2.5 turboksi
2.5 turboksi
ajattelinpas tässä vähän kysellä tuosta nyt vihdoinkin alkavasta
projektista, eli 2.5 vapari dieselin turbotus.
kun löytyi -85 vuotinen niin ei ole päästöjen kans probleemia(toivottavasti).
riittääköhän tuo k26 turbo vai pitäiskö laittaa heti kerralla jokin isompi.
tämä nyt näin aluksi
projektista, eli 2.5 vapari dieselin turbotus.
kun löytyi -85 vuotinen niin ei ole päästöjen kans probleemia(toivottavasti).
riittääköhän tuo k26 turbo vai pitäiskö laittaa heti kerralla jokin isompi.
tämä nyt näin aluksi
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
joo voishan sitä tulla ens viikolla vilkaseen töitten jälkeen ,
mistähän sut tavoittaa.
ja kyl näin alkuun sellainen maltillinen tehonlisäys .
et sais kuitenkin tuo kone pysyä nipussa jonnin aikaa .
mut nyt se on kuitenkin helpompaa kun sai tuon -88 bensan
vaihdettua -85 2.5D:hen, niin on päästöistäkin helpompi saada meneen
läpi .
vaikka kumma yhtälö auto vanheni kilometrejä jonnin verran enempi.
et eiks sitä (normaalit) vaihda yleensä uudempaan, mut laadusta
ei tingitä mersu se olla pitää.
mistähän sut tavoittaa.
ja kyl näin alkuun sellainen maltillinen tehonlisäys .
et sais kuitenkin tuo kone pysyä nipussa jonnin aikaa .
mut nyt se on kuitenkin helpompaa kun sai tuon -88 bensan
vaihdettua -85 2.5D:hen, niin on päästöistäkin helpompi saada meneen
läpi .
vaikka kumma yhtälö auto vanheni kilometrejä jonnin verran enempi.
et eiks sitä (normaalit) vaihda yleensä uudempaan, mut laadusta
ei tingitä mersu se olla pitää.
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
laitetaan nuo kuvat jolla oli myynnissä nettiautossa ,
ei paha mut nuo kynsikupit ja kaaret kyl lähtee.
mut lähtökohtana turbottelulle peltien puolesta
ei kovin toivoton.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=189150
ei paha mut nuo kynsikupit ja kaaret kyl lähtee.
mut lähtökohtana turbottelulle peltien puolesta
ei kovin toivoton.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=189150
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
minkäs kokoista putkistoa on käytetty noissa kun ei löytynyt haulla ,
ajattelin jotain 3-3,5 tuumasta yhdellä vaimentajalla olisko sopeva.
kun tuo projekti alkaa pikku hiljaa etenemään vaikka eihän täs jäniksen
selässä olla .
mites cooleri valmis vai mittatilaus työnä teetetty
vois varmaan laittaa heti kunnollisen niin ei ainakaan olisi siitä kiinni .
ja tarkoituksena olisi iskeä palikat tuos kesän korvalla niin eipähän tarvi
harmitella pitoongelmista.
ai niin mites noi jarrut meneekö turbo dieselin (300) jarrut heittämällä
vai ja tarviiko muuta kuin satulat niin ja levyt ja palat tietysti .
ajattelin jotain 3-3,5 tuumasta yhdellä vaimentajalla olisko sopeva.
kun tuo projekti alkaa pikku hiljaa etenemään vaikka eihän täs jäniksen
selässä olla .
mites cooleri valmis vai mittatilaus työnä teetetty
vois varmaan laittaa heti kunnollisen niin ei ainakaan olisi siitä kiinni .
ja tarkoituksena olisi iskeä palikat tuos kesän korvalla niin eipähän tarvi
harmitella pitoongelmista.
ai niin mites noi jarrut meneekö turbo dieselin (300) jarrut heittämällä
vai ja tarviiko muuta kuin satulat niin ja levyt ja palat tietysti .
MB W124 300D -85
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
ex MB S124 250TD -87
ex MB W201 2.0D -86
ex MB W124 3.0D -86
ex MB W124 2.5D-85
ex MB W124 2.0B-88 ex
2,5 tuumaisen luulisi riittävän ja on mukavampi sovitellakin auton alle.Mikke.K kirjoitti:minkäs kokoista putkistoa on käytetty noissa kun ei löytynyt haulla ,
ajattelin jotain 3-3,5 tuumasta yhdellä vaimentajalla olisko sopeva.
kun tuo projekti alkaa pikku hiljaa etenemään vaikka eihän täs jäniksen
selässä olla .
mites cooleri valmis vai mittatilaus työnä teetetty
vois varmaan laittaa heti kunnollisen niin ei ainakaan olisi siitä kiinni .
ja tarkoituksena olisi iskeä palikat tuos kesän korvalla niin eipähän tarvi
harmitella pitoongelmista.
ai niin mites noi jarrut meneekö turbo dieselin (300) jarrut heittämällä
vai ja tarviiko muuta kuin satulat niin ja levyt ja palat tietysti .
Etujarrusatulat joudut vaihtamaan jäähdytetyille levyille sopiviksi. Menee ihan heittämällä paikoilleen. Kannattaa kysyä purkamoilta noita, uudemmissa 230 bensamersuissa on jo jäähdytetyt levyt joten luulisi löytyvän helposti ja suht edullisesti. Itse maksoin satuloista 80e.
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa