Nonni. Pikaista vastausta jos saataisiin, oltaisiin kiitollisia.
Veljmees ahkeroi parhaillaan W124 200D:n kanssa ja tarkoituksena on vaihtaa autoon takapyörän laakeri. Napa ei ota irrotakseen, ja ajatuksena olisi käyttää sen rytkäisemiseen ulosvetäjää. Alustavassa kokeilussa ulosvetäjällä homma voisi onnistua, mutta kun sillä otetaan "tukea" vetarista, tämä painuu vetopyörästöön sisään noin pari senttiä. Onkohan ko. ilmiö normaali ja uskaltaako vetoakselista ottaa tukea, vai painuuko akseli vetopyörästöön niin kauan kuin rikkoo jotain? Mitenkäs se vetoakseli tuossa mallissa on perän sisällä kiinni?
Auto siis -87 200D, ja perä ilman lukkoja, luistonestoja tai muita hienouksia.
W124 200D, vetoakselien kiinnitys
W124 200D, vetoakselien kiinnitys
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97