenaloista, se on edelleen yksi vähiten tutkittuja. Yleinen kysymys kuuluu, "miksi moottorin tai auton valmistajat eivät käytä ionisaatiota?" Moottoriteollisuus ei ole tunnettu kehitysnopeudestaan, eikä se myöskään aina tuo uusia innovaatioita ensimmäisenä markkinoille. Elektroninen polttonesteen ruiskutusjärjestelmä(solenoidin magneettikentän läpi ruiskutussuuttimeen) tekee sen osaltaan, ionisoi polttoainetta. On todennäköistä, että uusiin poltonesteen ruiskutussuutinmalleihin on sisällytetty voimakkaampia magneettikenttiä takaamaan polttoaineen parempaa tehoa. Öljy-yhtiöt väittävät, että magneettikentät eivät tehoa öljy peräisiin polttoaineisiin. Silti samat öljy-yhtiöt käyttävät magneettikenttiä arktisten olosuhteiden öljyputkissa, estääkseen öljyn hyytymisen."
Tämäkö se onkin se syy noiden suoraruiskujen pieneen kulutukseen
Lainaus:
"SKEPTISMI
On ihmisluonnon mukaista epäillä kaikkea mitä ei voi ymmärtää. Vaikka magnetismi on yksi vanhimmista tieteenaloista, se on edelleen yksi vähiten tutkittuja. Yleinen kysymys kuuluu, "miksi moottorin tai auton valmistajat eivät käytä ionisaatiota?" Moottoriteollisuus ei ole tunnettu kehitysnopeudestaan, eikä se myöskään aina tuo uusia innovaatioita ensimmäisenä markkinoille. Elektroninen polttonesteen ruiskutusjärjestelmä(solenoidin magneettikentän läpi ruiskutussuuttimeen) tekee sen osaltaan, ionisoi polttoainetta. On todennäköistä, että uusiin poltonesteen ruiskutussuutinmalleihin on sisällytetty voimakkaampia magneettikenttiä takaamaan polttoaineen parempaa tehoa. Öljy-yhtiöt väittävät, että magneettikentät eivät tehoa öljy peräisiin polttoaineisiin. Silti samat öljy-yhtiöt käyttävät magneettikenttiä arktisten olosuhteiden öljyputkissa, estääkseen öljyn hyytymisen."
Tämäkö se onkin se syy noiden suoraruiskujen pieneen kulutukseen
ex: 300 TD -91
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
ex: 300 TDT -91
ex: S211 E220 CDI -08
ex: R500 -06
ex: E 250 CDI BE T A -10
Vito 111 CDI -04
ex: Corvette Indy PC -98
ex: Corvette C3 -74 avo ja -76 coupe
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Kerätkää, vaanPKivireki kirjoitti: Hähä, kerätäänkö kolehti ja pannaan Arska66 koekaniiniksi! Tähdellisiin vois kirjottaa jutun oli lopputulos mikä tahansa..
Saatte sitten vastineeksi ainakin jutun lehteen
Minä voin kyllä maksaa ne postikulut.....
Jos tuo toimisi, niin näillä ajomäärillähän alkaisi kohta jäämään rahaa säästöönkin
Ennenkuulumaton tilanne.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Teinpä vähän "nettitutkimusta" tästä aiheesta.
Kyseessä lienee todennäköisesti tuote FuelMAX ja tarkemmin siitä "tehostettu" versio nimeltään SuperFuelMAX.
Tällaiseen tulokseen päädyin eräistä jo "netistä poistuneista" sivuista.
Nyt vaan alkaa usko mennä, kun kyseessä lienee jenkkien "keksintö"
Linkkejä:
http://193.65.90.164/page.asp?cat=3&select=541
http://www.dsuper.net/~tonyg29/
http://www.fuelmax.lv/en/
http://www.hicloneqld.com/fuelmax.htm
http://www.kopes.com/superfuelmax.htm
http://fuelsaverpro.com/
http://www.sigmaautomotive.com/IRD/superfuelmax.php
http://www.max-eco.com/datasheets/fuelmax.htm
Kyseessä lienee todennäköisesti tuote FuelMAX ja tarkemmin siitä "tehostettu" versio nimeltään SuperFuelMAX.
Tällaiseen tulokseen päädyin eräistä jo "netistä poistuneista" sivuista.
Nyt vaan alkaa usko mennä, kun kyseessä lienee jenkkien "keksintö"
Linkkejä:
http://193.65.90.164/page.asp?cat=3&select=541
http://www.dsuper.net/~tonyg29/
http://www.fuelmax.lv/en/
http://www.hicloneqld.com/fuelmax.htm
http://www.kopes.com/superfuelmax.htm
http://fuelsaverpro.com/
http://www.sigmaautomotive.com/IRD/superfuelmax.php
http://www.max-eco.com/datasheets/fuelmax.htm
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
- Ari66
- Valvoja
- Viestit: 4696
- Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ilmeisesti jos moottorin teho on alle 100 hv, niin riittää yksi.caddy66 kirjoitti:TERE.kysäsin ko aparaatin hintaa tänään=100e+8e(=10 kossua)
Meitin mersuun tarvittais kaksi "kikkaretta".
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
No nythän niitä saa halvalla, tehokin on varmaan parantunut 10v tuotekehityksen tuloksena.Juu ei oo mikään halpa mangneetti, 609:ään maksoi jotain päälle 4000mk joskus 10v sitte. En uskoisi moiseen väittämään vehkeen toimivuudestaellei olisi omakohtaisia kokemuksia. Kulutus oli ennen asennusta luokkaa 15l/100km (kuorma päällä), ja asennuksen jälkeen 11l/100km
TERE.kysäsin ko aparaatin hintaa tänään=100e+8e(=10 kossua)
Kossun vakio teho ei juurikaan ole muuttunut vuosien saatossa, mutta jos mangneetin asentaa juomapilliin, niin hinta on kuitattu viimeistään vappuna.
Kannattaa ottaa heti kolme, koska samalla myös moottorin teho noussee.Ilmeisesti jos moottorin teho on alle 100 hv, niin riittää yksi.
Meitin mersuun tarvittais kaksi "kikkaretta".
"Markkinoilla liikkuu jäljitelmiä, joiden ominaisuudet ovat laboratoriotestien mukaan vain murto-osia eli teholtaan paljon heikompia. Niiden tilantarve on moninkertainen, mikä tekee asennuksen useimpiin kohteisiin lähes mahdottomaksi. Lisäksi niiden paino on moninkertainen, mikä rasittaa polttoaineputkia."
Tässäkö syy siihen ettei teillä ole positiivisia kokemuksia ?
Tässäkö syy siihen ettei teillä ole positiivisia kokemuksia ?