Ketjun aloittamiesta on vierähtänyt jo reilusti yli 14 vuotta! R129 on minulla edelleen kesäkaudet päivittäisessä käytössä, ja heinäkuussa mittariin pamahti 250tkm.

Eipä se lukema näy kyllä mitenkään, eikä missään. Voisin myös jatkaa, että tämä on kestävin ja viattomin laite mitä minulla on käyttöautoina ollut. Ei mikään ihan pikkuheitto kun ajelin tällä ns. vanhuksella vuodet 2011--> 2019 ympärivuoden + olen omistanut myös maailman yhdeksi vähävikasemmaksi merkiksi haukutun Lexuksen kohta 12 vuotta = uskoisin, että jotain vertailukohtaa siis löytyy.
Huoltorintamalla oli kaudella seuraavaa: Keväällä vaihdettiin starttimoottori (alkuperäinen oli vielä kiinni) + kiristettiin simpukka + suunntattiin renkaat. Myöhemmin kesällä tehtiin öljyhuolto ja vaihdettiin moniurahihna + rullat ja kiristimet. Hihna tähän pitää vaihtaa 100tkm tai 10v välein.
SL on saanut nyt myös uuden kuskin perheestä, kun poika on siirtynyt vuosien varrella takapenkiltä --> kuskinpenkille. Tyttöjä tällä mennään hakemaan ajelulle. Nimimerkillä: Mitä vanhat edellä, sitä nuoret perässä...
Nyt talvilomalle