Garret T04 300d:ssä

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
stefa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Ti 15.07.2003 13:08
Paikkakunta: Isokyrö

Garret T04 300d:ssä

Viesti Kirjoittaja stefa »

Mulla on tollasessa vapari 300d:stä turbotetussa ajopelissä turbona Garret T04 jossa imu a/r 0.60 ja pako a/r 1.14. Ahdin tuntuu olevan laakereiltaan vähän jo väljä ja oonki miettiny pitäskö tuo ahdin huoltaa vaiko ostaa erilainen tilalle. Mitäs nämä mestarit on mieltä?
Niin tietty Raatikaisen iso cooleri on nokalla pumppu on vielä pienillä elementeillä... toistaiseksi.
Avatar
konjamiini
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 346
Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
Paikkakunta: K-Pohojanmaa

Re: Garret T04 300d:ssä

Viesti Kirjoittaja konjamiini »

stefa kirjoitti:Mulla on tollasessa vapari 300d:stä turbotetussa ajopelissä turbona Garret T04 jossa imu a/r 0.60 ja pako a/r 1.14. Ahdin tuntuu olevan laakereiltaan vähän jo väljä ja oonki miettiny pitäskö tuo ahdin huoltaa vaiko ostaa erilainen tilalle. Mitäs nämä mestarit on mieltä?
Niin tietty Raatikaisen iso cooleri on nokalla pumppu on vielä pienillä elementeillä... toistaiseksi.
Kyllä se kannattaa tuolla moottorilla jättääki ne pienet elementit pumppuun,
jos sillä meinaa ajaa :!:
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Täällä olis Holset HX40 vielä muutamia, riittää isommilleki elementeille.
Billett
stefa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Ti 15.07.2003 13:08
Paikkakunta: Isokyrö

Viesti Kirjoittaja stefa »

Jaa meinaako Konjamiini ettei vaparista tehty kone kestäisi?
Sopiikos sellanen Holsetti samaan laippaan tuon Garretin kanssa?
Avatar
jorma
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 420
Liittynyt: Ti 30.09.2003 18:05
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja jorma »

Ei sovi, holsetin laippa on isompi.
Billett
joopa joo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 111
Liittynyt: Ma 05.07.2004 21:02
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja joopa joo »

kyllä holsettia on isolla ja pienellä laipalla(pienempi laippa menee suoraan mb omaan pakosarjaa kiinni mut ei tuu hyvä)mulla ois tod toimiva paketti muutos kappale ja siihen holsetti ja etuputki,osat käy vakio sarjaan suoraan kiinni,kuvia saa jos laittaa sähköposti osoitteen
Antti. puh 040-5008957
Avatar
konjamiini
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 346
Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
Paikkakunta: K-Pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja konjamiini »

stefa kirjoitti:Jaa meinaako Konjamiini ettei vaparista tehty kone kestäisi?
Sopiikos sellanen Holsetti samaan laippaan tuon Garretin kanssa?
Riippuu tietysti tuo kestävyys siitä, että onko tuo turpotus tehty "pulttaa kiinni
ja aja" tyylillä. Saattaahan tuo kestää jos siinä ei oo enää mitään vaparia jälellä :)
voimasauhuttaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 26.11.2004 23:25
Paikkakunta: tampere

turbo

Viesti Kirjoittaja voimasauhuttaja »

myynnisä olis switserin puhallin ,50/60 siivillä.just passeli peli. 8)
ajoneuvoverhoilu Stailaaja. com

----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos

ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!

-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..
stefa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Ti 15.07.2003 13:08
Paikkakunta: Isokyrö

Viesti Kirjoittaja stefa »

Turbohuollossa tutkivat ahtimen ja se oli ihan kelvollisessa kunnossa vielä. Kokeilen tuolla ensin isoilla elementeillä ja jos ei pelitä hyvin niin palataan sitten astialle. Nyt muuten pitäs löytää 124 300 turbodieselin kardaani mielellään ehjä.
Löytyskös sitä?
Vastaa Viestiin