Onnistuuko pelkällä läppärillä, jossa on ohjelmat

Pelkällä raudalla tai pelkillä softilla ei tee mitään, pitää olla koko paketti. Tietenkään koko pakettia ei tarvitse ostaa pakettina eikä kaikkea ole yleensäkään pakko ostaa.
Itäblokista, onko se tänä päivänä Valko-Venäjä vai puhutaanko putlerin tulevaisuuden haaveiluista?
Sama kiinostaisi myös, mitä extra softa juttuja mersu ei tee alunperin ?
Klooneista käytännössä kyse niin virallisesti keskustelu on kielletty mutta käytännössä näyttää nykyisellään olevan vapaata. Taatusti toimivaa ei myydä missään mutta eipä menetyskään kovin suuri ole jos ei toimi. Kannattaisiko harkita säilyttää se C3 ja hankkia rinnalle joku passthru purkki uudemmille malleille?jjk270cdi kirjoitti: ↑Ti 05.03.2024 20:18 Uskaltaako täällä enää näistä testereistä keskustella? Nyt olis itellä etsinnässä c4 tai joku muu jolla saisi luettua uudempiakin mersuja. C3 mulla on mutta sillä ei onnistu lukea noita tällä hetkellä olevia kulkineita jotka on 2017 e mersu ja 2014 V. Kun noita C4 testereitä googlettelee niin tulee monenäköstä vastaan mutta mistähän tollasen tosiaan uskaltaa ostaa että saa toimivan vehkeen?
Koska itse olen mikään tietokonespesialisti, niin ystävällinen kaverini värkkäsi mulle toimivan paketin. Star C4 DOIP siis tilattiin aliexpressistä ja Suomen maalta löytyi käytetty Lenovon työläppäri, josta hän teki soivan paketin.jjk270cdi kirjoitti: ↑Ti 05.03.2024 20:18 Uskaltaako täällä enää näistä testereistä keskustella? Nyt olis itellä etsinnässä c4 tai joku muu jolla saisi luettua uudempiakin mersuja. C3 mulla on mutta sillä ei onnistu lukea noita tällä hetkellä olevia kulkineita jotka on 2017 e mersu ja 2014 V. Kun noita C4 testereitä googlettelee niin tulee monenäköstä vastaan mutta mistähän tollasen tosiaan uskaltaa ostaa että saa toimivan vehkeen?
Kaipa testereistä voi keskustella mutta niiden (siis ei viralisten)jjk270cdi kirjoitti: ↑Ti 05.03.2024 20:18 Uskaltaako täällä enää näistä testereistä keskustella? Nyt olis itellä etsinnässä c4 tai joku muu jolla saisi luettua uudempiakin mersuja. C3 mulla on mutta sillä ei onnistu lukea noita tällä hetkellä olevia kulkineita jotka on 2017 e mersu ja 2014 V. Kun noita C4 testereitä googlettelee niin tulee monenäköstä vastaan mutta mistähän tollasen tosiaan uskaltaa ostaa että saa toimivan vehkeen?
Mistä sait ohjelmiston joka tietokoneelle asennetaan vai tuliko se Kiinasta testerin mukana? Ja jos ohjelmisto jostain erikseen pitää hommata niin mistä löytää ja löytääkö sen suomenkielisenä?aziz kirjoitti: ↑Ti 05.03.2024 21:19Koska itse olen mikään tietokonespesialisti, niin ystävällinen kaverini värkkäsi mulle toimivan paketin. Star C4 DOIP siis tilattiin aliexpressistä ja Suomen maalta löytyi käytetty Lenovon työläppäri, josta hän teki soivan paketin.jjk270cdi kirjoitti: ↑Ti 05.03.2024 20:18 Uskaltaako täällä enää näistä testereistä keskustella? Nyt olis itellä etsinnässä c4 tai joku muu jolla saisi luettua uudempiakin mersuja. C3 mulla on mutta sillä ei onnistu lukea noita tällä hetkellä olevia kulkineita jotka on 2017 e mersu ja 2014 V. Kun noita C4 testereitä googlettelee niin tulee monenäköstä vastaan mutta mistähän tollasen tosiaan uskaltaa ostaa että saa toimivan vehkeen?
Aikaisempi C3 on vielä toiminnassa (kiitos siitä tässäkin keskustelussa kirjoittavalle), mutta kuten monilla muillakin sama ongelma tämän kanssa, uudempiin automalleihin ei enää pääse käsiksi. Ja nykyään kun omistaa kusiruisku Mersun, niin tämän uudemman starin hankinta tuntui enemmän kuin välttämättömältä.
Tässä linkki, mistä tuo mun kampe hankittiin. Hyvät arvostelut tämä kyseinen myyjä saanut, joten sen puolesta ainakin ok. Tuossa on muutama eri vaihtoehto ja voi ostaa myös täydellisen paketin, toimivan ja käytetyn läppärin kanssa.
Edit: Minkähän takia tuo linkki lakkaa toimimasta viestin lähetyksen jälkeen? Esikatselutilassa tuo menee vielä suoraan oikeaan osoitteeseen, mutta nyt se ohjautuu aliexpressin etusivulle.
Eikös tuo ole alkujaan välikaapeli läppäristä kiinalaisten "C4" purkkiin. Siis sellaiseen littanaan kantikkaan laatikkoon jossa muokatut C3-piirilevyt. Sittemmin kun ostajat alkoi karttaa sitä kiinalaisviritystä niin laittoivat samat piirilevyt normaaliin PartD purkkiin ja siihen tuon kaapelin plus adapterikaapelinpätkän jolla tuon sai pyöreään liittimeen.
Eiköhän kiinan paketti käytä uudempaa pitkää Xentry lisenssiä. Fingerprint ID kuulostaa kiinalaisten kopiosuojaukselta.esukki kirjoitti: ↑To 16.01.2025 18:05 Vielä kysymyksiä Star C4 aktivointiin liityen, millä softalla voi itse laskea aktivointikoodit Xentrylle ja DAS:ille?
Vanhan C3 mukana tuli Xentry developer jolla sai laskettua Xentrylle koodin, toimiiko tämä 2024 Xentryn kanssa?
DAS aktivointikoodin olen laskenut CarProKey ohjelmalla, obd2tool.com pdf dokumentin mukaan 2024 softassa DAS käynnistyy Xentryn kautta ja aktivointikoodi lasketaan jonkun Fingerprint ID:n mukaan? CarProKey ei taida toimia?