Onko om602 2,5 vaparissa ja turbossa sama kampiakseli?
Onko om602 2,5 vaparissa ja turbossa sama kampiakseli?
Nii jotta onkoha sama kampura noissa?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Re: Onko om602 2,5 vaparissa ja turbossa sama kampiakseli?
Eksyisköhän joku tänne vastaamaan ennen kun teen uuden topikin 
ELI nyt pitäs kampura vaihtaa ni selviääkö purkamatta kantta irti?
Tarviiko edes ketjukoteloa/mikälie jakopäänkoppaa irroittaa että tuleeko kampura pois etustefan reiästään taaksepäin?
ELI nyt pitäs kampura vaihtaa ni selviääkö purkamatta kantta irti?
Tarviiko edes ketjukoteloa/mikälie jakopäänkoppaa irroittaa että tuleeko kampura pois etustefan reiästään taaksepäin?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
-
- Mersumies
- Viestit: 2655
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: Onko om602 2,5 vaparissa ja turbossa sama kampiakseli?
Hieman niukanlaisesti on etukäteistietoa mutta jos moottori on irti ja moottoripukissa kiinni niin voihan sitä yrittää. Jakopäänketju pitää kuitenkin ottaa irti ja samoin vauhtipyörä/vetolevy.
En kyllä oikein näe miksi se pitäisi noin vaikeasti tehdä.
Moottori autossa kiinni ei onnistu.
Re: Onko om602 2,5 vaparissa ja turbossa sama kampiakseli?
Moottori pöydällä joo. Siksi tehtäis näin jottei tarvis tehtyä ja liimattua peltitiivistettä uusia.E200kompressor kirjoitti: ↑Su 07.09.2025 23:46Hieman niukanlaisesti on etukäteistietoa mutta jos moottori on irti ja moottoripukissa kiinni niin voihan sitä yrittää. Jakopäänketju pitää kuitenkin ottaa irti ja samoin vauhtipyörä/vetolevy.
En kyllä oikein näe miksi se pitäisi noin vaikeasti tehdä.
Moottori autossa kiinni ei onnistu.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru