STT:n vakioahtimen vaihto KKK 24:jään...

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

STT:n vakioahtimen vaihto KKK 24:jään...

Viesti Kirjoittaja Jube »

Eli tuo stt:n ahdinhan on vissiin garretin t03..

Eli käykö tuo kkk suoraan entisen tilalle? Laippa? Lähdöt?
Tai onko ylipäätään järkeä vaihtaa tuota vakioahdinta kkk 24:jään?

Tuo pumpun elementtien koko on edelleen arvoitus, mutta koneen käyntiääni on terämpi/karkeampi kuin 2.0D:n yleensä...
Halukkaille voin laitta digikameralla otetun .mov tiedoston sähköpostilla. Tuosta kuulee koneen käyntiäänen. Jos joku osaa sen perusteella päätellä onko elementit vaihdettu vai ei?

Vaatiiko tuo kkk isommat elementit pumppuun vai toimiiko vakioelementeillä syötöt tapissa?
Niin ja se cooleri on ~yhden a4:n kokoinen toisin kuin myyjä sanoi puhelimessa... (ovat nuo a4:t pieniä tuolla alavudella :wink: )

Laitan kuvan coolerista sitten ku tuo imgspot suostuu toimimaan...

Cooleri on siis tällainen:
Kuva

Huomaa coolerin asiallinen kiinnitys sekä upeat ahtoputket :wink:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Vastaa Viestiin