Tuo 320TE sen sijaan kelpaisi

Lisäksi oikean puolen lokasuojan reunaa ei ole ymmärretty kaventaa niin että muovilistan etuosa istuis paikalleen, irvistää hienosti.dealer kirjoitti: ↑Pe 02.05.2025 19:54 Tuo V-K:n linkkaama laitos on kyllä melkoinen "museoajoneuvo".
Autohan voi toki olla aivan OK käyttöautoksi, mutta huh huh. Hauskasti nuo mustat kilvet vielä vähän niin kuin pisteenä i:n päällä![]()
Tarkoitetaankohan tuossa, että silloin olisi laitettu kymppitonni kunnostukseen ? Yhteensä 10k€ varmasti on kuitteja huolloista ja korjauksista yli 30 vuotta vanhassa autossa jos on tallessa, mutta hirveässä kunnossa olisi ollut jos tuollainen summa olisi mennyt nopeasti.2018, jolloin tehty ISOT peltityöt ja muut kunnostukset, yhteensä mennyt 10k€.
Maalaus on mitä on, takavalot kamalat, lisäistuin eri kuosilla (ei alkuperäinen eikä vaihdettujen penkkien, vaan kolmas...), takaoven verhoilut peltiruuveilla kasassa, takapuskurin törmäyslista kamalassa kunnossa, sisustus osittain vaihdettu, penkit hirveän likaiset, tuulitunneli puuttuu, kaiuttimen ritilä ruostuneilla ruuveilla (?) kiinni kojelaudassa, radio uudempi...
Totta.S202 kirjoitti:Ei tuollainen kymppitonni ole mitään jos ruosteista autoa ruvetaan kuitin kanssa kunnostamaan, sata tuntia menee äkkiä ja siihen parilla tonnilla osia niin ollaan jo kympissä. Sen jälkeen maalaus...
Ihan oikeasti joku SAHK;n tyyppi julkisesti tuollaisia hourii, että valtio kärsii kymmenen miljoonan verran verotuloissaan ?SAHK:n Janne Ollenberg piti viikko sitten Lahden Classic Motorshow'ssa hyvän puheenvuoron museoajoneuvojen tulevaisuudesta ja minkälaisia muuntoesityksiä museoajoneuvolakiin olisi mahdollisesti tulossa. Nyt pitää olla EU:n romuautoasetuksen myötä muutenkin tuntosarvet hereillä alan tulevaisuuden suhteen, mutta tässä ohessa rempattaisiin myös museoajoneuvolaki kunnolla.
Ollenbergin mukaan museoajoneuvojen määrä kasvaa "tuhansilla autoilla" joka vuosi. Taisi sanoa myös, että valtio menettää noin 10 miljoonaa euroa vuosittain verotuloja, kun museoautoille annetaan verohelpotuksia. Sekin alkaa puoltamaan jo sitä, että nykyinen peli ei voi jatkua loputtomiin.
Sitä vaan ihmettelen, että miksi jollain rautatieläisellä ollut koira on ajellut (ilmeisesti juuri tällä autolla). Ja mitä se meinaa, että se koira on ajellut sesäsin. Ei voi kaikkea tietää.myyjä kirjoitti:.. museo autolla ei nykyää ele käyttö rajoituksia saa ajaa vaikka joka päivä kaikki kulut vuedessa alle 40e meiilä nouto ei maksa mitää ei rahasteta ostajaa
(sokeella rautatieläisellä ollut koira sesäsin ajanut )
Tarkemmin katsoen joo on. En tiedä, miten onnistuin sen niin väärin näkemään eilen.
dealer kirjoitti: ↑Ma 12.05.2025 10:28Ihan oikeasti joku SAHK;n tyyppi julkisesti tuollaisia hourii, että valtio kärsii kymmenen miljoonan verran verotuloissaan ?SAHK:n Janne Ollenberg piti viikko sitten Lahden Classic Motorshow'ssa hyvän puheenvuoron museoajoneuvojen tulevaisuudesta ja minkälaisia muuntoesityksiä museoajoneuvolakiin olisi mahdollisesti tulossa. Nyt pitää olla EU:n romuautoasetuksen myötä muutenkin tuntosarvet hereillä alan tulevaisuuden suhteen, mutta tässä ohessa rempattaisiin myös museoajoneuvolaki kunnolla.
Ollenbergin mukaan museoajoneuvojen määrä kasvaa "tuhansilla autoilla" joka vuosi. Taisi sanoa myös, että valtio menettää noin 10 miljoonaa euroa vuosittain verotuloja, kun museoautoille annetaan verohelpotuksia. Sekin alkaa puoltamaan jo sitä, että nykyinen peli ei voi jatkua loputtomiin.
Että noin 25000 museoajoneuvoa olisi ympärivuotisina käyttöautoina korvaten henkilöauton josta maksettaisiin veroa, kun museoajoneuvoja on kai jotain vähän päälle 40000 kappaletta kaiken kaikkiaan, mukaan lukien linja- ja kuorma-autot, mopot ja moottoripyörät ja traktorit.
Museoajoneuvoiksi rekisteröitiin "uusia" tapauksia 1359 ajoneuvoa vuonna 2024. Määrä oli jo kolmatta vuotta vähenemään päin.
Kova on SAHK:lla kateus ja halu kusta omiin muroihin, toivottavasti kaikki eivät asioita noin pahoin vääristele.
Vaikeaa sanoa, pelkkiä kuvia katsomalla on esimerkiksi vaikea nuuhkia että polttaako moottori öljyä..Pontus kirjoitti: ↑Ke 04.06.2025 19:13 Onko tämä yksilö hyvässä kunnossa?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/15030749
Maali tekee tunnetusti ihmeitä. Mitä sitten on ollut tai edelleen on maalin alla jäänee mysteeriksi. Kaikesta päätellen suomi-auto, koska rekkarin alkukirjaimet samat kuin omassa saman vuoden suomi-ässässä. Etuistuimissa on jäljistä päätellen ollut Vehon myymät ja Tammer-suojan valmistamat "Samantha" istuinsuojat, joiden ansiosta penkit ovat todella hyvän näköisessä kunnossa.Pontus kirjoitti: ↑Ke 04.06.2025 19:13 Onko tämä yksilö hyvässä kunnossa?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/15030749
Jos W126:tta saisi vielä tilattua uutena tehtaalta, olisi tuo ulkoväri/sisustuskombo juuri se minkä haluaisin.tahtoomersun kirjoitti: ↑La 07.06.2025 17:14 Automaattilmastointi ja vakkari, mutta veivi ikkunat
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz ... l-ad-share
em. 500EAlustan kotelot ja pohjalevy
Päätarkastuskohde
Alusta ja kori
Komponentti
(6.1.1) Alustan pitkittäiskotelo
Sijainti
Oikealla takana
Vika
Ruostevaurioitunut
Vakavuus
Korjauskehotus
Lisätieto
Korjattava 22.06.2025 mennessä.