BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Stigu-vainaan virtalukko kiinni ja kojelaudan kasaus.

Satakasiin myydään näköjään vain type 2:n virtalukon pohjaa. Vanhempaa johtojen ruuvikiinnityksellä olevaa täytyy etsiä W111 osista?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Koska en ole pussyhousu, niin en lähtenyt hakemaan kojelaudan ja pilarien erivärisiin viiluihin alkuperäistä sävyä, vaan tummempaa, kongonplikan hipiän sävyä.

Ihan niin tummat ei tulleet, mutta aika tummat. Tummanruskea tulee myös mattosarjasta beigenväristen penkkien ja ovipahvien seuraksi, sanokaa mitä sanotte!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Saksanmaalta tuli parit hyvät OEM -osat. Puhaltimen etulevy, - jossa myös kuskinpuoleinen kiinnityspultti kunnollisen kokoinen! - sekä alkuperäinen Poddig-merkkinen antenni, joka on Made in West-Berlin. Käyttämätön paketissa, perkule kehtaaki moista edes asentaa..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Tänään laittelin sisustusta nippuun, touhutippa nenänpäässä.

Yllättävän ähräämistä oikeastaan kaikki, paisti se jota etukäteen jo kärsin: lämppärin etupaneeli meni uudella osalla paikalleen viidessä minuutissa. Nyt oli molemmat pultit 10 mm, viime kesänä ähräsin kuskinpuolen 7 tai 8 mm. pulttia kiinni pari tuntia auton jalkatilassa mukavasti makoillen, kun ei mennyt sillon kierteelleen ei sitten millään. Ja katkesi kun puupaneleita syksyllä purin.

Paneeleista tulikin hyvät, pl. tuulilasin allaoleva on katki ja kiero, laitettava näteillä rosteriruuveilla..

Huomenna täytyy juosta rahan perässä, joten menee keskiviikkoon antennin veto sekä kaijuttimen ja radion asennus..saapas nähdä, mitä kenkä tehdä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Kaikkea sitä muuten pitää elämässään kokea: tuo Satakasin kojelaudan päällinen ja alareunan toppaus olivat viime heinäkuusta tähän päivään asti irtonaisina autossa pl. maalauksen ajan - ja ovat perkeleet sillä ajalla kutistuneet noin 1%. Ruuvinrei'issä on pelkääjän puolella yli sentin heitto päällisessä ja rungossa ja alatoppaus jää noin sentin vajaaksi pelkääjän puolelta. :wtf:

No can do. Venytettyäkään ei saa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Onhan kinkkistä. Aina irtonaisena kahtena kappaleena ollut tuulilasin edessä oleva viilu on vuosikymmenten mittaan väännellyt itseäns niin, että sen paikoilleenlaitto ilman lisäruuvailuja on mahdotonta; pakko on kiinnittää, että reunat pysyy kiinni ja ettei saumakohta lärpätä ajossa. Tietysti pönkää ylöspäin..

Porasin molempiin päihin viilua ja samaan kohtaan peltiä reiät ja raakasti kiinni peltiruuvilla. Hyvä, siisti. Vaan keskemmällä viilua oleva sauma onkin sitten kinkkinen, kun ei pääse tuulilasin kallistuksen vuoksi poraamaan eikä ruuvaamaan. On huomenna haettava Puuilosta taipuisa ruuvausvarsi ja mahd. lyhyt peltiruuvi. Porannysä bitsissä auttaisi myös, kun ruuvia pääsen vääntämään pikku räikällä, mutta sen voima ei riitä pellin puhkaisuun..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Tuulilasin lista on nyt paikallaan niin että pysyy. Eikä mennyt kuin rapiat viisi tuntia asentaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Persana, tulikin mutka matkaan Satakasin kanssa. Olin aikeissa laittaa 3.69 -perän alkuperäisen pahasti lonksahtavan 3.92:sen tilalle, mutta putsatessani todella likaista perää ihmettelin todella vähäistä öljyn määrää ja sottaista kuorta.

En ihmettele enää; on varmaan joskus lonksahtanut kovaa alas toinen vetari ja kolauttanut palan perää mennessään kumipalkeen alta. Tuo on kyllä entinen.

Lähden sitten helluntaina käymään Norjassa Haldenissa hakemassa luotettavalta myyjältä ehjän 3.92:sen perän ihan pilkkahinnalla..Jos ei perää helluntaina, niin ei koko kesänä!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Sharedoc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1334
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Voi tuota vielä yrittää korjata kemiallisella metallilla. Tulee perälle hintaa kun hakee huitsin nevadasta asti.
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

8)
Sharedoc kirjoitti: La 10.05.2025 10:18 Voi tuota vielä yrittää korjata kemiallisella metallilla. Tulee perälle hintaa kun hakee huitsin nevadasta asti.
Ei tule, olen ostanut ko. kaverilta sen verran rompetta, että saan ehjän 3.92:sen viidelläsadalla - Norjan kruunulla!
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Kuinkahan monta vuotta nuo perän huohottimet säilyy auki, niin että niistä jokin pihinä käy? Tuokin oli niin täynnä tiukkaan sulloutunutta öljymujua, että oli täysin ilma- ja vesitiivis!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

W111 ja W108 type 1. mittareista menee trippimittarit.

Suunnitteluvirhe; näkyy ja ei näy kuvassa. :wtf:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Ajattelin uusia keulaan iskareitten ohella ohjausiskunvaimentimen, tukiraudan ja raidetangot. Raidetankoja
A1073300103 kaks, tilaan virolaisesta, mutta kattellaas huviksi mitä intternetissä:

Suomesta ei tietenkään saa mistään noin vain, kun ei meillä verkkokauppaa osata, briteistä
https://parts.theslshop.com/mercedes-be ... 3300103-1/ ai vaan 227€ :shock:

Tuttu ja luotetttava virolainen..hinta 24,20€
https://spareto.com/oe/a1073300103

Myyköhän tuo SL shoppi noita yhtäkään noilla hinnoillaan?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Sharedoc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1334
Liittynyt: La 03.03.2012 15:48
Paikkakunta: Oulu

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Briteistä vielä tullimaksua päälle?
Avatar
Juhani Halmeenmäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1476
Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
Paikkakunta: Varsinainen Suomi
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Juhani Halmeenmäki »

https://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=A10 ... &_osacat=0

FeBi, Meyle, SKF, Spidan, FAG jne, saa valita merkinkin
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Avatar
slsl77
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2167
Liittynyt: Su 31.10.2010 19:10
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja slsl77 »

mb W115 240D-75
mb W107 sl 450/560-75
mb w123 300TDT-81
+varaosaautot
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Juhani Halmeenmäki kirjoitti: Ke 14.05.2025 19:33 https://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=A10 ... &_osacat=0

FeBi, Meyle, SKF, Spidan, FAG jne, saa valita merkinkin
Joo, se on se genuiini Mersun paketissa oleva raidetanko joka maksaa 10x sen mitä Meylen tai Febin. Ja tuskin Mersu noita itse puristelee kokoon, tilaa Meyleltä tai Febiltä..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Pontus
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1835
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Petteri Kivimäki kirjoitti: Ke 14.05.2025 21:33
Juhani Halmeenmäki kirjoitti: Ke 14.05.2025 19:33 https://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=A10 ... &_osacat=0

FeBi, Meyle, SKF, Spidan, FAG jne, saa valita merkinkin
Joo, se on se genuiini Mersun paketissa oleva raidetanko joka maksaa 10x sen mitä Meylen tai Febin. Ja tuskin Mersu noita itse puristelee kokoon, tilaa Meyleltä tai Febiltä..
Paljonkohan hinta olisi Vehon kautta?
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12795
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja epk »

280e
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Minulla on sellainen teoria, että Mersu on hinnoittelulla ulkoistanut suosiolla näiden vanhojen osien tuotannon ja markkinat tarvikevalmistajille.

Kysyin esimerkiksi osan A1233304707 eli W123sen etuakselin ylemmän tukivarren hintaa Käyttöautolta; 1 900 euroa kappale. Meylen valmistama osa on noin 30 euroa. OEM -varaosa on siis rapiat 63 kertaa kalliimpi. :clap:

Ja tiedoksi jos vetari menee W124sesta: se on sitten n. 5 700 euroa kappale Veholla.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Pontus
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1835
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Pontus »

Petteri Kivimäki kirjoitti: To 15.05.2025 09:00 Minulla on sellainen teoria, että Mersu on hinnoittelulla ulkoistanut suosiolla näiden vanhojen osien tuotannon ja markkinat tarvikevalmistajille.

Kysyin esimerkiksi osan A1233304707 eli W123sen etuakselin ylemmän tukivarren hintaa Käyttöautolta; 1 900 euroa kappale. Meylen valmistama osa on noin 30 euroa. OEM -varaosa on siis rapiat 63 kertaa kalliimpi. :clap:

Ja tiedoksi jos vetari menee W124sesta: se on sitten n. 5 700 euroa kappale Veholla.
Itse en laittaisi tuota Meylen osaa ellei ole HD versio. Koita etsiä Lemföderin valmistama osa, joka olisi tehty Euroopassa, eikä aasiassa!

Ai nykään se on jo 1900€. Kun mä kysyin hintaa tuolle W123 ylätukivarrelle, niin se oli vain 1300€ :lol:
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

^ On se jo enemmän. Tuo 1 900€ oli hinta viime kesänä ennen alvin nostoa!

Saattoi kyllä olla niinkin halpa kun 1600€, jompi kumpi. Kaverin puolesta kyselin.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Tässä 59 vuotta vanhassa osiksi puretussa, puhdistetussa ja huolto-osilla kasatussa laitteessa ei ole minkäänlaista älyä: se ei tuota mitään dataa yhtään kenellekkään, se tekee vain sen mitä siltä odotetaan ja se on valurautaa.

Ja se miellyttää minua suuresti.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Molemmilta puolilta kallistuksenvakaajaa oli unohtunut ryhtiä tuova peltiplätkä. Tosin entinen kumi oli nii-iin letkeässä kunnossa, että tais olla original. Vakaaja on kyllä maalattu jossain välissä, että irti on ollut.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Petteri Kivimäki, Ma 19.05.2025 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Nöyrtynyt taakan alla, päällepäin näytti olevan ihan jees.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Moottori alkaa olla asennusvalmiina. Öljypohjan tiiviste piti tilata uusi, sillä tiivistesatsissa mukana olllut öljypohjan tiiviste on livahtanut jonnekin..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Terveisiä Haldenista. Timmin 3.92 -perän lisäksi lähtivät matkaan tuo mahtavassa kunnossa oleva alkuperäinen satakasin Behr hintaan 1 000 NOK eli 86,30€, sekä satakasin täysin ruosteeton peräpelti jollekin onnelliselle. Ja: ruskea kojelaudan alle tuleva muovi.

Kaupan päälle sain virheettömän ilmanottoaukon kromiritilän. :?

Herralla on purussa sekalaista vuosimallia oleva W115 200:nen, täysin ehjällä mustalla sisustuksella..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Aivan pevkeveen hyvä musta koko W115 sisutus eli penkit, ovipahveet sun muut 8 000NOK eli 688€. :shock: Harmi ettei satu just nyt oleen pystäriä sisustusta vailla.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Saapas nähdä mitä venemoottoriepoksi kestää taka-akselistossa. Takaa ainakin miellyttävän asennuksen. Valurautaan tehty ja suorastaan imaisee kiinni..

Pitäisköhän ohentaa tervaa puutärpätillä ja ruikkia pohja ja akselistot sillä asennuksen jälkeen..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3097
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: BFO-99 uhkaa palata tien päälle 30 vuoden jälkeen.

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Lehtokadun kesäsirkus ja eläintarha, kaalimehutarjoilu!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Vastaa Viestiin