2008 Mercedes-Benz E - Navi ja järjestelmän kieli.

Miten muutetaan auton asetuksia? Ohjelmallisesti lisättävät ja koodattavat lisävarusteet, tee-se-itse -ohjelmistopäivitysten ohjeet ym.
(Vikakoodien tulkitseminen, Star-ongelmat, Kiinan näytöt ym. ei alkuperäiset lisävarusteet eivät kuulu tänne.)
Vastaa Viestiin
Markusky72
Sisäänajossa
Sisäänajossa

2008 Mercedes-Benz E - Navi ja järjestelmän kieli.

Viesti Kirjoittaja Markusky72 »

Hei,

Onnistuin MB noviisina tuhoamaan autoni navin kartat (Delete navigation database) ja säätämään lisäksi siten (Reset), että näytöissä on järjestelmän kielenä nyt Saksa, eikä anna vaihtaa sitä Englanniksi. Viisarikellokin pyöri 3h taaksepäin aikaeroa vastaavaksi.

Minulla on auton mukana tullut Navigations-DVD AUDIO 50 APS 2008/2009 paketti, mutta siinä on vain DVD 1 ja pyytää DVD 2:sta. Mitkä ovat uusimmat kartat mitä tuohon autoon saa ja mistä sellaisen voisi hankkia? Alkuun riittäisi kyllä sekin kun saisi DVD 2:n tuohon nykyiseen pakettiin. Tuleeko järjestelmän kielipaketti myös tuosta DVD 2:sta, koska ei anna siis nyt vaihtaa Englanniksi ja Suomeakaan ei listalta löydy?

2008 MERCEDES-BENZ E 350 CGI (207.357) - 2008-12-16.

511 AUDIO 50 APS RADIO WITH DVD CHANGER.

EDIT: 4 DVD:tä pitäisi näköjään tuossa paketissa olla ja minulla on vain DVD 1.

EDIT: Tilasin nyt tämän --> Mercedes-Benz varaosanumero: A2128272259 (Navigations-DVD Audio 50 APS 2009/2010). Saankohan sillä tuon takaisin henkiin? Tarvitseeko päivittää laitteen firmware ensin?

T. Markus
Vastaa Viestiin