Mä kyllä sanoisin että jos ei mitään nesteitä häviä niin ajele menemään ilman huolia.
Lähinnä seuraaviin ajatuksiin perustuen:
- Jos savutus olisi öljynkulutuksesta johtuvaa, näkyisi se mittatikussa.
- Jos johtuisi jäähdytinnesteestä palotapahtumassa, häviäisi nestettä tai olisi muita ongelmia (painetta paisarissa tjsp.).
-Jos savutus johtuisi männän päälle pääsevästä ylimääräisestä löpöstä (vuotavasta suuttimesta tai vastaavasta johtuen), ilmenisi savutus erityisesti kylmällä koneella käynnistyksen jälkeen, eikä olisi dpf-polttoon liittyvä.
w205 -18 ja sininen kylmäsavutus
Re: w205 -18 ja sininen kylmäsavutus
Juu, ei tässä mitään muuta oikeastaan olekaan, kuin että eihän tuo mitenkään näyttävän näköistä ole ulospäin. Voi jonkun silmään näyttää hetkellisesti juuri siltä, että moottori vetelisi viimeisiään.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90