203 200 Kompressor perävälitys ja vaihtoehdot?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
THä
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 95
Liittynyt: Ti 15.09.2009 17:24

203 200 Kompressor perävälitys ja vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja THä »

Mikä perävälitys on tuollaisessa 203-korisessa M111-koneisessa manuaali kompressorissa? Coupe-koppa, jos se jotain vaikuttaa.
Toisekseen mikä mahtaisi olla tihein perä jonka moiseen saa? Jostain pikkubensasta lie voisi löytyä?

Ajatus oli rakentaa moinen lapsille harjoitteluautoksi jäälle ja tiuha kemppiperä olisi tuossa käytössä aika hyvä.
Jengi luulee et mullon BMW, oikeesti mulla on vain ämbeedee ja sekin aina vähän oikuttelee.
Avatar
Peq02
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 149
Liittynyt: Ma 17.06.2024 22:07
Paikkakunta: Kotka

Re: 203 200 Kompressor perävälitys ja vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja Peq02 »

Tuosa taitaa olla 3.46 jos oikein ymmärsin partslinkistä.
9/2006 S211 320CDI
racer123
Mersumies
Mersumies
Viestit: 605
Liittynyt: Pe 20.06.2014 18:59

Re: 203 200 Kompressor perävälitys ja vaihtoehdot?

Viesti Kirjoittaja racer123 »

Tulin samaan tulokseen että 3.46 sen on oltava. 3.92 taitaa olla lyhyin välitys mitä tuohon ns. isoon perään on saanut, löytyy joistain 202- ja 124-korisista pikkudieseleistä, käsittääkseni sen saa pienellä sovituksella sopimaan paikalleen.
Tähdelliset: S204 200CDI, S211 270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D, W123 220D (puretaan)
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Vastaa Viestiin