jarruista
jarruista
onks kellään tietoa varmistukseksi et onko 190 2.3 16v
samat jarrut kuin 300E 124 mallin mersussa eli jäähdytetyt,
olis tarkoitus laittaa 250D:hen niin sais leimattua tuolle turbotekniikalle
siis jarrut olisi tulossa just kyseisestä 190 mallista.
samat jarrut kuin 300E 124 mallin mersussa eli jäähdytetyt,
olis tarkoitus laittaa 250D:hen niin sais leimattua tuolle turbotekniikalle
siis jarrut olisi tulossa just kyseisestä 190 mallista.
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
EPC:n mukaan ainakin jarrulevyt ovat samat, varaosanro. A 124 421 16 12
Vastaavan levyn vanhemmat versiot A 129 421 02 12 A 129 421 03 12 A 124 421 27 12 ja vielä toteamus tuosta R129:n 02-levystä "The old part must no longer be installed".
Vastaavan levyn vanhemmat versiot A 129 421 02 12 A 129 421 03 12 A 124 421 27 12 ja vielä toteamus tuosta R129:n 02-levystä "The old part must no longer be installed".
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Vakiona.Mikke.K kirjoitti:onkos tuossa 190 2.3 16v vakiona tuo getrac käänteisellä vaihdekaaviolla
kun kyseisessä autossa on eli onks siinä sit eri jarrut kuin
normaalisti
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
no nyt selvisi sen verran et levyt on samat mutta satulat ei, eli
mitähän eroa on ja voiko 190:sen jarruja laittaa 124:seen .
kun katsastukseen kait riittää et levyt samankokoiset kuin 300E:ssä
jos jarrujen sanoo olevan siitä niin mistä ne tietäis vaikkka olis ,
190 jarrut jos levyt samankokoiset mut asian ytimeen passaako
nuo satulat vai ei .
mitähän eroa on ja voiko 190:sen jarruja laittaa 124:seen .
kun katsastukseen kait riittää et levyt samankokoiset kuin 300E:ssä
jos jarrujen sanoo olevan siitä niin mistä ne tietäis vaikkka olis ,
190 jarrut jos levyt samankokoiset mut asian ytimeen passaako
nuo satulat vai ei .
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
osaankohan lukea oikein noita epc levyjä kun tutkiskelin niitä, niin
antaa saman osanumeron jarrusatuloille ainakin 190 2.3 16v, 250 turbodiesel
300E ja voi olla muihinkin et voiskohan noi olla sit samat satulat kaikissa.
epc antaa satuloille numerot eteen 0014201883/0014201983 jotka antaa
just noihin edellä mainittuihinkin malleihin.
ja taka 1244200383 onks tuo eri satula kuin 2014200383
ja mitähän tuo less lining meinaa kun on toinen vaihtoehto noille taka satuloille
antaa saman osanumeron jarrusatuloille ainakin 190 2.3 16v, 250 turbodiesel
300E ja voi olla muihinkin et voiskohan noi olla sit samat satulat kaikissa.
epc antaa satuloille numerot eteen 0014201883/0014201983 jotka antaa
just noihin edellä mainittuihinkin malleihin.
ja taka 1244200383 onks tuo eri satula kuin 2014200383
ja mitähän tuo less lining meinaa kun on toinen vaihtoehto noille taka satuloille
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
Ihan huomautuksena, jarruihin kannattaa aina panostaa, katsastuksessa kelpaaminen pitää olla sivuseikka, ja se kunnon pysähtymisteho se ajava tekijä.
Täälläkin aivan liian moni virittää autoa sikana eikä päivitä jarruja ollenkaan, henk. koht. tiedät että noi 300 turbon jarrut ei ole mitkään kummoiset kun vauhtia alkaa olemaan paljon.
Takajarruja on turboissakin kahta erilaista koska farkuissa levyn halkaisija on 20 mm suurempi kuin sedanissa.
Täälläkin aivan liian moni virittää autoa sikana eikä päivitä jarruja ollenkaan, henk. koht. tiedät että noi 300 turbon jarrut ei ole mitkään kummoiset kun vauhtia alkaa olemaan paljon.
Takajarruja on turboissakin kahta erilaista koska farkuissa levyn halkaisija on 20 mm suurempi kuin sedanissa.
joo pysähtyminen on kyl pääasia mut tuollla omalla tulevalla kokoonpanolla
vauhti ei vielä pääse päätä huimaamaan, eli nuo olisi riittävät.
mut kukahan osaisi sanoa onko samoja jarruja käytetty siis jotka on 190 2.3 16v
missäään 124 malllissa ja jos on niin missä.
kun en voi jarruja verrata 190 2.3:seen kun ei samaa mallisarjaa,
eli jos on samat jarrut jossakin 124 korissa niin nuo kelpaisi .
kun moni tahtoo vanhoista satuloista lähes vaihtokunnostetun hinnan ,
ja nyt löytyi sopevan hintaiset mut käykö vai ei sitä ei kai kukaan tiedä.
vauhti ei vielä pääse päätä huimaamaan, eli nuo olisi riittävät.
mut kukahan osaisi sanoa onko samoja jarruja käytetty siis jotka on 190 2.3 16v
missäään 124 malllissa ja jos on niin missä.
kun en voi jarruja verrata 190 2.3:seen kun ei samaa mallisarjaa,
eli jos on samat jarrut jossakin 124 korissa niin nuo kelpaisi .
kun moni tahtoo vanhoista satuloista lähes vaihtokunnostetun hinnan ,
ja nyt löytyi sopevan hintaiset mut käykö vai ei sitä ei kai kukaan tiedä.
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex