mersun keyless go avaimen korjaus
mersun keyless go avaimen korjaus
onko tietoa kuka korjaisi mercedes sl 55amg -03 keyless go avainta kun veholta eikä tunnu mistään muualtakaan enään saavan tän ikäiseen uutta avainta.tavallisia avaimia kyllä on saanissa.
Re: mersun keyless go avaimen korjaus
Eikö suomesta mistään löydy keyless go avaimen korjaajaa ?
Eikös sen voi vaan avata ja katsoa loopilla näkyykö hapettumia tinauksissa?
Elektroniikka korjaaja tai sitten kysellä noi autonavaimet mestat läpi. Toi keyless on kaiketi ollut aina vähän hankalampi saada hoidettua.
Miltä osin avain ei toimi? Pelkkä keyless-go mykistynyt? Toimiiko toisella avaimella?
-03 W220.184
-87 951
-08 3.6 Vogue
-87 951
-08 3.6 Vogue
Miten kävi? Löytyikö keyless-go avaimelle korjaajaa taikka tekijää?
-03 W220.184
-87 951
-08 3.6 Vogue
-87 951
-08 3.6 Vogue
Tulipa tämä vanha foorumi vastaan,löysin korjaan joka sijaitsee joensuussa,eli pystyisi tekeen uuden avaimen hintaan n. 450.-,mutta kun auto pitäisi ajaa sinne ja itse olen toiselta puolen suomea,etsin vielä jos löytyisi jostain lähempää pirkanmaalta päin,avain käsittääkseni on fbs3 koodilla mikä sopii näihin vanhempiin ja näitä avaimia ei tahdo löytyä.vinkatkaa jos täältäpäin löytyy tekijä.
Siis onko tuo nyt se ihan avaimen näköinen keyless avain?
Mulla on CL:ssä vielä se pokemon-kortti ja niitä ei ole saanut vähään aikaan tilattua. Itse olen aikeissa päivittää tuon kortin tuohon uudempaan avaimeen, mutta eikö niitäkään enää valmisteta? Yhdestä merkkiliikkeestä tiedustelin tuon avaimen saatavuutta ja sanoivat että saa, mutta hinta oli 600e
Mulla on CL:ssä vielä se pokemon-kortti ja niitä ei ole saanut vähään aikaan tilattua. Itse olen aikeissa päivittää tuon kortin tuohon uudempaan avaimeen, mutta eikö niitäkään enää valmisteta? Yhdestä merkkiliikkeestä tiedustelin tuon avaimen saatavuutta ja sanoivat että saa, mutta hinta oli 600e
Käyttis: W212FL 250CDI
Harraste: C215 M113k
Harraste: C215 M113k
-
juha.liuksiala
- Vakiokalustoa

https://www.mlhuolto.fi/
Tuommosesta on kuullut puhuttavan rikkinäisten avainten kohdalla..oma kohtaista kokemusta ei vielä ole.
Tuommosesta on kuullut puhuttavan rikkinäisten avainten kohdalla..oma kohtaista kokemusta ei vielä ole.
-90 c124 300cea 24
-97 w210 230e
-97 w210 230e
Tosiaan tuo keyless go avain on ihan omanlaisensa laite,lähimmät varaosat taisin löytää Dubaista
Muistin mukaan korttien ohjelmointi onnistuu osaavalta ja oikeilla blankoilla,varsinainen avain on jonkinlainen ongelma,tosin en olisi yllättynyt jos sopivia aihiota olisi jo kehitetty ohjelmoitavaksi asti
Muistin mukaan korttien ohjelmointi onnistuu osaavalta ja oikeilla blankoilla,varsinainen avain on jonkinlainen ongelma,tosin en olisi yllättynyt jos sopivia aihiota olisi jo kehitetty ohjelmoitavaksi asti