Kertokaapa... et:n vaikutuksista

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
sepikate
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 79
Liittynyt: Ti 16.09.2003 20:10
Paikkakunta: Kirkkonummi

Kertokaapa... et:n vaikutuksista

Viesti Kirjoittaja sepikate »

tietämättömälle :oops: ,onko ihmeemmin vaikutusta jos takavanteiden et-lukema on 37 alkuperäisen 49 sijaan.Kun pitäisi vaihtaa takavanteet vipotuksen takia ja kaverilla olis sedanin vanteet joissa et =37.Että passaako vaihtaa entisten et 49:n tilalle ihan noin vain.Liekö vaikutusta uraherkkyyteen yms.? :roll:

(editoin hieman otsikkoa /dieselflosse)
"Mersisti,vaan ei narsisti"

W 124 230 TE -88
Avatar
Sivonen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2344
Liittynyt: Pe 21.05.2004 08:26

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Mitä pienempi ET sitä voimakkaammin ratti keskittää. Auto myös kulkee tasaisella vakaammin, mutta uraherkkyys kasvaa.
[url=http://koti.mbnet.fi/arbiter/hotrod.jpg]Mese[/url]
Avatar
jva
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2510
Liittynyt: Pe 11.07.2003 18:20

Viesti Kirjoittaja jva »

Jep..ja jos ET muuttuu kovin paljon voi olla paikallaan myös mittauttaa + säädättää kulmat. Jos ei muuten niin siksi että se on kerran pari vuoteen jokatapauksessa paikallaan jos yhtään ajo-ominaisuuksista välittää.. :)

Ja jos OIKEIN paljon ET muuttuu niin sitten tietysti aletaan jo törmäämään lakiin sen suhteen että raideleveys saa muuttua vain tietyn verran..mutta harvemmin se kuitenkaan vastaan tulee.. Olikohan 30mm kun raideleveys saa muuttua, eli siis tarkoittaisi ET-luvussa 30:n muutosta.
Vastaa Viestiin