Toiveet ja kehitysideat

Miten muutetaan auton asetuksia? Ohjelmallisesti lisättävät ja koodattavat lisävarusteet, tee-se-itse -ohjelmistopäivitysten ohjeet ym.
(Vikakoodien tulkitseminen, Star-ongelmat, Kiinan näytöt ym. ei alkuperäiset lisävarusteet eivät kuulu tänne.)
Vastaa Viestiin
jysi
Mersumies
Mersumies

Toiveet ja kehitysideat

Viesti Kirjoittaja jysi »

Kokeillaan miten osaston oma kysymys/toive/idea/kehitysthreadi toimii:
Mistä pitäisi kirjoittaa? Miten pitäisi kirjoittaa?
jysi
Mersumies
Mersumies

Re: Toiveet ja kehitysideat

Viesti Kirjoittaja jysi »

Kirjoitan tähän niin en sotke tuota racer123:n selkeää Star - mikä se on topikkia: Mitenkäs DoIP, kirjoitatko itse vai haluatko apua=tekstiä jatko-osaan?

Täältä pitäisi varmaan muutama aihe nostaa stickyksi, tuo Star-juttu ilman muuta.

Koska kissa nostaa itse oman hännän niin ehdottaisin Ohjelmistopäivitykset telematiikkalevyiltä myös stickyksi, se oli jo hieman uponnut historiaan.

Suosituimmat jutut kuten Webaston venttiilin koodaus pitää itse puoliaan

Ehkä jonkinlainen kooste ainakin 204/212 mittaristo + telematiikkapäivityksistä keltainen -> harmaa, AMG-päivityksistä ja joistakin muista yleisistä parannuksista olisi paikallaan.

Kiinnostaako jotakuta W213 877 -> 891 ambient light-päivitys? Sekin on tehty ja jotenkin dokumentoitu

W213 Trackpadin haptic feedback ohjelmistopäivityksen avulla on myös täällä, haulla löytää.
racer123
Mersumies
Mersumies

Re: Toiveet ja kehitysideat

Viesti Kirjoittaja racer123 »

Kirjoittele ihmeessä, ainakin noi DoIP-jutut kiinnostaa meikäläistä!
Jatkanen tuohon omaan ketjuuni juttua kunhan runosuoni taas sykkii

E: hah, etsin eri hakusanoilla äsken tuota Telematiikkapäivitys -ketjua varmaan kymmenen minuuttia eri hakusanoilla mut tuossahan se olisi ollut linkattuna. Todellakin stickyn arvoinen paljon ennemmin kun tuo meikäläisen horinaketju
Tähdelliset: S211 270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240DTic, W123 220D (puretaan)
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Vastaa Viestiin