Eikös vialliset löydy kun peittää vaikka laudan pätkällä kauempana seisten anturin kerrallaan. Kaveri pitää samalla pakkia päällä. Näin w212:Sta löytyi viallinen anturi. Vaihto ei vaatinut puskurin irrotusta. Alakautta onnistui.
Aopi kirjoitti: ↑Ma 12.05.2025 19:23
Eikös vialliset löydy kun peittää vaikka laudan pätkällä kauempana seisten anturin kerrallaan. Kaveri pitää samalla pakkia päällä. Näin w212:Sta löytyi viallinen anturi. Vaihto ei vaatinut puskurin irrotusta. Alakautta onnistui.
Takapään tutkat on vikatilassa, icarsoft sanoo 7 ja 8 anturit viallisiksi. Kun vain nyt tietäisi, mitkä ne oikein on.
Voi olla että en nyt ymmärrä mitä tässä haetaan. Mihin noita numeroita tarvitsee? Eikö viallisen anturin löydä testaamalla peittämällä yhden anturin kerrallaan?
Minä taas en ymmärrä, että miten viallisen anturin löytää peittämällä yhden kerrallaan? Jos tutka on vikatilassa ja punaiset valot palaa, niin kuinka viallinen anturi selviää käsin peittelemällä?
T-Row kirjoitti: ↑Ke 14.05.2025 07:31
Minä taas en ymmärrä, että miten viallisen anturin löytää peittämällä yhden kerrallaan? Jos tutka on vikatilassa ja punaiset valot palaa, niin kuinka viallinen anturi selviää käsin peittelemällä?
Ehjät naksuu myös vikatila päällä. Korvalla olen itsekin joskus viallisia etsinyt tutkan ollessa vikatilassa. En ole vain ennen kuullut/huomannut, että naksumisen voisi tuntea myös kädellä kokeilemalla.