Ai sori @quauld, jäi vastaamatta! Laturin huolto teki 243,90€.
ABS-merkkivalon palaminen olikin lopulta pikkujuttu (kerrankin), nimittäin pumpun maadoitusjohdon kontaktit puhdistamalla valo sammui.
Käyttelin ilmastointia ajellessani autolla syksyllä ja kompura kyllä kytkeytyi välillä pois, joten voi olla että aiemmin ihmettelemäni juttu oli ihan aiheeton, tai sitten se ei vaan joutokäynnillä tietyissä olosuhteissa sitä tee.
SEC on nyt myynnissä Villen Automyynnissä. Jos jotakuta kiinnostaa niin tämä yksilö olisi vailla seuraavaa huolehtijaa. Auto on hyvä ja luotettava sellaisenaan, tai jos haluaa niin sitä voi mukavasti harrastaen laitella vielä parempaan kuntoon. Laskin että 9 vuoden aikana olen ajanut sillä noin 40 tkm, huoltoihin ja korjauksiin on mennyt 19 300 euroa, joista kaikista löytyy kuitit. Suurin osa on varaosia, kansirempassa ja hälyttimen vianhaussa sekä ilmastoinnin ym. huoltotöissä on mennyt rahoja työhönkin.
Häksän ex-300 E-24 & 500 SEC ehostelua
Re: Häksän ex-300 E-24 & 500 SEC ehostelua
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
740i '94
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja


