W211 farkun takailma-jouset 2005
W211 farkun takailma-jouset 2005
Kun normaalisti ajan autokatokseeni niin aamulla on perse alhaalla mutta kun ajan katokseen ja hieman nypäytän taaksepäin niin perä pysyy ylhäällä. Mistähän tämä johtunee ?
Re: W211 farkun takailma-jouset 2005
Pussissa vuoto. Harvemmin noihin sen ihmeellisempiä ratkaisuja löytyy, vaikka oirekuvaus olisikin erikoinen. Esim. itsellä tyhjeni perä keväällä aina, kesällä vain kerran ja syksyllä alkoi jälleen vajuminen jatkuvasti. Syynä vuotava pussi.
Re: W211 farkun takailma-jouset 2005
Tuo nypäytys luultavasti muuttaa ajotasoa just sen verran että jousipalkeen vuotokohta siirtyy.
Omasta autosta meni kompuran imuputki poikki kevättalvella, ja kohta alkoi peräkin vajua. Oli se perä satunnaisesti ollut tontissa, mutta en vaivannut päätä asialla koska tosiaan oli niin satunnaista. No, korjasin kompuran imupuolen ja samalla kuivasin ryynit kun nehän oli 90% vettyneet. Arvelin että kosteutta on päässyt palkeiden venttiileihin, ja siksi vuotavat, mutta lopulta luovutin ja vaihdoin palkeet.
Otin toisesta suojapäällisen pois, ja totesin että perus homma, siitä missä palje tekee tiukan mutkan, rullapalje kun on, niin oli kudokset pettäneet.
2006 face-lift S211 E280 Avantgarde