Jani kirjoitti:Hyvältä näyttää maski, ja koko autokin.
Vielä sentti tai pari madallusta niin näyttää paremmalta
Tuo on kyllä käynyt mielessä, mutta ei ehkä juuri nyt... tuohon on uponnut jo niin paljon rahaa, että alkaa jo harmittamaan, etten vaihtanut koko kulkuneuvoa. Korkeus vielä muuttuu kun laitan subbarin yms. heebelit takaisin autoon. Tosin nokka jää ikävän pystyyn.
W124 250D Aut -90
Citroen Xsara -01
Toyota Corolla 4WD -90 AS
[url=http://www.sahkoautot.fi/wiki:2ev]Citroen 2CV -70[/url]
Michael M. kirjoitti:maski on tosi coolin näköne
Isommat vanteet, madalluksen lisäks , tois autoon kummasti ulkonäköö
Rata-autot on erikseen ja käyttöautot erikseen. Jousien vaihtoa olen lähinnä mukavuussyistä harkinnut kun nuo nykyiset vieterit ovat kuin kuorma-autosta.
W124 250D Aut -90
Citroen Xsara -01
Toyota Corolla 4WD -90 AS
[url=http://www.sahkoautot.fi/wiki:2ev]Citroen 2CV -70[/url]
Vein kulkuneuvon eilen ruostesuojaukseen ja huomenna pääsee testaamaan kolmannen merkkisiä tarviketakavaloja. Muistaakseni Valeot tulevat nyt sovitukseen.
W124 250D Aut -90
Citroen Xsara -01
Toyota Corolla 4WD -90 AS
[url=http://www.sahkoautot.fi/wiki:2ev]Citroen 2CV -70[/url]
Mikky kirjoitti:Tässä nyt pikaisesti pari kuvaa lopputuloksesta:
Kuvassa takavaloista toisessa ei ole pohjaa, koska se ei sopinut paikoilleen. Lisäksi noilla valoilla jäi "reikä" valojen etureunaan. Valot menevät varmaankin vielä vaihtoon, mutta tuolta sen pitäisi näyttää.
Kommentteja maskista?
Mä ostin motonetistä tummat takavalot ja ne meni ok paikoilleen, ei mitään ongelmia sovituksessa. Työn jälki niissä valoissa oli onneton, valujämiä siellä täällä mutta ei 54e kappalehintaan voi vaatia kummosta laatua
Hienon näkönen projekti ja upea lopputulos. Ite oon kans sitä mieltä että jos autolla on ajettava niin ei sillon madalleta. Mutta jos vaan kiertää kaupungilla illat rinkiä eikä oo sorateiden kunkku niin sitte madallus on ok. Nyt kyllä jo tosissaan oman auton ruosteet haittaa...
Ei ole väliä minkä auton omistaa. Kunhan se on Mersu.